Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Microsoft ukázal nejvýkonnější konzoli na světě Xbox One X

Show Microsoftu v rámci herní akce E3 2017 se nesla ve znamení Xboxu One X, tedy na nějaký čas nejvýkonnější herní konzole na světě. Akci jsme sledovali v přímém přenosu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J29o46s25e53f 55K17a45r37f45í29k 7672405296600

...propustnost paměti 326 GB/s...

To jako fakt? To přes ty ramky je schopno prolítnout 26 klasických Blu-ray disků za jednu sekundu?8-o

0/0
14.6.2017 15:36

D14a54v97i60d 96D61l44o42u64h19ý 5694867167391

Je to hezké, ale nemám 4K televizi a tak mi určitě bude ještě nějakou dobu stačit XO :-)

0/0
13.6.2017 23:18

J19o85s58e24f 40P79a55l16a92t61a 1743942221515

Vypadá to hezky, ale není nad myš a klávesnici

+2/−2
12.6.2017 13:27

J70o64s89e91f 93K56o43l93a58r21i95k 4124823866805

Po PS3 jsem si koupil i xbox360 a na ovladač jsem si prostě nezvykl a tak jsem pořídil ps4 a o xboxu už neuvažuju .... Sice je to "prkotina" ale mám to holt takhle :)

+1/0
12.6.2017 9:13

P16e82t67r 11S15v27o58b69o53d98a 5492155968611

Ovladac XBOXu je podstatne lepsi. Mico$oft do nej vrazil 100m dolaru.

+3/−2
12.6.2017 10:59

J46a85k12u48b 91P70e10e28t 7773928592951

Mě teda taky vyhovuje mnohem, mnohem, mnohem více PS ovladače. X-boxáckej je podle mě tragédie.

+2/−1
12.6.2017 15:11

J25a37n 47V27á38c95l68a35v86í78k 3162936171349

Nevím, kolik do něj vrazili, ale už od 360ky mi seděl dost lépe než konkurenční.

+1/0
12.6.2017 19:04

M22a93r46e91k 53S50e46l42i22n34g93e62r 5899257806866

Konference jako celek byla pro me znacne zklamani. Microsoftu zoufale chybi exkluzivity, a dnes to bylo ohromne videt. Forza ani Crackdown to nezachrani. Vlastne nam ani nebylo receno, proc bychom si ten novy Xbox One X meli koupit, Microsoft nedal poradne argumenty (krom 4K). Ale par svetlych momentu konference mela - Anthem, nove Metro a prequel Life is Strange, ktery mi udelal uprimnou radost.

+4/−6
12.6.2017 1:22

M15a73r50e19k 11M31a32h36d70a53l 9467713739665

A není těch X v názvu málo, Antone Pavloviči?

+7/0
12.6.2017 1:12

P78a17t41r67i57c16k 81D84o48l18e59ž82a24l 6229333749155

X BOX může mít mega super specifikace, nicméně nemá jednu důležitou věc, která u hráčů vítězí, a to jsou pořádný exkluzivity. Last of us, Uncharted, Crash Bandicoot, God of War, Ratchet and Clank... To si hold zastánci Microsoftu nezahrají...

+7/0
12.6.2017 0:48

P52e53t98r 73L42e52b96l 9329908709202

Mají exkuzivku na space engineers to bude dost lidem stačit

0/0
12.6.2017 7:45

J31a10n 14P73r67o55k55o85p 8302312669748

Je to pouze na konzole a po dobu 12měsíců takže taková exkluzivita neexkluzivita

0/0
12.6.2017 10:17

J15a29n 35P42a59v28e16l20k12a 9954487931278

mají ještě Ori 2, sea of thieves, State of Decay 2, Super Luckys Tale,

Ashen,Black desert, Playerunknowns battlegrounds a další a další, takže nedělej ze sebe joudu a nemlž na internetu, opravdu nemusí lidem stačit pouze space engineers...:-P

0/0
13.6.2017 13:01

J73a92n 46P64a44v45e66l44k71a 9634487141848

A kolik si z nich zahraješ letos? max. Uncharted, Crashe nemá smysl ani uvádět, jedná se o remaster staré hry, která za rok bude dostupná na všech platformách, Last of us je super, ale kdy bude další díl? asi až na PS5 za dlouhý čas, mimojiné fandové sony si zase nikdy nezahrají super Forzu, Gears of War, Halo, State of Decay atd., je to věc vkusu a hlavně peněženky, tím, ale nechci tvrdit, že má Sony špatné hry, některé jsou pecky!

