Reklama

D59a78v68i26d 80K40ř19í58s64t41e73k

8. 9. 2017

Co se týče minimapy s ukazatelem kam jít/jet, tak ty si většinou vypínám taky. Poprvé mě to napadlo u Mafie 2. Po několika hodinách hraní jsem si uvědomil, že stále ještě neznám město. Že se sám nedostanu domu, že nejsem schopen sám dojet do čínské čtvrti atd. Přišlo mi strašně líto, že si autoři dali takovou práci s vytvořením takového hezkého a živého města a já pořád čumím do minimapy a to město vůbec nevnímám. V Mafii 1 jsem jezdil sám jako jezdím ve vlastním městě. Někdo mi řekl, že mám jet tam a tam, sedl jsem do auta a jel jsem. Ale ve dvojce jsem toho nebyl schopen.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J27a67k79u63b 66M21a24ř76í13k

8. 9. 2017

podle mě super článek, vystihující prapuvodni záměr her... užít si hru, však kdo z vás si nevzpomene, s jakou fascinací jste prozkoumávali herní zjevení a možnosti, které přinesl první Assassin's Creed? Díky za to, že nejsem sám, kdo to hraje přesně takhle...

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J31a90k55u30b 14M10i76c29h17á83l60e66k

8. 9. 2017

Doporučuji taky vypnout hudbu (pokud hrajete hru znovu a vše jste už slyšeli). Ono pak ty zvuky okolní přírody a skřeky monster tomu dávají další rozměr. A není nic lepšího, než si procházet ve Falloutech nějakou stanici metra a slyšet všechno to vrzání, praskání, syčení... Aby na vás pak z rohu vyškočil raider nebo něco horšího :)

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L70u47k86á69š 87N28o72v63o12t68n33ý

8. 9. 2017

Já teda nevím, ale když vypnu HUD, tak i ty enormní hry (Zaklínač 3) budou trvat ještě déle, ne? Tím neříkám, že to nebude zábava (z cesty se stane cíl), ale dohrát hlavní dějovou linku bude trvat asi o dost déle, když ztratím čas bloumáním po okolí v usílí najít tu správnou cestu.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J19a67k68u57b 96B91o15h28o14n22ě22k

8. 9. 2017

Nápad jistě zajímavý, ale vzhledem k tomu, že myšlenka článku měla být jak spojit masivní hry a nedostatek času, tak mi odstranění HUDu a bloudění přijde jako dosti kontraproduktivní :-)

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L80u14k58á63š 25N14a21v12a73r13a

8. 9. 2017

No, co se týče konkrétně her od Bethesdy, tak bych se skoro označil za fanatika, neboť jsem tam nasbíral stovky hodin a pořád mám pocit, že na mě nový obsah pořád čeká a to nejen díky fascinujícím módům. Já jsem ten typ hráče, který si nedá pokoj, dokud neproleze každou místnost co nejdůkladněji to jde a díky tomu nezmeškám nic a plně si krásu toho všeho uvědomím. Navíc hrozně rád nad herními světy přemýšlím. Proto se mi třeba Fallout nebo Dishonored hrozně líbí, protože tam má každá místnost či lokace svůj účel a příběh. Nic mě nenaštve tak, jako hloupě navržené světy, kde je okolí jen místem, kam umístit obludy a úkoly a vše postrádá hlubší smysl.

Problém je pak v tom, že se ze mě stává poměrně úzce zaměřený hráč a na velké množství her ani nesáhnu, protože mi na to buď nevyzbyde čas, nebo ho věnuji hrám, které jsem si už zamiloval (pořád na mě čeká Bioshock, Dark Souls a mnoho dalších her, které jsem načal, ale už se k nim nevrátil). A předpokládám, že jak budu postupovat životem, bude to s časem jen a jen horší.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít
Reklama

V74o12j78t80a 19E74r47b47e60n

8. 9. 2017

já jsem přesně proto hry přestal hrát, protože mi to přišlo jako že se jen honím za questama / eq / nevím čím ještě a bylo to víc jako povinnost, abych stíhal všechny okolo (hrál jsem jen mmo). Teď občas pustím FIFU a je klid...

