Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

5 důvodů, proč je skoro nemožné natočit povedený videoherní film

Je načase si to přiznat. Videoherní filmy jsou prostě a jednoduše prokletým žánrem. I když se filmaři snaží sebevíc, málokdy se jejich dítku podaří uspět. Ať už je řeč o finanční nebo kvalitativní stránce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L30e33o38š 59V37e86r46n25e19r 4564800936333

Bych to neviděl tak tragicky, když se chce a jsou peníze a chuť, natočit jde cokoliv. První Resident Evil, Silent Hill, Warcraft, Prince of Persia jsou výborný filmy, nedám na ně dopustit. Hitmani se mi taky líbili. Vyloženě můžu i Mortal Kombat nebo Street Fighter, je to sranda. Bohužel zklamaný jsem z Bollovy tvorby, hrůza Doom, Alone in the Dark nebo Far Cry.

0/0
8.4.2017 10:04

J70a12n 40P87r97o90k31o88p 2663496395296

Mě by se třeba líbil film podle serie Leisure Suit Larry nebo Lula: The Sexy Empire :)

0/0
4.4.2017 8:48

D67e96n42i85s 65H98u19m33l 4302745685256

Kdy natočí Fallout?

0/0
3.4.2017 23:08

Z85d39e17n80e91k 19H51l61a19d54i68k 5215666840

Postapo filmu je natocenych hromady. Bylo by dost tezky, aby někdo tocil další, když by to byla nejspis vykradacka filmu jinych a to s dost nejistym finančním výsledkem.

0/0
3.4.2017 23:17
Foto

J41a57k15u32b 40R66a87i30d17a 5298496829324

Fallout má hodně věcí nad rámec prostého post-apo, kterými by se mohl odlišit.

+2/0
3.4.2017 23:43

V90a80š84e98k 49L37e70v 8711220616232

O Fallout:Nuka break jsi neslyšel?

https://www.youtube.com/watch?v=GcgxXnEVVyM

Je to tedy pouze amatérský seriál, ale kvalitu má vyšší než mnohé v článku zmiňované filmy.

0/0
5.5.2017 20:57
Foto

J18a73k40u87b 67R57a51i72d74a 5978236769744

Nevím, proč se pořád vytahuje ten Mortal Kombat, ten film mi přišel příšerný a z atmosféry hry v něm moc nezbylo. Proboha, vždyť to byl film o univerzu založeném na bojových uměních a přitom do něj snad ani nenajali (příčetného) choreografa. Silent Hill byl docela dobrý (předlohu jsem nehrál). Lara Croft, Max Payne, Princ z Persie i Hitman se daly přežít jako spíše hloupá, ale relativně zábavná akční béčka. Warcraft se mi líbil dost a byl jsem spokojen. Naopak třeba za obří fail považuji filmový Doom.

+1/0
3.4.2017 21:32
Foto

J25a51k37u58b 96R18a98i61d51a 5358286699384

Mimochodem, když si vezmu Story Módy z Mortal Kombatů IX a X, tak to jsou de facto filmy a i když by pro mainstreamového diváka byly místy možná moc cheesy, tak tohle si myslím, že by u Mortal Kombatu mohla být cesta. Prostě ti tvůrci opravdu umí pracovat se svými postavami...

0/0
3.4.2017 21:35

M69a69t70t39e23o 68K45o53u19n32o91v56s42k49y 1700971208573

Vybírají blbý žánry. :-D Evil Within by mohla bejt fajn prasárna. :-D

0/0
3.4.2017 21:04

J91a66n 17P34e34t84r43z23e24l52a 6234552310143

mne by se libilo treba sanitarium, to by mohlo byt slusne psycho

+2/0
3.4.2017 19:38

Z68d96e29n80ě13k 14S68t98r17n39a70d 1425150666499

Filmy podle her trpí hlavně tím, že naprostá většina z nich jsou béčkové nebo céčkové filmy, kde celý rozpočet spolknou speciální efekty, a na scénář, kvalitního režiséra atd. už v rozpočtu peníze nezbývají. Vemte si třeba filmy podle komixů od Marwelu. Tam také nenajdete žádný složitý příběh s filozofickým přesahem a komplikovanými charaktery. Je však za nimi vidět solidní řemeslo, marketing a neosekaný rozpočet a minimálně komerční úspěch se dostavil.

