- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Toto je ale strasna blbost. Teda pokud hrali nakou tezkou koridorovku na konzoli s autoaimem tak si to dovedu predstavit, ale to je zase podobne tomu supermariovi, ktery taky prilis komplexni neni. Spis je to takova studie "mladi lide by nemeli hrat zle akcni hry nebo se jim zmensi mozek a budou dementni, ale kdyz budou hrat supermaria budou chytri!" jako vysledek seriozni studie? Jak zjistovali zmenu objemu mozkove tkane u vetsiho vzorku lidi? To maji ti dva hnupi na obrazku pristup k magneticke rezonanci? :D Na jak velkem vzorku to testovali? Pet lidi meti 18 az 30 lety? ;) "Neodmyslitelny kompas a gps souradnice" - degenerujici centrum prostorove orientace (u FPSka!!! :D )...toto je ale fakt strasny blabol, doufam ze to bylo redakci vyloveno z hlubin internetu jenom jako takovy bizar k pobaveni :D
Nemůže - ten můj už poškozený je.
Lepší je sportovat. Box, MMA, Americký fotbal, Rugby atd.. To mozek posiluje
OK, tak to budu radši čumět na porno.
Tahle studie je opravdu zbytecna a nema smysl ji brat vazne. Zaprve jsou to vyhozene penize a zadruhe ty "vedci" by meli zacit pracovat na plnohodnotnych projektech.
Pokud někdo věří tomu, že se mu po 90 hodinách jakékoli činnosti měřitelně smrskne mozek, tak nemá v "seriozním" médiu co dělat ...
Ešte že hrajem WoT a Armored Warfare , nie je nad to po frustrujúcom dni v práci roz...bat niekomu tank a bez krvi , násilia a rozstrekujúcich sa hláv za headshot.
No keď má človek na orientáciu peknú šípočku, tak vlastne len pozerá na pekné obrázky, bez toho aby nad tým musel ktovieako premýšľať o priestore, a len strieľa po všetkom, čo sa hýbe. Hra ho proste nenechá zablúdiť a nároky na priestorovú orientáciu sú minimálne. Ale ak tam šípka nie je a hra je priestorovo robustnejšia (niečo ako bludiskové komplexy v 90-tkach), tak to už je o inom.
no tak že čučení do pecka není zrovna zdravé asi chápe každý i náruživý hráč. Popravdě nevím jak ve studii, ale v článku není skutečně zmíněno že i Mária hráli 90 hodin. Kdo by to sakra vydržel takhle dlouho hrát? No tak logicky mozek nemohl utrpět tolik jako u nekonečně zábavných stříleček.
Ale jinak si tedy počkejme na toho halfa říznutého portálem. Jestli u toho bude měknout mozek, no na to bych si nevsadil.
Není to samozřejmě v kuse, ale celkově od začátku do konce výzkumu. Také se tím nerozumí hraní jen jednoho titulu, ale žánru jako takového - střílečky z vlastního pohledu versus 3D plošinovky
Pokud by za každých 90 odehraných hodin ubyl kousek mozku, tak by spousta lidí byla už v mínusu...a je? není.
Zrovna teda nevím, ale spousta FPS je mnohem náročnější na průzkum, hledání trasy a její zapamatování pro příště. Nejde si vybrat jakoukoli cestu, na většině z nich vás prostě odstřelí. Plus je to orientace v 3D prostoru, oproti easy mariu, který je vlastně skoro až 1D. Takže fakt nevím, jak na to přišli.
Nikdo neříká, že úbytek musí nutně být lineární
A co se výsledku týká, tak si nemyslím, že je dobře zpochybňovat výsledek protože nesedí možné vysvětlení. Je třeba si uvědomit realitu. Nejdřív je naměřený výsledek, teprve potom se hledá možné vysvětlení. Zpochybněním vysvětlení jak nedělám nic jiného, než že zpochybním vysvětlení. Na původně naměřených datech to nic nezmění. Ty se dají zpochybnit jedině tím, že bude podobný výzkum replikován bez pozitivního výsledku.