Diskuze

Kvůli konzolím jsme hru zjednodušili, tvrdí vývojář Falloutu: New Vegas

Mnozí si to myslí, ale málokdo to řekne takto nahlas. Kvůli vydání na konzolích museli autoři skvělého Fallout: New Vegas hru zjednodušovat, aby vyhověla nižším hardwarovým specifikacím.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A63l91e53š 93A61d92a27m

10. 10. 2017 17:52

Jsem v šoku

0 0
možnosti

F79i43l12i58p 41T96ř24e93b52a

9. 10. 2017 21:00

Fallout neztratil většinu svého kouzla přechodem do 3D ale přechodem z rozvětvených příběhů a dialogů na příběhy a dialogy, které pochopí Bethesdou domělý průměrný konzolový hráč.

2 0
možnosti

O výkon nejde, ale o ovládání. Klávesnici a myš prostě nějaký gamepad nenahradí. Samozřejmě kvůli tomu gameplay brečí....osobně nechápu, kdo by stále cpal peníze do konzolí, ať jako vývojář, tak jako hráč.

0 1
možnosti

A teď tu o sněhurce :D To je zvláštní.. když se kouknu na to jak vypadá třeba Fallout4 a Horizon Zero dawn, tak by mi nepřišlo, že by je omezoval výkon :D

0 0
možnosti

Na minule generaci běželo i GTA V, tak nevím co si ztěžuje. Spíš Gamebryo je absolutní trash.

0 0
možnosti

Nedávno tu byl článek, že neměli čas a peníze, aby do hry dali část plánovaného obsahu, a teď zase neměli chudáčci správně proudící vodu kvůli konzolím? Proti nim se normálně všechno spojilo...

1 0
možnosti

Všechno jsme to měli promyšlené do detailů, jako třeba kudy se kam dostala voda.“ Tyhle detaily jsou důležité, i když si jich nakonec většina lidí ani nevšimne.

Zdroj: https://bonusweb.idnes.cz/fallout-konzole-0j9-/Novinky.aspx?c=A171006_185606_bw-novinky_srp

Možná nevšimne, ale prakticky každý si všimnul, jak je NV takové skutečnější než F3. A tohle je dost důležitý důvod

3 0
možnosti

Vegas běhalo na PS líp, F3 mi často padal. Ale F3 se mi líbil víc, asi efekt novinky, DC prostředí znám z reálu, lepší vedlejší úkoly (mi přišlo). Nejraděj mám ale F4, jsem stavební typ. A Boston je jako DC (metro, patrový domy). Ve Vegas stačila sniperka skoro na všechno, ve městech je to lepší řezničina.

0 0
možnosti

No raději bych tu hru měl extrémě náročnou a počkal si na HW než osekanou hru co mohu hrát hned. Sam jsem to několikrát zažil. Např. když vyšlo Diablo2 skoro nikdo na to neměl místo na disku když už by to rozběhl. Nebo Quake 3 a Unteal Tounrnament, hned jak to vyšlo tak jsem to mohl hrát jen ve škole na 2 nejnadupanějších pc a na turnajích doma měl málokdo pc aby mu to běželo alesoň nějak. Kvůli F.E.A.R jsem kupoval novou 3D kartu abych si to mohl užít bez problikávajících textur. Na Prince of Persia SoT jsem dokonce odpálil nVidi 5950 Ti. 3 hodinky hraní a najednou kouř z pc... karata úplně černá... ale ta grafika byla tehdy opravdu skok dopředu.

0 1
možnosti

Neřekl bych, že kompromisy musí být nutně zlo.

To spíše ty konzole a jsou nutné zlo. :-/ (Sám mám doma Xbox360 i PC.)

- Mají zastaralý hardware, který se moc často nemění (Xbox 360 už je tu s námi 12 let).

- Hry se nejprve vytvoří pro konzoli a pak jsou obtížně portovatelné. Ne jen kvůli HW ale kvůli pokřivenému designu, který nepočítá s myší a klávesnicí.

Je mi jasné, že vývoj her je jednodušší, když víte pro jaký HW software píšete (a komunita PC hráčů je "banda zlodějů", kteří si hry nekupují). Ale podřizovat design třeba 10 let starému HW je podle mě jeden z důvodů, proč vývojáři zabili některé skvělé série her. Druhým důvodem je pokřivení herního designu v rámci hesla "Všechno pro všechny". V rámci nasbírání co největších prodejů dochází k zjednodušování herních principů a z některých značek se postupně stal odpad, z RPG - střílečky a pod. (Fallout, Mafie, Mass Effect ...) :-(

Ale není všechno špatné. Třeba Zaklínač se moc povedl a jako pohlazení například působí Divinity: Original Sin II. Hra jak ze staré školy - propracovaná - vtipná - detailní - a nedá nic jen tak zadarmo. Tady prostě "velkého mutanta" neskolíte uskakováním a vystřílením 100 diabolek. ;-)

Takovou cestou měl jít podle mě Fallout. (Ne z něj udělat klišé 3D střílečku z prvky RPG a úkoly ve stylu - běž sem, zabij - Běž sem, zabij a přines. Jé hele pes. Pojď, teď budeš můj kámoš.)

3 2
možnosti

Zastaralý hardware je podle mě jediný plusový bod, který bych existenci konzolí přiznal. Ještě pořád si vzpomínám na druhou půlku 90. let, kdy se nároky na hardware hnaly tak rychle dopředu, že to chtělo každé 3 roky překopat PC, jinak si člověk neškrtnul.

Teď mám doma 2 roky staré železo a pořád je to podle benchmark testů špička.

0 0
možnosti