Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

RECENZE: Transport Fever vyzval legendární strategii Transport Tycoon

Transport Fever chce být nástupcem a náhradou za již dvě dekády starý Transport Tycoon. Povedlo se mu nahradit legendu? Nepovedlo. Ale pokud vás neodradí spousta chyb, vyloženě špatný také není.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K26a92m84i74l 77K12o98l23á90ř 6430100194

Ekonomický model továren je postaven na poptávce (obdobně jako v reálném světě). Pokud není poptávka na určitém uzlu řetězce, utlumí se a postupně i zastaví celá produkce. Podrobnosti lze najít v komunitním centru na Steamu.

Z mého pohledu je TF super hra. Pokud mi něco chybí, tak možnost vydávat a obchodovat s akciemi vlastní firmy či nákup továren (to měl dobře vymyšlen Railroad Tycoon).

0/0
6.12.2016 20:22

P38a39v88e53l 40D74r78o50t25á15r 7183964279204

OPEN TRANSPORT TYCOON DELUXE - zdarma, super zábavný, šlape skvěle.

Případ uzavřen.

+1/0
6.12.2016 8:04

T12o12m66á50š 94L15e56k44n66e25r 2535644241

A chcete prozradit strategii, se kterou od začátku budete finančně nezávislí?

0/0
5.12.2016 19:23

A30l18o21i47s 92J32i80n57d39r85a 9690814537525

Urcite :-)

0/0
5.12.2016 21:33

T78o45m17á95š 66L63e74k10n41e72r 2955384531

Systém student agency: vytvořte autobusovou linku mezi 9ti městy a pošlete na ni co nejvíce autobusů... Do tří herních let Vám začnou generovat obrovský zisk... A potom si můžete stavět co chcete bez rizika krachu...

0/−1
6.12.2016 11:55

M73a70r24e45k 87Š26e54b69e38s76t22a 2853251683807

ehm

+1/0
7.12.2016 14:07

P25e41t84r 95U52l36l20m37a70n58n 2887888247872

Akorát při začátku v roce 1850 (nebo jaký je první začáteční) je "autobusová" linka mezi městy nereálná, protože koně jsou velmi pomalí.

0/0
7.12.2016 18:56

V45i25t 19O48t58a19h43a92l 5965530369824

Souhlasím s nedostatkem informovanosti o herních principech, nicméně továrny se nechovají až tak nelogicky. Po pochopení základních pravidel nemám problém na nejtěžší obtížnost (bez půjček z banky) udržet vybalancovanou produkci fabrik (a to i složitých řetězců.Základem je udělat kompletní řetězec "Surovina-výrobna-koncový uživatel" a dále vybalancovat všechny strany. Tedy Ropný vrt - Rafinérie - průmyslová zóna ve městě.

Typický případ zadrhnutí produkce:

1. Plný výdejní sklad v některém kroku.

A. Pokud nestíháte odvážet ropu z vrtu a je plný "výdejní sklad vrtu" + vaše terminály, vrt přestane těžit, dokud nemá kam.

B. Pokud vozíte ropu moc rychle a zavalíte "přijímací sklad rafinerie", pak nemáte kam vozit a vrt se opět zastaví.

C. Pokud nestíháte odvážet benzín z rafinerie a je plný "výdejní sklad vrtu" + vaše terminály, stejnou nebo větší rychlostí než rafinerie vyrábí, zastaví se produkce VRTU - protože rafinerie nemá místo na další ropu a vrt se rozjede se až má rafinerie dost výdejních volných kapacit.

D. Pokud jste nasytili poptávku po produktu ve městě (podle velikosti industriální zóny, kterou pokrýváte svým terminálem) - nemá rafinerie KAM dodávat (fabriky další benzín nekupují) - tak se vám zastaví celý řetězec, rafinerie i vrt - není poptávka.

E. Pokud máte navíc někde překladiště / mezisklad (třeba mezi nákladním nádražím na kraji města a terminálem v centru) - tak ten samozřejmě také můžete ucpat zbožím - a vše "před"terminálem zastaví.

Základem je pochopit, že "špunt" kdekoli, zastaví CELOU výrobu před špuntem. U složitějšího řetězce pak ucpaný terminál v přístavu zastaví postupně jednotlivé výrobny před "špuntem". Jedním z problému pak je, že "majitelé fabrik" se rozhodují o zastavení/spuštění výroby vždy 1. v měsíci. A padá postupně. A pak se postupně rozjíždí. Složitější řetězec pak nakopáváte do původních obrátek i rok.

+5/0
5.12.2016 11:03

V23i11t 33O31t79a96h81a58l 5675560759534

Mimochodem - hra případné trable produkcí navíc po novém patchi z 23.11. hlásí, recenze vychází z neaktuální původní verze hned po vydání.

Dále nechápu problém s nenapojením. Pokud nejsou jednotlivé části napojeny tak přece nejde vytvořit jejich spojení trasou. (pathfinding nenajde cestu). Jediné kde k tomu může dojít je napojení depa, ale to si snad člověk všimne že mu vláček odmítl vyjet na trasu.

