Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J52a47k21u15b 47M30a18t51ě60j48ů 5355812451985

Kdyz si clovek v prvnim Need for Speed vzal Lamborghini a souperovi (pocitaci) vrazil Toyotu nebo Mazdu, tak mel pocitac prumernou rychlost treba o 30% vyssi, nez byla maximalni rychlost jeho auta.

+15/0
doporučit
10.10.2017 9:13

Z30d86e21n52ě92k 84K60r64a65u46s 9126210222910

u zavodu se s tim dobre dalo oblbovat stacilo se parkrat vysekat na zacatku a pak rychle predjet protihrace kteri na me pockali az se zas rozjedu a pak uz jen udrzet prvni misto

+9/0
doporučit
10.10.2017 0:58

L35u66k98a25s 46S39u37c67h53a58n18e97k 5446717523420

Hráč chce: 1) vyhrávat, 2) rozvíjet se, 3) objevovat, 4) hromadit, 5) komunikovat (ne vždy všechno a ne nezbytně v tomto pořadí). Je pochopitelné, že pro začáteční levely bývají síly monster upravené tak, aby hráč neutekl během prvních pár minut, protože ho to nebaví ... později je třeba udržet rovnováhu mezi náročností a ziskem. Každý z kategorie killer, explorer, crafter, chatter by si měl mít možnost přijít na své. Později se už třeba posilují monstra nad standardní úroveň, kterou by měl hráč s jejich staty, protože by to pak pro hráče s jeho schopnostmi nebyla žádná výzva.

+7/0
doporučit
10.10.2017 10:27

I68v31a25n37k92a 26P63o44s45p98í57š90i81l55o68v45á 8194948592347

Vybavuje se mi nascriptovaná scéna v prvním Bioshocku, kdy trosky letadla prorazí prosklenou spojovací chodbu a hráč je před přívalem vody nucen utíkat do bezpečí za padací dveře, aby se neutopil. Jenž když nepodlehne panice a zastaví se tak po chvilce zjistí, že se nic nestane, protože přitékající voda zase někam záhadně mizí :-)

+6/0
doporučit
10.10.2017 23:31
Foto

F36i65l97i68p 91J28a67r93a83b 1863267920227

Njn, to jsou prostě ty moderní hry. U starých pecek jako Prehistorik nebo Titus the Fox jste se museli díky neustálému umírání prostě naučit, jak levely procházet (takřka) bezchybně, jinak nebyla šance hru dosmažit.

+2/0
doporučit
11.10.2017 18:13

Z13d42e88n96ě64k 41K50r44a80u11s 9396790752700

co sem tedka zkousel ghost recon wildlands, tak tam hra podvadi opacnym zpusobem ignoruje ostatni spoluhrace boty a vsichni strili jen do me parkrat sem zahlidl kdyz sem se schovaval jak moji boti behaji spolu s nepratelskejma a nijak je to netrapilo,, podobny bylo i call of duty kde to slo tak boti focusovaly jen me i kdyz mohli strilet po lidech co se nijak nekryly

+2/0
doporučit
11.10.2017 5:03

M13a48r61t35i75n 92V17a86n94ě58č38e33k 4333458762505

Napadl by mě ještě profláklý inventář u AI, Například Metro když budu stát za rohem a bude mě smažit půl hodiny a náboje mu nedojdou, Load a kill hned na začátku a má u sebe 10 nábojů :-)

+2/0
doporučit
10.10.2017 12:41

J25a70k74u88b 42B65o12h29o97n93ě92k 8405906849967

Bylo by asi naivní čekat, že by hry mohly fungovat tak hladce jako dneska víceméně pro všechny a přitom nemít nějaké mechanismy jak upravovat obtížnost.

Nakonec nikdo nechce hrát na "easy," protože pak nemá radost z vyhrávání.

Jenom by bylo hezké, kdyby tyhle berličky šly vypnout, pokud si to člověk chce dát víc přirozeně. Třeba by pak hráči ocenili, že to má smysl :-)

+2/0
doporučit
10.10.2017 9:19
Foto

M38i22c51h95a90e45l 34L90ö26f29f94e55l92m47a36n17n 7268978137590

U závodních her se také často designovala trať tak, aby kousek před cílem byla nějaká špatně viditelná velmi ostrá zatáčka. Také fyzikální vlastnosti na soupeře neplatily (dost možná kvůli zátěži procesoru?) a hra tak auty jenom "posouvala" po trati - krásně to bylo kdysi vidět u NFS Porsche u aut kde se zvedal zadní spoiler v závislosti na rychlosti. Nevím jestli to platí ještě dnes.

+2/0
doporučit
10.10.2017 5:35

J24a18k11u81b 69V82l59k 4151772987242

Nej podvod je podle mě ve World of Tanks. Pokud nemáte premium účet, tak vyhrajete v průměru 3 z 10 bitev, kdy na Vaší straně je okolo 3-5ti hráčů co udělají 0 DMG za bitvu. Pokud si ale koupíte premium účet, dokážete vyhrát vyprůměrovaně každou druhou bitvu. Taková taktika je asi nej svinstvo co existuje. Taktika pay to win, nemusí být pouze v nákupu zlaté munice a premium tanků.

+2/−1
doporučit
10.10.2017 10:05

L56u14k73á40š 93M21a92r79e59d79a 6461834717238

A ja veril tomu, ze jsem se s pribyvajicimi lety vyklidnil, kdyz dnes nerozflakam tolik ovladacu, klavesnic a mysi jako pred 10 lety...

+1/0
doporučit
16.10.2017 13:51

M70a56r36t60i67n 84P23e91l80á47k 7247143500245

Hellblade není od Team Ninja, ale od Ninja Theory;-)

+1/0
doporučit
11.10.2017 12:21
Foto

R61a74d84e48k 29Š79e98v88č72í94k 5233156151337

Jo jo... fungovalo to i dávno. V staré dobré Ascendancy jsem si chtěl zkusit vyhrát. Tak jsem si cheatama otevřel všechny technolgie a stavěl jsem maximálně vybavené lodě. A stejně mě po chvilce AI vymazala jak nic... :-/

+1/0
doporučit
10.10.2017 13:53

A10n44t70o26n19í56n 22H12o77l26í40k 8397433214920

To jsou sokujici odhaleni ! Ted uz si fakt nikdy nic neuziju. Nebo radeji prestanu s hranim uplne. 8-o

+1/−2
doporučit
10.10.2017 13:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.