Diskuze

Hráči bombardují Dotu 2 kritikou. Prý může za to, že není Half-Life 3

Po zveřejnění nikdy nerealizovaného scénáře třetí epizody Half-Lifu se obrátila nenávist internetového davu proti populární strategické hře Dota 2. Ta je prý tím hlavním důvodem, proč už dávno nevznikla další hra s Gordonem Freemanem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J58a11n 53H17a79b30á90s73k51o

30. 8. 2017 17:56

Ja to nechapu. To se fakt museji chovat jak mali spratci? Tak proste HL3 neni a nebude. Chapu, ze to leckoho rozcililo a ze ho to jeste dnes mrzi, ale tohle je uz fakt pres caru. Tak to proste skousnu a life goes on ... ;-D;-D

2 0
možnosti

Nejde o HL3, ale o 3. epizodu HL2, kterou Valve slíbilo. Autor bohužel smotal dohromady dvě různé věci.

0 0
možnosti

P33e71t60r 51Z33o62u39f86a32l

30. 8. 2017 16:56

HL3 nikdy nevyjde firma pochopila ze nez vytvaret je lepsi prodavat hry ostatnich tecka.

1 0
možnosti

Možná, že to celkové hodnocení nezmění, ale v souhrnu hodnocení svítí teď oranžově RECENT: MIXED, což u většiny her signalizuje, že tvůrci hru nějakým pozdějším updatem zkazili a přinutí mě to její koupi si rozmyslet. Ne, že by to u Doty 2, která je zdarma hrálo roli.

1 0
možnosti

Tak zrovna ten Mass Effect 3 má ale ve výsledku poměrně zasloužených a přesných 5.6 zatímco od profesionálů má neobhajitelných 8.9.

Už delší dobu tvrdím že profesionální recenze jsou nepoužitelné protože buď mají recenzenti směšně nízké nárky na dobrou hru nebo si prostě nedovolí dát nízké hodnocení hypované AAA hře. On ten review bombing nakonec tak nějak vyváží recenze nekritických adorujících fanboys ;-D

Zajímavé, že třeba třetí zaklínač má na MC naprosto identické obě hodnocení.

3 0
možnosti

To je hlavně problém Metacritics, že tam agreguje kromě zaplacených medií také různé pochybné zdroje, které vydávají verdikty typu "doporučeno" a oni to interpretují jako plný počet.

3 0
možnosti

Hm.....kdo scrolluje ukazovákem? Zásadně přece prostředníkem...Jo, tenkrát, to ještě měly myši dokonce tři tlačítka a žádný kolečko:-)

0 0
možnosti

Scrolling prostředničkem mi málem láme prosteníček opřený o levou horní hranu myší (kde pak malíček je dole těsně nad podložkou.)... :-P Hodně do toho mluví grip a ten má každý člověk individuálně rozvinutý.

1 0
možnosti

A68l75e60š 83A15d66a11m

30. 8. 2017 15:04

Zneužití systému hodnocení. Měli by to hromadně mazat. Tohle potkalo více her a je to jak virus.

Hodnocení her neslouží k vyjádření názorů na cokoli, ale měla by se tam jen hodnotit ta konkrétní hra. Dokonce by se tam nemělo hodnotit ani vývojáře a vydavatele.

3 0
možnosti

DOTA je hrozná blbost

9 6
možnosti

Važený Honzo Srpe, je až pozoruhodné, jaké naprosto elementární vědomosti o herních studiích a slavných značkách vám chybí.

Valve je firma, která nemá šéfy, a lidé si v této firmě vybírají, na čem budou pracovat; naneštěstí firma zavedla systém každoročního hodnocení, kde "Kolik peněz vydělaly produkty, na kterých jsi pracoval(a)" je jedno z kritérií. DOTA2 je hra, ve které se točí obrovské peníze skrze přeprodávání kosmetických doplňků, a proto je pro zaměstnance výhodné na ní pracovat. Valve mají dokonce tu "drzost" vybírat od fanoušků peníze na financování cen pro mistrovství světa skrze DOTA Compendium - kde fanoušek utratí 10 nebo 20 dolarů a z toho pár desítek procent jde do "prize pool".

Takže ano - DOTA2 je takový stroj na peníze pro zaměstnance Valve, že není v zájmu žádného vývojáře začít pracovat na Half-Life, který, i když by prodal deset milionů kusů, stejně nepřinese tolik peněz. Valve špatně nastavilo systém hodnocení a toto je důsledek.

Mass Effect 3 zůstává i po pěti letech od vydání zabugovaný. Postavy stále vytáčejí hlavy více než 90° do strany při rozhovorech na Engineering Deck lodě Normandy. Mass Effect 3 také trpí takzvanou "jersey-shore-ifikací", kdy postavy byly nesmyslně "zkrášleny" - asi nejkřiklavějším příkladem je Ashley Williams, která má v prvních dvou dílech jeden vzhled a ve třetím díle dostane modelkovské vlasy, prodloužené řasy, "dvouhodinový" mejkap (to je mejkap, který trvá dvě hodiny nanést...). Možnosti volby byly osekány, zdůvodnění některých událostí nedává žádný smysl (například když se musí Legion obětovat, tak prohlásí něco v tom smyslu, že musí "rozpustit data", což je pro software naprostá blbost).

Recenzenti na tyhle věci kašlou, protože oni hry hodnotí jak na běžícím pásu. Ale někdo, kdo Mass Effect hrál od začátku pětkrát, je oprávněně ze třetího dílu v šoku.

3 1
možnosti

Legion nemluvil o rozpouštění dat, ale o přímém šíření osobnosti. V kontextu to znamenalo, že musí jednotlivé procesy, které tvořily jeho osobnost, přenést do jiných Gethů, aby tam působili jako vyrovnavače upgrade - kdyby šířil jen původní modifikaci od Reaperů, udělal by z nich znovu jejich otroky.

2 0
možnosti

HL, úžasná hra, hrál jsem ji několikrát, ale už je to dlouho, nechte ji spát. I když by někdo teď po letech udělal trojku, mám obavu, že dopadne zle, a jen zmrší vzpomínky na jednu z nej her vůbec.

1 0
možnosti

Doporučuji zahrát si HL2 a epizody znovu. Budeš příjemně překvapen, jak hratelné to pořád je. Já to dával v březnu a nemohl jsem se od toho odlepit, i když jsem HL2 hrál poprvé v roce 2005.

Za pár měsíců vyjde finální verze Black Mesa (předělávka HL do enginu HL2) a bude možné si vychutnat celý příběh s příbližně stejnou grafikou.

2 0
možnosti

Zrovna u Mass Effect 3 se to hodnocení liší oprávněně. Jak EA dovedlo zmršit závěr a zároveň mít tu drzost přidat jeden konec navíc a tvrdit, že je vše v pořádku, když tomu tak není... O tom, že za hru chtěli 60eur a stejně pak i za DLC bez kterých hra není kompletní ani nemluvě.

2 1
možnosti

Kdyby jen závěr. Ta hra byle prostě slabá od začátku do konce. Nejslabší příběh z celé trilogie, fakt nudné souboje, drsná mariňačka tam bějá a střílí v podpadcích...

1 0
možnosti