0/0
3.4.2017 19:11

Z75d59e90n53e24k 70H77l70a62d44i45k 5545796550

Jsou filmy s hvezdnym obsazenim, vysokym rozpoctem a dobrym režisérem a stejne to dopadlo rozporuplne.

Komixy zna každý a je kolem nich velka popkultura. Staci kolik Batmanu uz bylo natocenych. O ty charaktery se jedna, jsou i v komixech vcelku prokresleny a jsou zajimavy a hlavne velice popularni. Schvalne zapátrejte v pameti, která herni postava se muze rovnat ve svetovy popularite s postavami jako Batman, Wolverine, Flash........

0/0
3.4.2017 23:38

T30o10m94á75š 70K52r72á52l 3508278177539

Jsou hry podle kterych by sel natocit film snadno, protoze samotna hra dokaze podat pribeh podobnym zpusobem jako film. Treba takova Mafie, ktera je ovsem sama inspirovana filmy jako Godfather, Goodfellas, ....:-) Pak jsou hry, ktere maji natolik slozite univerzum, "poslepovane", aby pribeh vsech budoucich pokracovani do sebe zapadal a nepusobil divne. Pripadny film by pak musel mit delku serialu, aby vubec divak dokazal pochopit nejaky slozitejsi pribeh a motivace postav. V opacnem pripade by film vypadal jen jako pribeh ze znameho herniho prostredi. Prvni moznost je vice mene nerealna a druha se temer nikdy nepovede, protoze se nejde zavdecit fanouskum a divakum soucasne a o to se vzdy reziser (fanousek) pokusi:-/....... Tady je krasny priklad Warcraft a to kdyz se clovek podiva na videa k expanzim, nebo vetsim patchum, tak si jen rika proc to sakra konecne neudelaji jako film a ...;-D

Film jde vzdycky natocit dobry, jen si musi producenti uvedomit, ze se film toci hlavne pro divaky, tak jako je to treba u kniznich predloh a fanouskum ("znalcum") vysvetlit, ze pro ne tam toho zase tolik noveho nebude .....

+1/0
3.4.2017 18:27

Z33d66e98n93e62k 51H38l56a73d76i63k 5645776880

Jste si uz u Mafie odpověděl. Film podle Mafie by byla sbirka klise, který natocil uz někdo jiny. To je obecne problem, ze hry rady vykradaji filmy a jiné zname pribehy a to co to zachranuje je prave vtazeni hrace do deje. Tedy hrac ten svet ovlada a muze se v nem virtualne pohybovat, coz filmu chybi. Jenze na platne by to proste vypadalo nspatne.

Warcraft byl další z rady nepovedenych filmu a zaslouzene propadnul. Uspel vlastne jen v Cine. Postavy nezajimavy, je vam sumak co se tam vlastne deje a nic vas do toho nevtahne. Deni na platne pocitove nuda s pocitem, proc na to ma clovek koukat. A to rikam jako hrac Warcraft strategii. Vzdyt uz v zakladu je to naprosto podprumerna fantasy, tak jak z toho někdo chtěl vykřesat "Pana Prstenu" ?

Seriál je lepsi format pro nektery herni předlohy. Třeba Baldurs Gate by se dalo uklohnit ve stylu Game of Trones s tim, ze by celkova zapletka, která je opet jen fantasy klise, byla postavena hlavne na charakterech a jejich interakci. Opet jako film by to neslo udelat. Ale stejne se obavam, ze Baldurs Gate je tak vyspela znacka, ze by se na to divali jen skalni. Není to zadna svetove vyznamna předloha, která by lakala davy.

+3/0
3.4.2017 23:31

Z97d28e58n27e67k 67H23l29a61d18i69k 5475386940

Oprava: ....ze Baldurs Gate je tak vycpela znacka....

0/0
3.4.2017 23:32

J96a12k16u49b 35B17o26h53o13n63ě49k 8815126519987

Tohle je dobrý postřeh. Ať se nad tím zamýšlím jak chci, tak jako hry se silným příběhem mi vždycky vypadnou jenom ty, kde to hodně stojí na vedlejších postavách a příbězích, Silný nosný příběh co není "vykradený" odjinud se hledá vážně špatně, takže podle hry opravdu spíš seriál než film, pokud to nechceme jako klasický "letní hit."

