Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J49a21k21u20b 51M24a10t44ě25j27ů 5175152761145

Kdyz si clovek v prvnim Need for Speed vzal Lamborghini a souperovi (pocitaci) vrazil Toyotu nebo Mazdu, tak mel pocitac prumernou rychlost treba o 30% vyssi, nez byla maximalni rychlost jeho auta.

+15/0
doporučit
10.10.2017 9:13

Z52d11e74n27ě26k 76K16r51a94u76s 9306950912780

u zavodu se s tim dobre dalo oblbovat stacilo se parkrat vysekat na zacatku a pak rychle predjet protihrace kteri na me pockali az se zas rozjedu a pak uz jen udrzet prvni misto

+9/0
doporučit
10.10.2017 0:58

L14u94k27a97s 89S40u85c91h89a33n93e81k 5986967953910

Hráč chce: 1) vyhrávat, 2) rozvíjet se, 3) objevovat, 4) hromadit, 5) komunikovat (ne vždy všechno a ne nezbytně v tomto pořadí). Je pochopitelné, že pro začáteční levely bývají síly monster upravené tak, aby hráč neutekl během prvních pár minut, protože ho to nebaví ... později je třeba udržet rovnováhu mezi náročností a ziskem. Každý z kategorie killer, explorer, crafter, chatter by si měl mít možnost přijít na své. Později se už třeba posilují monstra nad standardní úroveň, kterou by měl hráč s jejich staty, protože by to pak pro hráče s jeho schopnostmi nebyla žádná výzva.

+7/0
doporučit
10.10.2017 10:27

I35v85a66n95k13a 54P76o14s67p61í89š97i26l44o88v55á 8324318392297

Vybavuje se mi nascriptovaná scéna v prvním Bioshocku, kdy trosky letadla prorazí prosklenou spojovací chodbu a hráč je před přívalem vody nucen utíkat do bezpečí za padací dveře, aby se neutopil. Jenž když nepodlehne panice a zastaví se tak po chvilce zjistí, že se nic nestane, protože přitékající voda zase někam záhadně mizí :-)

+6/0
doporučit
10.10.2017 23:31
Foto

F98i19l24i46p 28J59a20r50a33b 1433767190547

Njn, to jsou prostě ty moderní hry. U starých pecek jako Prehistorik nebo Titus the Fox jste se museli díky neustálému umírání prostě naučit, jak levely procházet (takřka) bezchybně, jinak nebyla šance hru dosmažit.

+2/0
doporučit
11.10.2017 18:13

Z12d51e43n38ě95k 74K59r28a23u39s 9376490862750

co sem tedka zkousel ghost recon wildlands, tak tam hra podvadi opacnym zpusobem ignoruje ostatni spoluhrace boty a vsichni strili jen do me parkrat sem zahlidl kdyz sem se schovaval jak moji boti behaji spolu s nepratelskejma a nijak je to netrapilo,, podobny bylo i call of duty kde to slo tak boti focusovaly jen me i kdyz mohli strilet po lidech co se nijak nekryly

+2/0
doporučit
11.10.2017 5:03

M55a44r48t59i77n 66V75a92n25ě70č29e76k 4523438352805

Napadl by mě ještě profláklý inventář u AI, Například Metro když budu stát za rohem a bude mě smažit půl hodiny a náboje mu nedojdou, Load a kill hned na začátku a má u sebe 10 nábojů :-)

+2/0
doporučit
10.10.2017 12:41

J34a83k80u52b 23B91o54h26o35n55ě79k 8115856789857

Bylo by asi naivní čekat, že by hry mohly fungovat tak hladce jako dneska víceméně pro všechny a přitom nemít nějaké mechanismy jak upravovat obtížnost.

Nakonec nikdo nechce hrát na "easy," protože pak nemá radost z vyhrávání.

Jenom by bylo hezké, kdyby tyhle berličky šly vypnout, pokud si to člověk chce dát víc přirozeně. Třeba by pak hráči ocenili, že to má smysl :-)

+2/0
doporučit
10.10.2017 9:19
Foto

M95i41c83h63a15e84l 83L98ö51f77f19e35l72m19a28n31n 7268918417150

U závodních her se také často designovala trať tak, aby kousek před cílem byla nějaká špatně viditelná velmi ostrá zatáčka. Také fyzikální vlastnosti na soupeře neplatily (dost možná kvůli zátěži procesoru?) a hra tak auty jenom "posouvala" po trati - krásně to bylo kdysi vidět u NFS Porsche u aut kde se zvedal zadní spoiler v závislosti na rychlosti. Nevím jestli to platí ještě dnes.

+2/0
doporučit
10.10.2017 5:35

J53a67k43u61b 63V88l31k 4341312867742

Nej podvod je podle mě ve World of Tanks. Pokud nemáte premium účet, tak vyhrajete v průměru 3 z 10 bitev, kdy na Vaší straně je okolo 3-5ti hráčů co udělají 0 DMG za bitvu. Pokud si ale koupíte premium účet, dokážete vyhrát vyprůměrovaně každou druhou bitvu. Taková taktika je asi nej svinstvo co existuje. Taktika pay to win, nemusí být pouze v nákupu zlaté munice a premium tanků.

+2/−1
doporučit
10.10.2017 10:05

M16a46r83t32i45n 68P78e29l95á49k 7847393730145

Hellblade není od Team Ninja, ale od Ninja Theory;-)

+1/0
doporučit
11.10.2017 12:21
Foto

R65a81d17e16k 33Š63e18v53č72í42k 5383966311107

Jo jo... fungovalo to i dávno. V staré dobré Ascendancy jsem si chtěl zkusit vyhrát. Tak jsem si cheatama otevřel všechny technolgie a stavěl jsem maximálně vybavené lodě. A stejně mě po chvilce AI vymazala jak nic... :-/

+1/0
doporučit
10.10.2017 13:53

A26n62t59o76n63í13n 12H88o87l85í82k 8627463714450

To jsou sokujici odhaleni ! Ted uz si fakt nikdy nic neuziju. Nebo radeji prestanu s hranim uplne. 8-o

+1/−2
doporučit
10.10.2017 13:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.