- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak nejak jsem cekal o neco vic. klidne si obcas zahraji original, ale zkusim to. to reklamni video je ale kazdopadne SUPER!
Pro fanoušky větší "modernizace" připomínám existenci projektu "Starcraft: Mass Recall", tj. vlastně původních kampaní ze S1 v enginu S2- tam to funguje v podstatě jako mod...
Jediné, co stojí za zmínku, jsou kvalitnější videa. Přesycené barvy působí kýčovitě a co se týče hry na BattleNetu, bohužel se nezměnilo nic - stále nelze založit hru, pokud nemám veřejnou IP nebo možnost forwardování portů. Za mě je tedy o něco lepší ta původní verze.
hmm tak ani ta videa nic moc, beru zpět
Tohle je nostalgie, na dvojku to mít ale nikdy nebude :)))
Jaký vzpomínky? Občas si to zahraji dodnes.
No Skoda tech cut scenes. Do ted vzpominam na prepadeni marinaku zergy na vesmirne stanici :)
Nebo přepadení v pustině:
"I love you, sarge...!"
"He?"
Tenkrát mne to moc neoslovilo, zůstal jsem zakopaný hlavně u warcraftu, civilizací a pak C&C...Je fajn, že tomu dávají péči, ale i jak autor článku zmiňuje, to staré ovládání je dnes tím hlavním, co by i mě bránilo se k těmto starým hrám vrátit. Stejně tak bych asi už nehrál CIV1, i když jsem ji měl velmi rád. Dneska mám trochu i "problém" s velmi perfektním RA2, mám na mysli to, že to prostě je na starým enginu, že to neumí vzít si tolik paměti, kolik by mohlo...a že pokud člověk hraje v trochu větších rozměrech (s pár dalšíma lidma, jednotky se nasčítají), že se hra pak začne zpomalovat, protože je postavená tak, že víc výkonu nepobere. Nebo načítací doby, počítače mají výkon a rychlost všechno načíst perfektně rychle, ale hra prostě je napsaná tak, že víc prostředků nevezme a i dnes to trvá minuty...
Osobně bych tedy uvítal spoustu z tědletěch pecek i převedených na 64bit/nové enginy. Za mne to totiž není jen o tom, že můžu mít lepší grafiku (i když i to je velmi důležité, hlavně rozlišení, aby se na to dalo koukat bez bolesti očí po nějaké době), ale aby hra šlapala, jak má. Možná o řád líp, než původně kdo vůbec plánoval....ale prostředky na to jsou. Jen bohužel takové přepsání je velmi náročné a je jednodušší napsat novou hru rovnou. Ale ta pak většinou už není ono
proč píšete, že se příkazy pro scv nedají dát do fronty? normálně, zmáčknete shift...
Nic mi nechybělo víc než nahánět Goliathy a Dragoony
Redaktor nepochopil, že právě to ovládání vytváří propastný rozdíl mezi "skillery" a "lamkama"
Vzhledem k tomu, že na profi úrovni je silná korelace mezi počtem kliků za minutu a procentem vítězství, tak si takové "skilly" rád nechám ujít