- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
co sa tyka toho Zaklinaca, tam stacilo savnut a reloadnut save, a bug sa stratil... kym to v Andromede, nepomoze od tych bugov prakticky nic... jeden znamy youtuber (lokiepoo) napr pocas hrania prisiel o teren, a nepomohlo ani hru nainstalovat nanovo...
Tak to je otázka co doopravdy ten youtuber dělal. Ta hra možná má nějaké problémy, ale to co zmiňujete se neděje. Safe/load normálně funguje. Navíc ukládání je fakt, časté, takže opravdu nehrozí, že by člověk přišel o větší kus postupu. S tím jak je ta hra rozsáhlá nějaké drobná zaškobrtnutí nejsou problém.
36MB měl jen jeden .gif obrázek, vy vrazi :-) v práci mám 4Mbit a musel jsem asi na 3 minuty odejít..
https://www.youtube.com/watch?v=7KWkao73HuU
Takové srandovní video které je spíš k pláči :D
No nic počkáme si rok a snad to za tu dobu milionem patchů vychytají. Už sem si na to u EA zvyk takže žádná tragédie. Jen mě pořád zaráží ta arogance, že po testování kde se tohle muselo odhalit, tu hru stejně vydají s takovými chybami
Nevychytají. Je třeba si uvědomit, že pokud jsou ve hře takové kiksy, jako je chybějící keybind pro quick save, byla hra vydána ve stavu "stable beta" a náklady na dodělání EA prostě neschválí.
Animace Andromedy jsou na současnou dobu velice špatné i ve chvíli, kdy víceméně "sedí" na požadovanou akci. Nejtragičtější je obličej - některé gumové panny v asijských sexshopech vypadají uvěřitelněji.
Nebo chůze hlavního hrdiny, kdy se ruce nepřirozeně komíhají, jako by měly úplně jinak klouby, případně jako u hadrové panenky.
Chyba v animaci je třeba to, když ve Skyrimu letí drak pozpátku, nebo po úderu od obra je hrdina katapultován na oběžnou dráhu - ale zbytek pohybů vypadá uvěřitelně. Andromeda je příkladem buď nevhodně zvoleného engine pro daný typ akce nebo nedostatečných schopností animátora.
to cos popsal za chyby ve skyrimu, fakt nejsou chyby v animaci, ale spatnej script... to jak scripter animaci zapoji v enginu, animator opravdu neovlivni, teda pokud nevyexportil let draka dopredu, jako let draka dozadu :-D a odlet hrdiny? Myslis, ze to je cele animovane, nebo se tam pouziva fyzika, ktera je v tebou popisovanem pripade spatne nastavena? Pred kritikou neci prace si o ni nejdriv trosku zjisti
S těmi podivnými animacemi běžného pohybu je domnívám se hlubší problém, engine si v některých případech prostě myslí, že je postava jinde, než ve skutečnosti je. Dobře je to vidět při vystupování z vozítka, kdy se členové týmu občas vynoří na nesmyslném místě a chvíli se pohybují se zjevně chybnými animacemi.
Nicméně - kéž by se nedodělanost ME:A odrážela jen v animacích...
Častý je i případ špatných "terrain tagů" - tzn. označení, co za terén je pod postavou a jaký typ chůze tedy má nyní používat. Nejvíce patrné je to u přechodu schody/rovina. Tag pro označení schodů často přesahuje kus za ně. Postava tedy už je "na rovině", ale animačně směšně nakračuje, jako by byla ještě na schodech. A naopak, ve třetině schodu se "narovná" a začne chodit, jako by schody už skončily.