0/−1
5.12.2016 11:06

T11o42m46á10š 64B55o97l12e65s34l23a67v 1722361152358

Pravda, stavba jedné jediné trati byla opravdu utrpením. Jenom napojit depo vyžadovalo obrovské množství úsilí a nic nehlásilo, že není napojené správně. Být OpenTTD v ještě lepší grafice, nejspíš by ho ještě tak 10 let nic nepřekonalo...

+4/0
5.12.2016 8:56

M87a27r87e57k 23Š38e35b85e15s89t60a 2163391553417

http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/135500881466854545/040A7544DAD231B88424F13D99289453AE528936/

0/0
5.12.2016 9:48

P68e70t18r 16B21o19x77a46n 1981513700574

TTDL je a bude pouze jeden. Stylova grafika, ktera okouzluje dodnes, zvuky, hudba, dokonaly herni mechanismu - to je magicky mix, ktery se prekonava tezko.

0/0
5.12.2016 21:21

J10a42n 60S93o73u71k93u40p 1784974626245

OTTD ale lepší grafiku nepotřebuje, není to žádný train/bus simulator nebo závodní hra za volantem náklaďáku, ale strategická hra, pro jejíž potřeby je grafika plně dostačující i více než 20 let po vydání původního originálu. Část kouzla TT je totiž právě v té skvěle vyvážené míře abstrakce.

Je to téměř neuvěřitelné, ale nedovedu najít mnoho her, které za TAK dlouhou dobu neztratily z původní kvality v podstatě vůbec nic včetně provedení.

0/0
7.12.2016 12:59

A74l56o41i19s 14J48i67n55d34r65a 9510594667255

Zajimala by mel konfigurace PC/laptop pro hrani ve full HD?

Bude stacit i5 + gtx960m ?

0/0
5.12.2016 8:12

J95a56n 50P28i46r86a64s 1383915356206

Minimální:

Operační systém: Windows 7, 8 or 10 (64­bit)

Procesor: Intel Core 2 Duo 3.0 GHz

Paměť: 4 GB RAM

Grafická karta: NVIDIA GeForce GTX 260, ATI Radeon HD 5670, 1 GB VRAM

Pevný disk: 12 GB volného místa

0/0
5.12.2016 8:47

J25a87n 21P98i76r42a16s 1563425586786

Jinak s i5 a 960M by to mělo na FHD běžet v pohodě na plné detaily

0/0
5.12.2016 8:51

V10i72t 96O40t95a45h91a57l 5825920779774

I7, 1080 32GB DDR4 3600 RAM. A propady na 5 fps :) Nicméně to je při 900 autíčkách a 300 vlacích. Do roku 1950 to běželo solidně.

0/0
5.12.2016 10:45

A25l53o22i42s 21J96i85n81d30r30a 9920264377685

O tom jsem cetl na forech. Ale zrejme se jedna o bug. Mela vyjit nejake patch, ale nevim jestli resi toto.

0/0
5.12.2016 11:32

V77i90t 58O93t26a17h46a95l 5825520879504

Mám nejnovější verzi hry i ovladačů a nemám "zasratý" systém :). Pravda mám nejvyšší detaily a největší mapu.

Já se hlavně snažím maximálně expandovat města - a pak, v pozdější fázi jak začnou "civilisti" jezdit vlastními auty a hra má propočítávat pathfinding na několika stovkách tras tak je to problém. Po roce 1950 zkrátka nemůžu stavět aniž bych zastavil hru.

Musím dát pauzu, postavit cestu, počkat až přepočítá nové kratší trasy, a pustit. Když stavím "za provozu" tak mi laguje i kurzor myši :). Prvních 60-80 let problém nemám. A pak 1-3 vteřinový zásek, když je změna měsíce a přepočítává produkci fabrik.

Hraje i syn a ten má C2D 6600 2,4GHz, 8GB ram, GTX 660TI - na střední detaily, nicméně podobný efekt.

0/0
5.12.2016 13:05

A50l72o79i19s 42J42i47n71d67r85a 9440314197705

OK diky za info, coz znamena, ze to lepsi procesor asi nevyresi. Taky jake je zatizeni procesoru, pokud procesor bezi na 30-40% a vyskytuje se tento efekt tak to neni nedostatkem vykonu.

0/0
5.12.2016 13:12

V59i38t 58O16t55a69h70a27l 5535420629664

Teď jsem testnul, I7 6700K@4400MHz je na 10-15%, opravdu nemám pocit, že by to bylo nedostatkem výkonu, ani paměti při 32GB k dispozici si proces vezme 3,5GB.

Uvidíme jestli se jim to podaří zoptimalizovat. Pokud nestavím, tak to nevadí, a na stavění si holt hru po roce 1950 zastavuju :).

0/0
5.12.2016 18:08

V85l41a81d41i11m33í90r 69W33r15h72e87l 6878552538689

To vypadá, že to vytíží jen jedno jádro... prostě singlethread propočty :-)

0/0
6.12.2016 11:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.