Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

D15a61v46i58d 55K47ř54í97s73t78e40k 5145488602364

Co se týče minimapy s ukazatelem kam jít/jet, tak ty si většinou vypínám taky. Poprvé mě to napadlo u Mafie 2. Po několika hodinách hraní jsem si uvědomil, že stále ještě neznám město. Že se sám nedostanu domu, že nejsem schopen sám dojet do čínské čtvrti atd. Přišlo mi strašně líto, že si autoři dali takovou práci s vytvořením takového hezkého a živého města a já pořád čumím do minimapy a to město vůbec nevnímám. V Mafii 1 jsem jezdil sám jako jezdím ve vlastním městě. Někdo mi řekl, že mám jet tam a tam, sedl jsem do auta a jel jsem. Ale ve dvojce jsem toho nebyl schopen.

+9/0
doporučit
8.9.2017 7:37
Foto

J47a43k63u75b 83M44a43ř91í71k 8290502657316

podle mě super článek, vystihující prapuvodni záměr her... užít si hru, však kdo z vás si nevzpomene, s jakou fascinací jste prozkoumávali herní zjevení a možnosti, které přinesl první Assassin's Creed? Díky za to, že nejsem sám, kdo to hraje přesně takhle...

+8/0
doporučit
8.9.2017 12:14

J84a60k22u24b 62M74i24c89h67á62l28e28k 3367223657673

Doporučuji taky vypnout hudbu (pokud hrajete hru znovu a vše jste už slyšeli). Ono pak ty zvuky okolní přírody a skřeky monster tomu dávají další rozměr. A není nic lepšího, než si procházet ve Falloutech nějakou stanici metra a slyšet všechno to vrzání, praskání, syčení... Aby na vás pak z rohu vyškočil raider nebo něco horšího :)

+8/0
doporučit
8.9.2017 1:10
Foto

L95u96k35á84š 57N43o15v22o86t33n28ý 6716687748388

Já teda nevím, ale když vypnu HUD, tak i ty enormní hry (Zaklínač 3) budou trvat ještě déle, ne? Tím neříkám, že to nebude zábava (z cesty se stane cíl), ale dohrát hlavní dějovou linku bude trvat asi o dost déle, když ztratím čas bloumáním po okolí v usílí najít tu správnou cestu.

+6/0
doporučit
8.9.2017 14:23

J15a81k33u22b 22B66o26h50o72n46ě45k 8795796459567

Nápad jistě zajímavý, ale vzhledem k tomu, že myšlenka článku měla být jak spojit masivní hry a nedostatek času, tak mi odstranění HUDu a bloudění přijde jako dosti kontraproduktivní :-)

+6/0
doporučit
8.9.2017 10:39
Foto

L56u31k77á34š 75N32a24v80a73r51a 2558108371389

No, co se týče konkrétně her od Bethesdy, tak bych se skoro označil za fanatika, neboť jsem tam nasbíral stovky hodin a pořád mám pocit, že na mě nový obsah pořád čeká a to nejen díky fascinujícím módům. Já jsem ten typ hráče, který si nedá pokoj, dokud neproleze každou místnost co nejdůkladněji to jde a díky tomu nezmeškám nic a plně si krásu toho všeho uvědomím. Navíc hrozně rád nad herními světy přemýšlím. Proto se mi třeba Fallout nebo Dishonored hrozně líbí, protože tam má každá místnost či lokace svůj účel a příběh. Nic mě nenaštve tak, jako hloupě navržené světy, kde je okolí jen místem, kam umístit obludy a úkoly a vše postrádá hlubší smysl.

Problém je pak v tom, že se ze mě stává poměrně úzce zaměřený hráč a na velké množství her ani nesáhnu, protože mi na to buď nevyzbyde čas, nebo ho věnuji hrám, které jsem si už zamiloval (pořád na mě čeká Bioshock, Dark Souls a mnoho dalších her, které jsem načal, ale už se k nim nevrátil). A předpokládám, že jak budu postupovat životem, bude to s časem jen a jen horší.

+4/0
doporučit
8.9.2017 0:40

V56o52j31t91a 33E22r46b13e98n 5527117783550

já jsem přesně proto hry přestal hrát, protože mi to přišlo jako že se jen honím za questama / eq / nevím čím ještě a bylo to víc jako povinnost, abych stíhal všechny okolo (hrál jsem jen mmo). Teď občas pustím FIFU a je klid...

