Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Mass Effect: Andromeda je studnicí nesmyslných animací

Mass Effect: Andromeda je již druhým týdnem pod palbou kritiky kvůli chybám v animacích. Hra v Evropě vyšla 23. března, a internet díky tomu zaplavila humorná videa, která na problémy hry poukazují.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J76a96r77o98s94l17a53v 87J76a57k53u40b83o17v 8362625895537

co sa tyka toho Zaklinaca, tam stacilo savnut a reloadnut save, a bug sa stratil... kym to v Andromede, nepomoze od tych bugov prakticky nic... jeden znamy youtuber (lokiepoo) napr pocas hrania prisiel o teren, a nepomohlo ani hru nainstalovat nanovo...

https://www.youtube.com/watch?v=oGHW2_QFUi4

0/0
31.3.2017 13:53

J71a86n 74C28h89v43á24t29a91l 7763547617543

Tak to je otázka co doopravdy ten youtuber dělal. Ta hra možná má nějaké problémy, ale to co zmiňujete se neděje. Safe/load normálně funguje. Navíc ukládání je fakt, časté, takže opravdu nehrozí, že by člověk přišel o větší kus postupu. S tím jak je ta hra rozsáhlá nějaké drobná zaškobrtnutí nejsou problém.

+1/0
31.3.2017 15:42

J85a80r98o46s48l44a41v 49J31a22k17u49b53o29v 8952615365117

hral to na console.. ma to na videu.. skusal sa vraciat k starym savom, no hra sa stale loadne bez "podlahy"

0/0
31.3.2017 16:42

G87a28b25r51i65e32l 89H32o59r19t61e92n 9341949103124

To, co zmiňuje, se neděje VÁM. Stejně tak se vám patrně zatím ještě nestalo ani to, že by nešla uložená pozice načíst. To se zase stalo mě, hra mi spadla po zničení prvního Architekta. Došla jí prý virtuální paměť - bug, který by měl být opraven v další velké záplatě. Při pokusu o načtení pak prostě načítání trvalo nekonečně dlouho.

0/0
31.3.2017 18:22

D91a84v96i35d 37R26y51c18h40e46t52s15k82ý 9936691980950

36MB měl jen jeden .gif obrázek, vy vrazi :-) v práci mám 4Mbit a musel jsem asi na 3 minuty odejít..

+4/0
31.3.2017 12:56

M25a28r59e66k 66Š64e56b79e25s54t18a 2883221603237

https://www.youtube.com/watch?v=7KWkao73HuU

Takové srandovní video které je spíš k pláči :D

0/0
31.3.2017 11:55

O24n57d28ř92e69j 51M13a61r90e98k 2102577902525

No nic počkáme si rok a snad to za tu dobu milionem patchů vychytají. Už sem si na to u EA zvyk takže žádná tragédie. Jen mě pořád zaráží ta arogance, že po testování kde se tohle muselo odhalit, tu hru stejně vydají s takovými chybami

+1/0
31.3.2017 10:16

G78a54b36r66i32e34l 98H84o83r41t27e39n 9701809453354

Nevychytají. Je třeba si uvědomit, že pokud jsou ve hře takové kiksy, jako je chybějící keybind pro quick save, byla hra vydána ve stavu "stable beta" a náklady na dodělání EA prostě neschválí.

+2/0
31.3.2017 10:57

V63i31t 56O40t53a68h78a22l 5805120549764

Animace Andromedy jsou na současnou dobu velice špatné i ve chvíli, kdy víceméně "sedí" na požadovanou akci. Nejtragičtější je obličej - některé gumové panny v asijských sexshopech vypadají uvěřitelněji.

Nebo chůze hlavního hrdiny, kdy se ruce nepřirozeně komíhají, jako by měly úplně jinak klouby, případně jako u hadrové panenky.

Chyba v animaci je třeba to, když ve Skyrimu letí drak pozpátku, nebo po úderu od obra je hrdina katapultován na oběžnou dráhu - ale zbytek pohybů vypadá uvěřitelně. Andromeda je příkladem buď nevhodně zvoleného engine pro daný typ akce nebo nedostatečných schopností animátora.

+3/0
31.3.2017 9:55

P56e15t75r 64J55a32n34e11č39e44k 3858928890884

to cos popsal za chyby ve skyrimu, fakt nejsou chyby v animaci, ale spatnej script... to jak scripter animaci zapoji v enginu, animator opravdu neovlivni, teda pokud nevyexportil let draka dopredu, jako let draka dozadu :-D a odlet hrdiny? Myslis, ze to je cele animovane, nebo se tam pouziva fyzika, ktera je v tebou popisovanem pripade spatne nastavena? Pred kritikou neci prace si o ni nejdriv trosku zjisti ;-)

0/0
31.3.2017 12:31

G58a43b19r37i33e73l 90H20o63r74t92e69n 9951489103664

S těmi podivnými animacemi běžného pohybu je domnívám se hlubší problém, engine si v některých případech prostě myslí, že je postava jinde, než ve skutečnosti je. Dobře je to vidět při vystupování z vozítka, kdy se členové týmu občas vynoří na nesmyslném místě a chvíli se pohybují se zjevně chybnými animacemi.

Nicméně - kéž by se nedodělanost ME:A odrážela jen v animacích...:-(

+1/0
31.3.2017 9:00

V87i20t 53O96t39a17h84a22l 5635150349234

Častý je i případ špatných "terrain tagů" - tzn. označení, co za terén je pod postavou a jaký typ chůze tedy má nyní používat. Nejvíce patrné je to u přechodu schody/rovina. Tag pro označení schodů často přesahuje kus za ně. Postava tedy už je "na rovině", ale animačně směšně nakračuje, jako by byla ještě na schodech. A naopak, ve třetině schodu se "narovná" a začne chodit, jako by schody už skončily.

+1/0
31.3.2017 9:59

G11a61b91r22i53e60l 77H88o62r46t91e27n 9531819243644

Řekl bych, že může jít o stejný problém, tedy že je postava na místě X a obsluha animací má pozici Y. Ať tak nebo tak, obávám se, že tohle EA opravovat nebude, kvůli nákladům.

0/0
31.3.2017 10:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.