0/0
4.4.2017 10:27

J55i33ř40í 21Ř92e62h74o33ř 9918988496858

1. Je třeba od počátku rezignovat na tvorbu filmu kopírujícího děj hry. To vyřeší všechny ty potíže s počtem postav a překombinovaností nepřehledností nebo pitomostí děje. A odzbrojí to většinu herních puritánů.

2. Ideálně vytvořit nový, nebo použít okrajový příběh ze hry, nebo lepší z univerza hry. To dá možnost vytvořit zbrusu nový kvalitní příběh v prostředí které hráči znají. Nicméně je tu úskalí. Je nutné universum nehráčskému divákovi rychle a dobře představit. Univerzum je nutné přesně dodržet. Protože to jediné stačí hráčskému divákovi ke štěstí.

A je hotovo. Cílem stejně není a nikdy nebude uspokojit hráče. Protože ti na film nikdy nevydělají. Přinejlepším vytvoří brzdu při neúspěchu hrozné kraviny.

Cílem je vytvořit film který bez ohledu na hráče osloví mnohem větší cílovky a vydělá. Nicméně nadšení hráči zajistí marketing.

+2/0
3.4.2017 17:22

J19i47ř47í 85Ř92e14h10o60ř 9758738576248

velké rpg nebo online hry. Ideální materiál. Tak jak dokáže bethesda sypat nové příběhy pro svá pokračování. Tak může někdo napsat super příběh zapadající do herních světů. No nestačí vám to? Další noname týpek vyleze z další díry v zemi s doposud nepoužitým číslem. Detektivní příběh v pustině a cestou potká oškliváka se stomečkem na hlavě. Komu by to nestačilo. Jinak další týpek vyleze z nějakýho vězení a s rezavím mečem začne objevovat fantasy panteon. Nekonečně příběhů a úspěch záleží jen na kvalitě scénáře.

0/0
3.4.2017 17:28

J51a81n 80H74a54b63á27s84k21o 4774617611463

Nejlepsi film podle hororu je pro me jednoznacne Silent Hill (dvojku radsi zapomenu). Včera jsem videl Assassins Creed a musim rict, ze jsem nebyl nijak zklamany a to jsem hral všechny dily AC serie. A (mozna prave proto) ačkoliv nejsem fanoušek Warcraft serie, tak jsem film videl v jednom tydnu 2x a bavil jsem se moc.

+1/0
3.4.2017 12:35

J16a26n 12H44a36b82á56s35k67o 4404437651253

Podle hry, ne podle hororu samozrejme ;-D

0/0
3.4.2017 12:38

K63a88r97o51l 48Š78e58f82č96í50k 5794929588478

Ja si myslim, ze prvy dil Silent Hillu obstal velmi dobre i jako film ;-)

+5/−1
3.4.2017 12:15

J45a31r10o97m69i84r 33P55e96s82e57k 9413475734661

AC spatne nebylo jen to trochu poprelo cele universum ktere si ubisoft tak pracne vytvoril.kazdopadne Doom nedopadl spatne, Uwe(ho) FarCry bylo dostacujici, Halo Forward unto Down taky super vec , mortal kombat,posledni hitman ,need for speed takze dobre filmy urcite jsou.chce to jen prestat hledat ty spatne ,dalsi recenze na tema proc jsou filmy podle knizek tak spatne a proc se ctenarum nelibi? Myslim ze to je ten stejny priklad

0/0
3.4.2017 11:51

M25i24r49o40s87l47a63v 94S22t36a22s81t86n33y 7294613636421

Tady už se dostáváme do střetu, kdy se jednomu něco líbí a druhému ne. Vesměs žádný z těch filmů nebyl širokou ani odbornou veřejností přijat kladně (Halo film vůbec nepočítejte, to se nedá srovnávat) a to se řeší.

Že se to líbilo vám, vám nikdo nebere, ale úplně argumentovat se tím v rámci téhle diskuze podle mě nedá.

+1/0
3.4.2017 11:57

J33a19r89o45m40i45r 95P40e40s43e10k 9673895474211

No podle me teda zrovna Halo film je dobre natoceny snimek ,ze by to byla pecka rict nemuzu ale aspon se to drzelo predlohy a co se dejove linky tyce tak v tom nebyl zadny nesmysl. Ale mate pravdu je to o lidech, vsichni jsou paf z letosniho johna wicka 2. A ja i kdyz jsem byl z jednicky uneseny si myslim ze dvojka je opravdu sr...a. Kazdopadne to ze kdejaky pitomec da filmu na csfd negativni hodnoceni jeste neznamena ze je film dobry a samozrejme naopak.

