Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J81a10k91u67b 54B61o59h29o12n19ě26k 8965346249797

Mně to nepřijde zase o tolik složitější než celkem jednoduchý systém v Mount and Blade. Oba systémy používají systém cílených krytů, směrových útoků a dopadu fyziky.

Hlavní rozdíl proti Mount and Blade mi přijde že jde striktně of first person pohled (což ale zase není v bojových hrách novinka, viz. velmi dobře přijatá hra Chivalry) a použití komb k provedení speciálních útoků, což je podle mě zase dobrý nápad jak známým a nekomplikovaným způsobem zavést velmi variabilní údery používané ve skutečném historickém šermu.

Z videí se zdá, že boje budou proti realitě hodně zpomalené, takže hráči budou mít na reakce dost času, a navíc neustále opakují, že jim jde v první řadě o RPG, takže nepůjde jenom o schopnosti hráče, ale taky postavy.

+15/0
doporučit
30.10.2017 8:32

L59e97o33š 61V75e53r55n34e57r 4764980246513

Na úkor zábavy? Ani náhodou. Zábavu si představuji ve složitosti a komplikovanosti. Bývá sice těžší se do hry dostat, ale zážitek je o to mocnější a dostaví se se zpožděním. Ale asi by nebyl problém udělat obtížnost pro prťata, vždycky si vzpomenu na Wolfensteina jak měl Blazkowicz na nejlehčí v puse dudák ;-D

+15/−1
doporučit
30.10.2017 16:05
Foto

J85i58ř14í 40K36r74á43k90o55r46a 9179673

Tak pro lidi, co si zvykli probíhat naskriptovanými koridory, to bude zcela jistě nuda. Pro mě je to závan starých dobrých časů, kdy se člověk musel nejprve hru naučit perfektně ovládat, než byl schopen se někam dostat. Donekonečna se opakující souboje z Interstate 76 nebo mise ze hry Driver mi ve své době dlouho nedaly spát. A ten pocit, kdy jsem prošel další misí, pak skutečně stál za to. Nebyly to ty miliardy qustů a side-questů, které jsou jeden jak druhý a vedou hráče za ručičku, že kromě směrovky a todo listu nic jiného ve hře nevnímá. Byl to ten pocit, že vás hra ždíme až na krev. U spousty dnešních her je mi vcelku jedno, jestli je dohraju nebo ne. Prostě u jednoho z mnoha questů skončím a nic zvláštního se neděje. Ty staré a tvrdé hry, co se se mnou nemazlily, ty mi daly ten správný pocit zábavy.

Přemýšlím, že si kvůli Kingdom Come koupím po dlouhé době nějaký nový herní hardware.

+10/0
doporučit
30.10.2017 21:35

J48a12k98u16b 75M39i46c90h63á69l70e78k 3757963887463

Když budu chtít divoké máchání zbraní, tak si zahraju Skyrim, Witchera či hůř nějaké sekačky, kde se kosí protivníci pro desítkách. Co ukázal For Honor, tak trochu "složitější" duely jsou docela atraktivní, takže já se na tenhle soubojoví systém vyloženě těším.

+12/−2
doporučit
30.10.2017 7:23

J40a23r70o20s53l84a64v 92M85a22r73v78a25n 2237540966167

Ja mel stejne vzdycky nejradsi tahove souboje ala Wizardry 7. Jinak to vypada hezky, o tom zadna.

+7/0
doporučit
30.10.2017 9:12

M20a88r65t40i61n 35B50e14r97a31n 6889435606591

Viktor Bocan má hlas, že by mohl namlouvat americké filmové trailery ;-D

+6/0
doporučit
30.10.2017 8:17

M77i53l53a25n 32V46o56s23t62r46ý 6159296634654

Já jsem za těžší hru rád, ano pro většinu současných hráčů to bude těžké probuzení a hru asi nedohrají, ale co... alespoň se odtřídí zrno od plev... ;-)

Takže já se na Kingdom Come těším a než vyjde tak se zabavím u Elex... tam také namlsanci co čekají, že mrchu zabijí pomalu ošklivým pohledem koukají, že se při boji musí hejbat a něco dělat jinak to jsou oni kdo zkape...;-D

+3/0
doporučit
31.10.2017 8:35

V66í75t 50H24r73u72b65e18š 2330163788

Těším se. A co bude do složitosti bude jistě i do zábavy. A hlavně - ta hra bude opravdu jiná než to čeho jsou na streamu tuny.

