Diskuze

Strategická legenda baví i po 19 letech. Recenze StarCraft: Remastered

Blizzard ohlásil něco, co snad každého hráče z devadesátých let muselo zahřát na duši. Remaster nejproslulejších her, na kterých už se, buďme upřímní, zub času silně podepsal. Celou tu parádu rozjíždí tím nejlepším, strategií StarCraft z roku 1998.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

tak nejak jsem cekal o neco vic. klidne si obcas zahraji original, ale zkusim to. to reklamni video je ale kazdopadne SUPER!

0 0
možnosti
PK

Pro fanoušky větší "modernizace" připomínám existenci projektu "Starcraft: Mass Recall", tj. vlastně původních kampaní ze S1 v enginu S2- tam to funguje v podstatě jako mod...

https://www.sc2mapster.com/projects/starcraft-mass-recall

0 0
možnosti
IP

Jediné, co stojí za zmínku, jsou kvalitnější videa. Přesycené barvy působí kýčovitě a co se týče hry na BattleNetu, bohužel se nezměnilo nic - stále nelze založit hru, pokud nemám veřejnou IP nebo možnost forwardování portů. Za mě je tedy o něco lepší ta původní verze.

0 0
možnosti
IP

hmm tak ani ta videa nic moc, beru zpět

0 0
možnosti
RM

Tohle je nostalgie, na dvojku to mít ale nikdy nebude :)))

0 0
možnosti
ZV

Jaký vzpomínky? Občas si to zahraji dodnes.:-)

1 0
možnosti
Foto

N26o65l91e 69F12r35a25n42k

24. 8. 2017 11:56

No Skoda tech cut scenes. Do ted vzpominam na prepadeni marinaku zergy na vesmirne stanici :)

1 0
možnosti
IP

Nebo přepadení v pustině:

"I love you, sarge...!"

"He?"

:-)

0 0
možnosti
TH

Tenkrát mne to moc neoslovilo, zůstal jsem zakopaný hlavně u warcraftu, civilizací a pak C&C...Je fajn, že tomu dávají péči, ale i jak autor článku zmiňuje, to staré ovládání je dnes tím hlavním, co by i mě bránilo se k těmto starým hrám vrátit. Stejně tak bych asi už nehrál CIV1, i když jsem ji měl velmi rád. Dneska mám trochu i "problém" s velmi perfektním RA2, mám na mysli to, že to prostě je na starým enginu, že to neumí vzít si tolik paměti, kolik by mohlo...a že pokud člověk hraje v trochu větších rozměrech (s pár dalšíma lidma, jednotky se nasčítají), že se hra pak začne zpomalovat, protože je postavená tak, že víc výkonu nepobere. Nebo načítací doby, počítače mají výkon a rychlost všechno načíst perfektně rychle, ale hra prostě je napsaná tak, že víc prostředků nevezme a i dnes to trvá minuty...

Osobně bych tedy uvítal spoustu z tědletěch pecek i převedených na 64bit/nové enginy. Za mne to totiž není jen o tom, že můžu mít lepší grafiku (i když i to je velmi důležité, hlavně rozlišení, aby se na to dalo koukat bez bolesti očí po nějaké době), ale aby hra šlapala, jak má. Možná o řád líp, než původně kdo vůbec plánoval....ale prostředky na to jsou. Jen bohužel takové přepsání je velmi náročné a je jednodušší napsat novou hru rovnou. Ale ta pak většinou už není ono :-(

5 0
možnosti
VM

proč píšete, že se příkazy pro scv nedají dát do fronty? normálně, zmáčknete shift...

2 0
možnosti
JM

Nic mi nechybělo víc než nahánět Goliathy a Dragoony 

0 0
možnosti
IM

Redaktor nepochopil, že právě to ovládání vytváří propastný rozdíl mezi "skillery" a "lamkama"

4 0
možnosti
JB

Vzhledem k tomu, že na profi úrovni je silná korelace mezi počtem kliků za minutu a procentem vítězství, tak si takové "skilly" rád nechám ujít :-)

2 2
možnosti