- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vždyť do demo na konzolích je ale ÚPLNĚ o ničem... dneska jsem ho hrál a skončilo dřív, než se cokoliv stalo...
To je... prekvapive dobry argument. Pamatuji si ty kauzy, kde demo slapalo lepe ci dokonce vypadalo lepe nez plna verze, protoze bylo extra optimalizovano. To se timhle odstranuje.
Vesmes je to jen o zmene uvazovani zakaznika. Slozil zalohu za 2h dlouhe demo. Kdyz demo do 2h nevrati, stava se z nej plna verze a zaloha propada.
Tohle mi pripada jako dobry napad.
Aktuálně u jedné konkrétní hry možná, obecně je to překvapivě hloupý argument. Jsou i hry, kde je potřeba si stáhnout jen klienta a samotnou hru si stahujete až přes něj. A kupodivu se do těch 2h počítá i doba stahování. Vývoj her je podnik jako každý jiný a peníze jsou až na prvním místě. Bude jen otázka času, kdy se na toto začne hřešit víc a víc...
No problem, PC hráči si stáhnou demo od Reloaded a hotovo dvacet. Stejně to ve výsledku u většiny her v single playeru chodí lépe, než ofiko verze
„PC hráči mají Steam, kde mohou hru vyzkoušet až dvě hodiny a poté ji klidně vrátit,“ řekl pro magazín AusGamers Raphael Colantonio, kreativní ředitel Arkane Studios a dále vysvětlil, že vzhledem k omezenému počtu zdrojů v nejdůležitějších týdnech před vydáním se prostě nemohli soustředit na všechny tři platformy a museli pečlivě vybírat.
Zdroj: http://bonusweb.idnes.cz/prey-demo-cbt-/Magazin.aspx?c=A170504_085115_bw-magazin_srp
Vážně nevím, co je na tomhle "trapná výmluva."
Celkem jasně popisuje situaci. Vytvoření dema stojí čas a peníze, které firma může a nemusí chtít vynaložit. Tady se rozhodli, že jim potenciální přínos dema na všechny platformy za ty peníze nestojí a díky popsané službě bylo nejjednodušší odříznutí PC.
Nakonec je to jenom na vývojářích a vydavatelích, jestli se jim chce a nebo nechce dělat demo. Neexistuje nějaké základní lidské právo hráčů na demo
Jiste. To chapeme ze to stoji cas a penize. Stejne jako promo akce, trailery, reklama.
Je na kazde firme, aby si zvolila nejvhodnejsi zpusob prezentace. Kazdy sveho stesti strujce. Ale tvrdit ze je to zbytecne je nesmysl.
PS: A demo pro PS je cas a penize nestoji?
To jsou ale trapné výmluvy. Nebudu stahovat 40GB jen abych vyzkoušel hru. A hlavně nebudu platit 50 euro a doufat, že to dostanu zpátky. Plus to zbytečně zatěžuje reklamační oddělení Steamu, je to minimálně neetické.
Ne každý o té možnosti ví já jednou vracel hru kvůli nestabilitě a jen různými pokusy s nastavením jsem byl na hraně 2 hodin používání, samotné vrácení proběhlo OK, ovšem 2 hodinová hranice se snadno přetáhne aniž by jste udělali krok ve hře.
Čili demo s omezením je nejlepší řešením, takže za mne když už mají demo na jednu platformu opravdu je to problém jinam.
I když jinak je mi to jedno jako postarší gamer, tento titul mám v plánu tak za 5 let ve STEAM akci na výběhovém HW :-) za 4 jabka a hrušku
Hlavně mají torrent, tak ať se pak vývojáři nediví :D
Kecy a kecy. Proste se jim do toho nechtelo. Vse ostatni je jen omacka jak to okecat.
Demo a steam se nevylucuji, naopak se plnohodnotne doplnuji.
Priklad:
Civ6 jsem mel od vyvoje blbost. Odrazovala me ta infantilni grafika. Rikal jsem si ze pokud to nekdy zkusim, tak az za par let az to bude v nejake Goty edici a nejlepe ve sleve. Avsak po odzkouseni dema jsem poznal jak jsem se mylil, a hru uz mam ve sbirce.
Já naopak přišel že TES online není opravdu pro mě (přestože oblivion i skyrim jsem dohrál několikrát), víkend zdarma mě přesvědčil že musím hledat jinde :-D