+3/0
doporučit
30.10.2017 21:06

B87a29r16t54o62l74o59m35ě61j 95K34u71s 2975316591583

Je tenká hranice mezi vysokou obtížností a pocitem frustrace. Jsem backer od prvního dne, takže doufám, že se KCD udrží na správné straně té hranice.

Podle mého názoru je v tom nejdůležitější komunikace - aby hráč, pokud dostane na řiť, věděl, proč na ni dostal a případně jak se tomu příště vyvarovat. Nejhorší jsou momenty typu "jak?" "proč, sakra?" a "co to bylo?". Dělám LARP a momenty, kdy je člověk v krásném, soustředěném souboji a zezadu ho jiný probodne nebo střelí šípem jsou sice realistické, ale taky by se na to jeden v tu chvíli nejradši vybodl. Doufejme, že jsou si ve Warhorse toho vědomi a občas realističnost trochu potlačí, aby se hráč cítil dobře.

+2/0
doporučit
31.10.2017 7:11

J96a35r28o34s41l71a84v 46B32e80n73d69a 2862933685306

hlavne uz by to mohlo vyjit, je to fakt dlouhy cekani. Meli o tom projektu zacit mluvit tak o 3 roky pozdeji :)

+2/0
doporučit
30.10.2017 17:32

Z46d45e44n27ě49k 67S98t70r55n93a11d 1685420146529

Nic proti realitě, ale ta byla taková, že zatímco by hrdina koužil kolem protivníka a čekal na správný okamžik k útoku, někdo jiný by ho bodl do zad. Zranění obvykle vyřadilo bojovníka na několik týdnů ne-li definitivně, protože co nezvládl meč protivníka, to dokončila infekce. Z toho vyplývá, že ve skutečně reálném světě by hra byla buď tuze krátká (hlavní hrdina, který by se pustil do skupiny lapků nebo by se vzbouřil proti vrchnosti by skončil bradou vzhůru) nebo tuze nudná (na každodenní dřině na poli nebo v kovárně nic zábavného není). Ono také synů kováře, kteří by byli povýšeni do šlechtického stavu, ve skutečnosti mnoho nebylo. Neustálé zdůrazňování realističnosti je tedy jen marketingový tah, jinak půjde o pohádku jako u jiných her, jen s komplikovanějším soubojovým systémem.

+5/−8
doporučit
30.10.2017 9:53
Foto

O23n24d68r82e14j 80S46k26o43p68a32l 9810116882474

Hned jsem si vzpomel na Die by the Sword, kde me umlatil prvni skret v tutorialu. Letela do kose, na to jsem nemel...

+1/0
doporučit
31.10.2017 10:36

K67a37r14e34l 61N86o42v19o38t35n57y 2781475699260

Asi by nebylo spatne, kdyby ta komplexnost/realisticnost soubojoveho systemu byla volitelna. At si kazdy vybere, co mu sedi lepe.

+1/0
doporučit
30.10.2017 16:33

D14r27a37h80o55m72í35r 85S26t64r98o28u82h80a45l 4275698652564

Naopak, když se potkají dva rytíři ve zbroji, těch úderů bude muset být víc, než se obouchají, kdežto lapka s nožem musí situaci řešit jedním přesným bodem.

+1/0
doporučit
30.10.2017 11:42

A42n41t37o78n90í15n 80H15o39l56í56k 8127983554270

Jsem porad velmi skepticky .. nejak v tom tu zabavu zatim nevidim .. myslim obecne, ne jen soubojovy system ..

+1/−3
doporučit
30.10.2017 22:21

J63o14s54e29f 43Š73p42e50r86l 2687627673588

Hraju Dark Souls 1-3, tak mi tu ještě chvíli vykládejte o složitém a těžkém soubojovém systému ;-D

Už se na to těším...hlavně nic jako Skyrim, tuhle jsem to hrál a skončil jsem po několika hodinách - soubojový systém = nula, nula, nic....nechápu, čím ta hra zaujala.

0/−1
doporučit
30.10.2017 21:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.