0/0
13.6.2017 12:55

D24a68v66i47d 53D82l84o78u93h53ý 5174207477141

Možná tak ještě ten GoW. Jinak nezajímavé. Po P1,P2 a P3 mám XO a nelituji.

0/0
13.6.2017 23:17

F83i60l17i34p 60N19e56s92p62o19r 6307857858102

A cena?

0/0
12.6.2017 0:00

M40a43r65e85k 37S73e13l47i53n64g52e64r 5189487796486

499 dolaru.

+2/0
12.6.2017 1:19
Foto

O39n54d95ř41e81j 82Z63a38c86h 3933380303162

Česká cena byla stanovena na 13 490 korun.

0/0
12.6.2017 11:01

D56a26n66i95e84l 47K60r87o30n81e72r 7114464176527

Hry renderované ve 4K mají vypadat lépe i na klasických Full HD televizích. - jak je tohle mozne?

+2/0
11.6.2017 23:46

F81i95l11i17p 23N23e79s75p89o54r 6277567788372

Tak treba lepsi stinovani, detalnejsi propocet textur atd. Rozlisenim to samozrejme nebude.

+5/−1
12.6.2017 0:00

A97n43d45r81e40j 95B47r84a67b33e10c 4282601187724

Kdyz neco vykreslite ve vetsim rozliseni a zmensite to, bude to mit lepsi obraz. Presne tohohle principu vyuzivaji oficialni videa a screenshoty z her, ktere jsou renderovane v mnohem vetsim rozliseni. Ve finale to vypada ostreji.

+5/0
12.6.2017 0:11

Z40d45e74n21ě55k 90K92r30a17u91s 9766500762510

ale nevzniknou kdyz prevedu 4k na 1080p chyby v pixelech?

0/0
12.6.2017 1:29

D67r90a81h59o31m47í37r 28S15t21r14o96u37h77a17l 4945628702124

Právě naopak. Pokud generujete obraz klasicky 1:1, jsou vidět ostré přechody, často působí zubatě. Jemné linky, jako například antény apod. se ztrácejí a obecně to dělá psí kusy. Pokud zvýšíte počet generovaných pixelů a z těchto potom složíte jejich průměrný pixel, dostanete mnohem vyšší kvalitu. Říká se tomu antialiasing.

Tato forma antialiasingu je ten nejlepší způsob, jak udělat kvalitní obraz. Pokud například pro 1920x1080 děláte AA4x, tak to znamená, že vygenerujete obraz 3840x2160. Antialiasing je nejlepší způsob, jak se dostat k přirozenému obrazu.

Klasická fotka, kterou fotíte i hloupým mobilem, má totiž běžně lepší kvalitu, než generovaný snímek právě díky tomu, že optika pro daný pixel nesnímá nějaký konkrétní bod, ale bere světlo z prostorového úhlu.

AA má ale své nevýhody. Především je násobně náročnější. Proto se v poslední době hodně používá postprocesing v kombinaci s anizotropním filtrováním. Anizotropní filtrování dělá to, že rozmázne na objektu texturu podle úhlu pohledu. Postprocesing na vygenerovaném obrazu nalezne hrany a ty vyhladí.

Tyto dvě metody se sice antialiasingu blíží, ale nezvládnou pořádně zobrazit právě tenké dráty, anténky a podobně.

+4/0
12.6.2017 14:32

L66u24k80á80š 67M81a17l50v24i74n48s28k96y 2188264643198

tomu nějak nevěřím, podle mne je nejlepší renderovat přímo do rozlišení, které se ve finále použije. Ale rád si nechám vysvětlit proč se mýlím.

+1/−1
12.6.2017 2:08

J46i10ř85í 34M93r21á39z63e16k 4589639243231

Prosím:

http://pctuning.tyden.cz/hardware/graficke-karty/31905-amd-catalyst-omega-nova-generace-nove-funkce-vyssi-vykon?start=3

U nvidie DSR u AMD VSR v článku vysvětleno

+1/0
12.6.2017 7:21

L21u39k15á47š 19M36a85l19v23i77n24s96k22y 2538664913168

Aha, supersampling. Ale než supersampling je vždy lepší antialiasing (to jsem měl na mysli). Ten ovšem musí být podporován přímo aplikací (hrou).

0/0
12.6.2017 10:05

D87r20a22h96o57m61í84r 77S71t13r51o27u60h32a52l 4355108622194

Typický názor Applistů s retina disleji ;-D

Ne vážně, vygenerování obrazu ve vyšším rozlišení s následným přepočtem na nižší je způsob, jak udělat mnohem lepší obraz. Dokonce i na retině.

0/0
12.6.2017 14:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.