Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hráči zahodili zbraně a rozhodli hru pěstním soubojem

Místo klasické přestřelky skončila dlouhá bitva v populární hře PlayerUnknown’s Battlegrounds soubojem na pěsti. Vyzyvatel sice prohrál, ale za tu srandu to prý stálo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J63a65k71u27b 46B63o47h51o42n42ě66k 8685436979257

Jako nápad ta hra vypadá zajímavě, ale nevím jestli bych na ní měl čas. Nevíte jak dlouho tak trvá jedno kolo?

0/0
12.7.2017 11:03

H13o48n56z63a 33K88o51v12á52ř 5182310926481

Pokud hrajete do konce, tak zhruba 30-35m.

0/0
12.7.2017 13:26

P48a73t31r55i41k 30S81p63i25t19z78b41a75r94t 1804346834585

Trochu připomínka toho kdy v CSku skončíte 1v1 a slyšíte brousení nožů o zeď :)

+1/0
11.7.2017 18:03
Foto

J83a14k70u27b 22R86a35i91d90a 5218636289194

Nic moc nového, už před mnoha lety v CSku jsme někdy na konci kola šli na nože. :)

+1/−1
11.7.2017 8:43

J25i69ř98í 13D67u21š21e36k 8222261601873

tak v csku se po smrti respawneš. Tady máš 100 lidí co se eliminují a nakonec může zustat jen jeden. Riskovat výhru jen kvuli bravadu na nože má tady trochu jinou váhu než v CSku kde o nic nejde.

+3/0
11.7.2017 11:13

P39e77t31r 57S92v69o76b67o59d46a 7872771314

Takze v CSku o nic nejde zatimco v Battlegrounds "O NECO JDE" .. o neco velkeho, uzasneho, duleziteho .. proste o neco uplne jineho nez jen o PC hru. Jste me pobavil. :D

+1/−3
11.7.2017 15:00

J60o43s29e49f 39Č69i10h95á98k 7631719760916

Na tradice opravdu nezáleží. Kdo to myslí s hrou vážně má detaily na minimum.

+1/−3
11.7.2017 4:40

J22o23s72e31f 71Č87i20h38á82k 7191149430966

Sakra grafice. Zatracený telefon :-)

0/0
11.7.2017 12:45

J51a85n 60R59u77d80o31l80f 9166773913853

Takže když mám pc na to, aby to v pohodě utáhnout na max, tak to mám hrát na low jen abych dokázal že to myslím vážně? Tuhle logiku slyším poprvé :-D

0/0
11.7.2017 14:29

J82a55n 60H90l40a24h58ů80l10e57k 2633936372743

Opravdu? no kolikrát různé odlesky, stínování a jiné parády ztěžovaly viditelnost. Taky mi v CSS hra krásně vypadala a kdybych hrál kampaň, tak si to užiji, jak se ve stínech schovává soupeř, ale pokud člověk chtěl hrát vážněji a chtěl mít lepší výsledky, tak prostě podobné blbosti zrušil.

+2/0
11.7.2017 15:11

J77o33s24e15f 41K28a23r45f49í84k 7892555206150

Přesně :-) A taky není od věci vytáhnout kontrast... Nějaké odlesky hladiny třepotající se listí či stíny mraků, to všechno je pěkné, ale ruší a rozptyluje.

0/0
11.7.2017 15:38

M45i80l44a87n 42H58a47v52í94ř 4549624955

vůbec vtipný to bylo u nějaký střílečky, už nevím v jaký, kde se snížením detailů vypnulo zobrazení vegetace - trávy, keře atd. Takže týpek co to měl na max si říkal jak je skvěle schovanej v keříku, a druhej co to měl vypnutý vidí týpka na bobku uprostřed pláně ;-D

+4/0
11.7.2017 15:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.