Diskuze

Uživatelská podpora Steamu posiluje. Nejvíce ji zatěžují refundace

Valve zveřejnilo statistiky týkající se množství požadavků, které dostává technická podpora Steamu. A jsou to vskutku impozantní čísla.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Refund funguje dobře, vracel jsem pár her kvůli technickým problémům, ovšem 2 hodiny mohou být málo,

Steam bohužel nerozlišuje zda ve hře ladíte nastavení či opravdu hrajete (i když chápu že za současného stavu to není ani moc možné)

Čili často jsem vyčerpal většinu času na ladění a i když jsem začínal tušit kde je chyba, raději jsem hru vrátil abych nepřetáhnul.

Vracel jsem Sims 3 na 1h 50m a v pohodě.

Viděl bych možnost zakomponovat do hry DEMO achievement v nějakém konkrétním místě a když půjdeš dál není možnost návratu.

0 0
možnosti

Líbí se mi, jak v diskuzi pod blogem, kde vysvětlovali, proč spustili tu stránku, lidi "požadují" možnost telefonického kontaktování supportu, a dokonce argumentují "Každá firma, která chce brát support seriózně, telefonickou podporu má, tak proč ne vy!?" (Aniž by si uvědomili, že Steam je ONLINE služba, tudíž je v podstatě jisté, že člověk ve chvíli, kdy potřebuje podporu, sedí u počítače nebo mobilu s internetem)

0 0
možnosti

Refundu mam asi 50 .. zkousim spoustu indies a veci ve sleve .. jsem teda myslel, ze to jede komplet automaticky ..

0 0
možnosti
Foto

Se sluzbou mam velmi dobre zkusenosti, pokud zrovna neni super nabidka na GOG tak nakupuji pouze na Steamu. Platim bitcoiny, zatim vse bez problemu.

O refund jsem pozadal jednou po 3 hodinach (omylem jsem nechal hru pustenou zatimco jsem neco vybavoval). Refund byl zamitnut, ale byla to samozrejme moje chyba, takze si nestezuji.

1 0
možnosti

Zkusenosti mam dve, oboje dobre.

Jedna refundace, vyrizena behem dne. Dale odcizeny ucet (zrejme nakazeny pc malwarem), kdy po dolozeni vlastnictvi bez problemu ucet navratili a doporucili konkretni zabezpeceni. To bylo reseno cca dva tri dny.

0 0
možnosti

Dvakrát refund jako předchozí přispěvatelá a vždycky bez problémů. Nic dalšího jsem nikdy řešit nemusel. Slyšel jsem od jiných, že Steam podpora nemusí být zdaleka pružná a jsou s ní občas problémy, ale tohle se člověk čas od času doslechne o jakékoliv službě

1 0
možnosti

Také jsem 2x dělal refund a bez problémů, (jednou do steam wallet a podruhé na účet) nedávno jsem chtěl koupit Toukiden2 (mám rád Monster Hunter) a na novém notebooku se mi to dost trhalo, možná že šlo s tím něco udělat ale za dvě hodiny bych to nezvládl. Chápu důvo,dy pro a proti vůči delší době ale u nových AAA titulů bych osobně tu délku zvýšil dát 1600 a pak po 6 hodinách štelování zjistit, že s tím nic neudělám, to prostě riskovat nebudu. Jinak reakce byla rychlá z obou stran, takže mi peníze z účtu strhnuty ani nebyly.

Další věc asi před rokem mi někdo ukradl můj celoživotní mail na post.cz (seznam) Jelikož jsem neměl autentikátor (stará škola) a ověřování dělá jen automat neměl jsem šanci můj mail co používám od 1998 jak obnovit:-/. Stím mi byl ukraden i steam účet. tam myslím jsem taky neměl autentikátor, naštěstí jsem podal žádost, vysvětlil situaci, zadal další informace relevantní , které by mohly snad dokázat že mi patří, a asi za 5 dní jsem ho měl zpět. Takže stěžovat si rozhodně nemohu.

0 0
možnosti

2x som robil refund a uplna pohoda. ziadost vybavena za cca par hodin-prachy spat na ucte asi za tyzden. iny problem som snimi zatial riesit nemusel

0 0
možnosti