0/0
3.4.2017 15:02

M18i39r34o65s53l27a59v 96S67t15a84s42t71n50y 7684733636951

A u filmů a seriálů podle knížek najdete mnohem větší počet adaptací, které se zdrojovému dílu minimálně vyrovnávají a mnohdy ho i překonávají:

Vykoupení z věznice Shawshank, Zelená míle, Forrest Gump, MASH, Pán prstenů, Hra o Trůny, 2001: Vesmírná Odysea, Justified, Expanze, Dexter... Mohl bych ještě dlouho pokračovat.

0/0
3.4.2017 12:10

J77a14r49o57m35i78r 19P94e90s17e32k 9613225684321

Souhlasim,jen tvrdim ze neni spravne rict o necem ze to je dobre nebo spatne,ze se neda rict ze vsechny filmy podle her jsou brak.kazdy na to kouka odlisne.me treba halo mile prekvapilo,vy si o nem myslite ze to je propadak. Shodneme se alespon na tom ze tomb raider je opravdu kravina,ale kdo vi neci to je nejoblibenejsi film .a i kdyz autorovi se posledni resident nepozdava ,me se po jednicce z te serie libil nejvic, i kdyz ruku na srdce mohli to utnout o deset minut driv.

0/0
3.4.2017 15:54

B44a74r24t88o36l96o88m15ě58j 91K76u34s 2595626671883

Myslím, že je obecně problém v tom, snažit se převést hru na filmové plátno. Pasivní zážitek z filmu nikdy nebude stejný jako interaktivní zážitek ze hry a hráči budou nevyhnutelně zklamaní.

Správný přístup je převádět do filmů pouze videoherní světy, příběhy a prostředí, ne hru samotnou. Proto Warcraft (jakž takž) fungoval, protože se tam tvůrci nesnažili vecpat známá kouzla, skilly, dungeony, ani odkazy na herní styl. Byl to prostě příběh ze světa Warcraftu.

Stejně tak třeba Dead Space: Downfall byl fajn zážitek, protože se nesnažil do filmu za každou cenu implantovat opraváře s řezačkou, ale prostě jenom rozšiřoval historii známého světa.

Pokud si myslíte, že nemůže existovat dobré kombo hra-film, položte si otázku, jestli vůbec záleží na tom, co bylo dřív. Představte si, že by nejprve někdo vytvořil hru Shadow of Mordor a potom přišel Tolkien a Peter Jackson a vznikl film Pán prstenů. Šlo by o zdařilý videoherní film?

Nebo kdyby se George Lucas teprve poté, co v Lucasarts vytvořili hry jako X-Wing, Tie Fighter, Dark Forces nebo Battlefront rozhodl, že by z toho mohla být povedená filmová trilogie. Byla by to dobrá adaptace? ;-)

Tvůrci si musí akorát uvědomit, že filmy jsou médium sloužící k vyprávění příběhů. A pokud chtějí místo příběhu vyprávět hru, nemůžou uspět.

+1/0
3.4.2017 11:43

K73a35r13e93l 69F17r67a80n98ě86k 3438323677895

Problém je, že to co nám ve hře přijde naprosto normální, ve filmu většinou vypadá směšně. Taková skákačka a střílečka Tomb Raider je ukázkový příklad.

0/0
3.4.2017 10:52

J44a52r72o73s49l15a92v 58Š74t68e79m24b44e97r42a 6114832444379

Já to měl za mých mladých let obráceně. hrozně rád jsem hrál hry podle filmů. Batman, RoboCop, Rambo, AlienBreed a pod. ...ale to byly 90tá léta ;-) Nicméně na můj Commodore Amiga vzpomínám nostalgicky rád. R^

+2/0
3.4.2017 10:37

F49r43a86n85t64i37š74e67k 56K18i37n20g 7543810900

O planescapu byl jednou rozhovor s tvůrcem, nebo scénaristou. Říkal, že by to bylo spíše na několikadílný seriál.

0/0
3.4.2017 10:15

M12i41r80o86s88l27a82v 79S75t38a35s88t91n33y 7824653856591

Přijde mi to argumentačně trochu mimo. Jeden z největších důvodů je podle mě ten, že se neadaptují ty správné hry.