+1/0
doporučit
8.9.2017 14:21

O62n47d21ř62e34j 75Š39i76n95d92l43e98r 2167908116585

Problém se Skyrimem je, že je celý dělaný humpoláckým ctrl+c, ctrl+v a je celkově odfláklý. Jak prolezete určité množství dungeonů, tak vám dojde že tam jsou v zásadě čtyři, jenom víckrát. Pak vás začne otravovat jak to celé postrádá hloubku a tak nějak tan "digitální papundekl" cítíte všude. Mody jak Frostfall nebo RND vám tu životnost dost prodlouží - ono prozkoumávání severního Skyrimu je o dost jiné když musíte mít ssebou stan a hledat dřevo abyste neumrzli, sbírat mušle nebo rybařit abyste neumřeli hlady a ještě si hlídat zásoby čerstvé vody. Ale eventuelně vás odfláklost té základní hry prostě dožene. Snad každé rozehrání Skyrimu jsem zanechal někdy v půlce...

+1/0
doporučit
8.9.2017 11:43

J70i66r65i 88R21u26s93n24o86k 4555332197523

Neni to jen o RPG. I ten Battlefield v hardcore modu, kdy zmizi ukazatele zivota, radar, ukazatele nepritele (byt tohle neni dokonale, protoze nad svymi je porad pratelska znacka) a hlavne pocet naboju v zasobniku (pri prebiti zbrane se zbytek naboju v zasobniku navzdy ztrati), ma hodne co do sebe.

+1/0
doporučit
8.9.2017 10:58

Z32d34e33n95ě75k 61H42l61u87š30t34í96k 9615595584879

Nápad je to zajímavý, ale jak už tu někdo psal, hra by na to musela být uzpůsobená a každý quest by musel obsahovat popis trasy. Osobně se mi líbila mapa v Gothicu 2 a následnících (Risen?...), kde to byla opravdu mapa, prostě "papír", který navíc člověk neměl od začátku a musel ho koupit nebo najít a zadavatelé questů do ní vždycky zakreslili lokaci, ale nebyla jinak nijak interaktivní. Tam byl ale svět směšně malý.

Co mi v tomhle typu her vadí, je že vůbec neberou v úvahu časové hledisko. Situace, kdy třeba ve Skyrimu Greybeards volají zachránce světa, aby k nim po zabití prvního draka přišel, a ten se místo toho vesele klidně celé týdny nebo měsíce fláká po kraji a loví bandity, a pak se tedy, když jde zrovna náhodou kolem High Hrotgaru, uráčí, je směšná. Alespoň u některých questů by měla být nějaká doba, do kdy by se musely splnit, jinak game over. A co mě mrzí ještě víc je, že (pokud vím) žádná hra nenabídla nějaký survival mode, kde by postava musela jíst a spát a shánět k tomu příslušné potřeby. K čemu pak jsou ve hře stovky surovin a recepty na jídlo, postele, tábořiště apod., když je to k ničemu a jeden lektvar, kterých má člověk plný inventář vyřeší všechno. Nemluvě o legračních aspektech jako plavání v plátovém brnění s dvouručním těžkým kladivem na zádech. To by taky mělo být vyřešeno tím, že těžké brnění by dávalo mnohem větší výhodu v boji, ale mělo by taky právě z toho vyplývající nevýhody. A ne že po vylepšení všech skillů je jediný rozdil mezi lehkým a těžkým brněním ve vzhledu.

+1/0
doporučit
8.9.2017 9:26

J92a27r30e44k 54W38o84l44f 5890449450

Zajímavé pojetí, nicméně mě ke hraní motivuje hlavně příběh a jeho dohrání. Bohužel tyhle hry už jsou postavené tak, že to bez těhle pomůcek snad ani nelze. Ty hry by museli začít dělat zase úplně jinak, např úkol v deníku u s přibližným popisem jak se k místu dostat, pamatuju si, že to tak v nějakém RPG i bylo, ale už si bohužel nevzpomínám co to bylo za hru, že by Morrowind nebo Baldurs gate?

+1/0
doporučit
8.9.2017 8:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.