- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A ja veril tomu, ze jsem se s pribyvajicimi lety vyklidnil, kdyz dnes nerozflakam tolik ovladacu, klavesnic a mysi jako pred 10 lety...
Street fightera hraju takovych 25 let a nikdy mi to takhle neprislo... To same u rychleho namackavani treba v God of War 1-3, to neni jako Uncharted - nestihnes zmacknout, umres. To same v Heavy Rain.
Já nejvíc nenávidím když AI podvádí. Třeba v CIV4 to je naprostý standard, docela do kazí hru když pro ostatní civilizace platí jiné zákonistosti než pro vás. Na to jak promakané mechanismy to má, tak chování AI včetně doplimacie to hodně kazí...
Jak by jste chtěl vytvořit vyšší obtížnost, než bonusy pro AI?
Tím hlavním trikem jsou různé lootboxy apod., na které se dnes už bez obalu nasazuje placení reálnými penězmi. Hráč chudák získá mizivé množství lootboxů, ze kterých mu toho moc nepadne, jen někdy a někomu a hráči pak jen dokola losují loot a slepě doufají. Je to jako házet peníze do automatu. Pořád doufáte, že tentokrát to vyjde a když tentokrát tu minci nevhodite, právě to bude to kolo, kdy vám to mělo padnout. Podobně například boxy a klíče k nim. Jedno padá hodně, druhé skoro vůbec.
Njn, to jsou prostě ty moderní hry. U starých pecek jako Prehistorik nebo Titus the Fox jste se museli díky neustálému umírání prostě naučit, jak levely procházet (takřka) bezchybně, jinak nebyla šance hru dosmažit.
Hellblade není od Team Ninja, ale od Ninja Theory
Vybavuje se mi nascriptovaná scéna v prvním Bioshocku, kdy trosky letadla prorazí prosklenou spojovací chodbu a hráč je před přívalem vody nucen utíkat do bezpečí za padací dveře, aby se neutopil. Jenž když nepodlehne panice a zastaví se tak po chvilce zjistí, že se nic nestane, protože přitékající voda zase někam záhadně mizí
Jo, tak v singlu je tohle běžné. Ve skyrimu taky třeba na začátku, ale bylo to porůznu ve hře, pokud jste se postavili na určité místo, drak kolem jen dokola létal a npc čekaly, co bude dál. Tohle se dělo víceméně jen u scriptovanych pribehovych událostí, ale i tak zo bylo vtipné. V CoD to samé. Nekonečný proud nepřátel, dokud jste nestoupli na to správné místo.
To jsou sokujici odhaleni ! Ted uz si fakt nikdy nic neuziju. Nebo radeji prestanu s hranim uplne.