Takový Deus Ex by úplně v pohodě fungoval jako kvalitní film. Proč? Protože má příběhovou hloubku, kterou třeba Tomb Raider jakožto zdrojový materiál nikdy neměl.

0/−2
3.4.2017 9:27

J87a40k49u11b 65B85o18h22o40n35ě12k 8655406699697

Upřímně bych ani moc nesouhlasil. Deus Ex je přesně ten příběh, co ve hře vypadá dobře, ale film by z toho byl jen tak tak. Není to zase taková bomba a ani nic extra originálního.

Ale osobně si nedokáže moc představit ani kvalitní film podle Planescape: Torment a ta má podle hráčů asi vůbec nejelpší příběh ze všech her.

0/0
3.4.2017 10:04

M61i17r39o68s12l57a48v 32S59t17a19s36t11n85y 7744323356711

Mluvím o hloubce a tu prostě PST má. Je tam spousta detailů, který by to filmu bez problémů zakomponovat šly a tahle omáčka by měla šanci ten v jádru relativně jednoduchý příběh dost pozvednout.

Film by byl pro PS:T špatný formát, byl by podle mě mnohem lépe adaptovatelný jako seriál. Nešlo by to samozřejmě adaptovat 1:1, ale jinak si to velmi dobře dovedu představit.

0/0
3.4.2017 10:48

M33i94r93o59s62l39a25v 10S79t14a52s54t73n71y 7944293326711

* Deus Ex má

0/0
3.4.2017 10:50

K74a35r26e56l 39U90r27b51a57n 2764814201549

Resident jedna byl dobrý film. R^

+2/0
3.4.2017 9:19
Foto

T60o79m40á68š 45S73u66c56h76ý 4385855578689

Proč by to nefungovalo ? Třeba Warcraft má na CSFD 74% a na imdb 7/10. To mi nepřijde vůbec špatný..

+4/−1
3.4.2017 8:48

M27i16c61h45a64l 16S65v51o60b59o45d17a 3474636686455

No osobně jako člověk co ví co se tam stát mělo a co se tam nestalo a co se zbytečně měnilo (Garona s Lotharem, Medivh chovající se jak vyfetovaná rocková hvězda,....), můžu říct že to je průměrné fantasy, které podruhé vidět nepotřebuji a rád bych zapomněl, že to má něco společného s warcraftem. Mít to jiné jméno a nebo neznat předlohu, tak si ten film možná užiji víc, ale očekávání bylo velké. Podruhé bych se na to podíval v prodloužené verzi, ale on by to mohl být asi i celkem nadprůměrný film, takže se ji prý nikdy nedočkáme. Škoda, snad to s příště vyjde líp, pokud nějaké příště bude.

0/−1
3.4.2017 9:59

J87a66k32u96b 92B97o93h93o40n35ě82k 8575156279587

Hry znám jenom povrchně a film byl podle mě hrozná blbost. Co se hodnocení diváků na CSFD a IMDB týká, tak tam už jsem se spálil tolikrát, že pro mě má mnohem větší hodnotu Rottentomatoes, kde má Warcraft velmi zasloužených 28%

+6/0
3.4.2017 10:06

M87a70r81t31i98n 45P95o40d26h13o87r18s29k80ý 4325381369123

Warcraft neni dokonaly (sam reziser byl rozmrzely z toho co musel menit) ale teda 28% je hodne hluboko pod jeho skutecnou hodnotou.

0/0
8.4.2017 13:13

K87a41r50e28l 34F70r33a18n67ě51k 3348793827925

Warcraft jsem nehrál. Přijde mi takový jednotvárný. Film mě ale zaujal. Mám rád sci-fi a fantasy a pokud z toho udělají ukončenou ságu nemuselo by to dopadnout špatně.

0/−1
3.4.2017 10:43

M55i42c86h28a75l 81T46o45m52á70n91e80k 9887199846

zajiamve, mozna w1 a w2 jsou jednotvarne, ale ty co vse se deje ve w3 a pak hlavne mmorpg wow, to by nebylo na ani 10 velkorozpoctovych 3hodinovych velmi osekanych filmu

0/0
3.4.2017 13:59

A73d58a13m 54K31l12u39k26a 4477516570600

No já bych si zašel na takovýho Poldu 4 docela rád :)

+1/0
3.4.2017 8:20

Z74d36e37n88ě91k 33K15r24a73u48s 9446190592300

Nevim, ale treba princ z persie nebo dungeon siege ze stathamem ci final fantasy se me osobne libily.