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

O73n44d97ř80e86j 61Š56i13n83d23l88e79r

8. 9. 2017

Problém se Skyrimem je, že je celý dělaný humpoláckým ctrl+c, ctrl+v a je celkově odfláklý. Jak prolezete určité množství dungeonů, tak vám dojde že tam jsou v zásadě čtyři, jenom víckrát. Pak vás začne otravovat jak to celé postrádá hloubku a tak nějak tan "digitální papundekl" cítíte všude. Mody jak Frostfall nebo RND vám tu životnost dost prodlouží - ono prozkoumávání severního Skyrimu je o dost jiné když musíte mít ssebou stan a hledat dřevo abyste neumrzli, sbírat mušle nebo rybařit abyste neumřeli hlady a ještě si hlídat zásoby čerstvé vody. Ale eventuelně vás odfláklost té základní hry prostě dožene. Snad každé rozehrání Skyrimu jsem zanechal někdy v půlce...

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J47i53r89i 43R37u16s71n24o60k

8. 9. 2017

Neni to jen o RPG. I ten Battlefield v hardcore modu, kdy zmizi ukazatele zivota, radar, ukazatele nepritele (byt tohle neni dokonale, protoze nad svymi je porad pratelska znacka) a hlavne pocet naboju v zasobniku (pri prebiti zbrane se zbytek naboju v zasobniku navzdy ztrati), ma hodne co do sebe.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

Z60d37e64n57ě16k 87H86l47u31š53t66í67k

8. 9. 2017

Nápad je to zajímavý, ale jak už tu někdo psal, hra by na to musela být uzpůsobená a každý quest by musel obsahovat popis trasy. Osobně se mi líbila mapa v Gothicu 2 a následnících (Risen?...), kde to byla opravdu mapa, prostě "papír", který navíc člověk neměl od začátku a musel ho koupit nebo najít a zadavatelé questů do ní vždycky zakreslili lokaci, ale nebyla jinak nijak interaktivní. Tam byl ale svět směšně malý.

Co mi v tomhle typu her vadí, je že vůbec neberou v úvahu časové hledisko. Situace, kdy třeba ve Skyrimu Greybeards volají zachránce světa, aby k nim po zabití prvního draka přišel, a ten se místo toho vesele klidně celé týdny nebo měsíce fláká po kraji a loví bandity, a pak se tedy, když jde zrovna náhodou kolem High Hrotgaru, uráčí, je směšná. Alespoň u některých questů by měla být nějaká doba, do kdy by se musely splnit, jinak game over. A co mě mrzí ještě víc je, že (pokud vím) žádná hra nenabídla nějaký survival mode, kde by postava musela jíst a spát a shánět k tomu příslušné potřeby. K čemu pak jsou ve hře stovky surovin a recepty na jídlo, postele, tábořiště apod., když je to k ničemu a jeden lektvar, kterých má člověk plný inventář vyřeší všechno. Nemluvě o legračních aspektech jako plavání v plátovém brnění s dvouručním těžkým kladivem na zádech. To by taky mělo být vyřešeno tím, že těžké brnění by dávalo mnohem větší výhodu v boji, ale mělo by taky právě z toho vyplývající nevýhody. A ne že po vylepšení všech skillů je jediný rozdil mezi lehkým a těžkým brněním ve vzhledu.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J39a77r24e98k 26W95o17l22f

8. 9. 2017

Zajímavé pojetí, nicméně mě ke hraní motivuje hlavně příběh a jeho dohrání. Bohužel tyhle hry už jsou postavené tak, že to bez těhle pomůcek snad ani nelze. Ty hry by museli začít dělat zase úplně jinak, např úkol v deníku u s přibližným popisem jak se k místu dostat, pamatuju si, že to tak v nějakém RPG i bylo, ale už si bohužel nevzpomínám co to bylo za hru, že by Morrowind nebo Baldurs gate?

Facebook Twitter Google Plus Zavřít
Reklama