Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

S helmou na hlavě a puškou v ruce: sci-fi Farpoint ukazuje neduhy VR

Konečně hra pro virtuální realitu, která není technickou demoverzí ani logickou hříčkou na pár okamžiků. Farpoint je po Resident Evil 7: Biohazard skutečně nejvíce ambiciózním projektem pro PlayStation VR, na který v Sony hodně sází. Dokonce ho prodávají s novým ovladačem PlayStation Aim Controller ve tvaru pušky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R26o59s53ť23a 52M90e95c81a 3190673423726

Pro me ma VR smysl jen pro simulatory letadel a aut, jinak vychazeji jenom hricky typu : teleport, strelba, teleport. Na tom to bohuzel umře... Byl jsem v herne na HTC Vive, zkusil jsem tak asi vsechno co za neco stoji, celkove jsem tam stravil 3 hodiny. Je to fajn a zajimave, ale je to na chvili... Je to jak s hrama na telefon, nainstalujes, hrajes to 2 hodky smazes.

Na druhou stranu u simulatoru je to uzasne, ale kolik lidi hraje hardcore simulace aby se do budoucna vyplatil vyvoj...

+3/0
3.6.2017 12:25

K72a89r76o52l 59Š83e10f46č81í82k 5504789448778

Je to jenom zacatek. Uz ted mate k dispozici kombinovanou helmu s VR+AR to zas pridava novou dimenzi. Hry jsou takove jake jsou protoze vyvojarum se zatim neoplati investovat miliony do tychto her protoze velka vacsina domacnosti jeste nema zadnou VR helmu. Kdyz se technologie rozsiri vdaka nizsim cenam tak se nabidka i kvalita her zvedne. Na konec musim poznamenat, ze buducnost si taky neumim predstavit s VR, spis se priklanim k 3D hologram

0/0
3.6.2017 14:51

M49a81r56t24i30n 93P65e64š 1707739789789

Nevim jaké hry jsi zkoušel, ale ono to neni jen o tomhle. Pravda, teleportování je zatim asi nejlepší způsob pohybu (protože se z něj nedělá člověku blbě), ale těch možností pohybu je tam víc (záleží na hře). Navíc pak i záleží na hře, jakým způsobem tě teleportuje a jak to zobrazuje pro okolí. Třeba u multiplayer hry BAM VR se sice teleportuju, ale ostatní mě vidí normálně jak běžím. Má to své výhody i nevýhody, každopádně je to super zábava a ani náhodou to není na 2 hodiny a pak smazat. Naopak ta hra má dost velký potenciál, pravidelné updaty s přidáváním nového obsahu a když se člověk připojí na server kde je víc než 10 lidí, tak je to zážitek rozhodně lepší, než klasický střílení v CSku.

Souhlsim s tim, že her které vydrží je málo, ale právě BAM VR, Arizona Sunshine, Sportsbar VR, Serious Sam (který má už tři díly) a další jsou hry na dlouhé hodiny a hlavně mají co nabídnout aby se k nim člověk vracel.

Navíc mají vycházet nové a lepší, takže se o obsah určitě nebojim. Nesouhlasim s tim, že je to na chvíli. Spíš mě vadí, kolik pitomých VR her se dostává na steam. Každý den tam přidávají cca 5 VR her, jenže většinou ani jedna z nich nestojí ani za to, abych ji zkoušel, natož abych za ně platil.

Další problém jsou "escape room" hry. Většinou jsou zábavné, jenže cca na 3/4 hodiny a když už je projdeš, nemáš důvod se k nim vracet, jenže dát za takovou hru 5 - 10€ je taky kravina.

Těšim se na hry jako Fallout nebo Payday a čekám, co vypustí Valve, když tvrdí, že pracují na třech VR hrách.

Navíc v herně si často neužiješ ten MP. U nás to moc rozšířený neni, takže musíš spoléhat na zahraniční servery a ty většinou najdeš spíš večer, než přes den, kdy jsou u nás otevřené herny.

+5/0
3.6.2017 18:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.