Wowko me osobne nezaujalo je to prumerna fantasy ze suchym pribehem, halvne celej film na me pusobil dost plastove, assasina sem videl minulej tejden a ten me nezaujal vubec.

+3/0
3.4.2017 7:45

J50a94k97u56b 42B89o43h97o81n76ě74k 8765376719527

To je poprvé v životě, kdy vidím někoho chválit film Uweho Bolla ;-D

+2/0
3.4.2017 10:07

Z12d70e80n34ě34k 85K70r25a43u12s 9876650142700

ja tohle moc neresim kdo co tocil, nekdo ma lepsi den nekdo horsi co sem cetl treba Tunelove krysy sou taky od nej a ten film je hodnocenej dost pozitivne.

Ja byl treba znechucenej z filmu jako avatar nebo hobit kteryho miliony lidi chvalili do nebe, ale pritom to bylo pro me neco hroznyho uz jen to ze z 250 sttrankovy knizky udelali trilogii jen aby nahrabaly prachy a i ten dej co byl v knizce prekopali ze neznat nazev tak ani clovek nevi na co kouka a avatar byl neco podobnyho podle me scenar na 20 stranek roztahli na 3 hodiny

+1/0
3.4.2017 16:04

R10a20d67i45m 70S80l87á31d49e93k 3241692403389

je fajn ,že i takový odpad se někomu líbí. To myslím ani producenti nečekali ;-D

0/0
3.4.2017 19:13

Z54d22e27n55e76k 52H30l45a73d37i35k 5955646340

Zapominate na to hlavni. Vetsina her ma naprosto plytky scenar/pribeh a z h*vna bic nejde proste uplést. Vetsina her je na efekt a o zapojeni hrace, ale jako film proste fungovat nemůže. Je rozdil třeba AC primo hrat, behat po umele Parizi a vrazdit kde koho a koukat na to na platne pasivne, kdy vam vyjde, ze je to strasna blbost. Stejne tak jak natocit starého Tomb Raidera ? Beha tam zenska a resi hádanky ? Udela se z toho jen obycejny akcnak, který vlasne na platne nedava smysl. I ty nejlepší pribehovy hry všech dob jsou vesmes nezfilmovatelny, jelikož na platne by to byla osekana nuda, nebo pospojovany klise, který jste videli uz 100x. Jsem toho nazoru, ze hry nelze 100% prevest na platno a zvlaste aby to mělo i uspech u sirokeho publika.

+13/0
3.4.2017 1:08

J81a23n 39P12r77o92k21o75p 2633186905116

Zcela s Vámi souhlasím. V první řadě se neustále točí filmy podle akčních 3rd person střílečkách. Občas jsou zde pokusy s jinými žánry jako třeba se žánrem RTS. Například Warcraft tak špatný nebyl, ale je to zas komplet fantazy svět takže se zařadil spíše mezi Star wars či Star trek se svojí fanouškovskou základnou. Zajímalo by mě proč si režiséři nevolí třeba ze žánru adventur? Ty jsou pro to jako dělané. Hráč se v nich zapojuje pro postup přiběhem v již předem daném scénáři. Takový "I have no mouth and i must scream" by mohl dopadnout dobře. A další plus je, že nemají tak velkou hráčskou základnu a mnoho hráčů je nezná tudíž nemůžou tolik kritizovat ��

0/0
3.4.2017 6:50

M70i24r49o41s39l19a25v 39S86t87a89s70t20n37y 7274793746931

Obecně souhlasím, ale zrovna I Have no Mouth and I Must Scream je adaptace povídky Harlana Ellisona.

Hodně se mluvilo třeba o Broken Swordu, ale zrovna ten by podle mě dopadl mizerně.

+1/0
3.4.2017 9:23

P18e45t84r 32K95a66u80f83n67e62r 8444426458620

"I Have no Mouth and I Must Scream" jsme už v podstatě viděli - ústřední myšlenka této povídky/hry je částečně obsažena ve filmu Matrix. A ten se vyvedl znamenitě.

+1/0
3.4.2017 10:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.