Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pohyb hráče v původním Quakeovi byl pomalý, aby mapy vypadaly větší

Jeden z autorů legendární hry prozradil jednoduché tajemství, kterým natáhli herní dobu legendární střílečky, aniž by jim to dalo příliš práce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z56d84e34n46ě62k 20K12r10a65u79s 9866750752200

vzhledem k tomu ze kazdej v ty dobe se hrabal v konzoli tak se rychlost pohybu dost casto upravovala druhy nejpouzivanejsi byla zmena gravitace a naslednej masakr v desetinovy gravitaci s raketometama :-).

Jinak nevim jestli jako prvni, ale pomoci prikazu se dala hra nahravat a pak i zpetne prehravat. To druhy sem dal spis jako zajimavost s clankem to nijak nesouvisi.

+1/0
1.8.2017 21:08

V50l94a14d37i78s62l98a58v 15N96o80h34e78j86l 7808607518951

nahravat a prehravat uz sel Doom

0/0
1.8.2017 22:45

Z97d78e68n41ě93k 79K34r51a23u79s 9666270362630

jj to je mozny proto sem psal ze si nejsu jistej

0/0
2.8.2017 3:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.