Diskuze

Ubisoft popírá, že protipirátská ochrana zbytečně zatěžuje procesor

Na internetu se objevily zvěsti, že protipirátská ochrana Assassin’s Creed: Origins spotřebuje až 40 % výkonu procesoru. Ubisoft to popírá.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No jasně, že jsou na této ochraně biti všichni. Jen ti poctiví neprávem. Nebýt pirátských skupin, nebyla by třeba protipirátská ochrana. A takhle je to se vším.

Když Ubisoft přidá protipirátskou ochranu, která snižuje výkon. Je špatnej Ubisoft. Když Ubisoft nepřidá protipirátskou ochranu a bude jednoduchý si hru pořídit "bez placení", tak z čeho má platit svoje lidi? Opět bude špatnej Ubisoft.

Když přestane vydávat hry, protože na nich už nevydělává? Opět bude špatnej Ubisoft.

Tak co tedy?

0 0
možnosti

Souhlasím pochopitelně s názorem, že bude hra s VM zatěžovat procesor více, než hra bez něj. Osobně mám ale nahráno několik hodin a vytížení mého Ryzen 5 1600 se nedostalo přes 20% ani se spoustou dalších aplikací na pozadí. Takže v tomhle konkrétním případě nevidím důvod k žádné hysterii.

0 0
možnosti

Tak zcela logicky virtuální prostředí musí relativně dosti vytěžovat jak procesor, tak i paměť. Na druhou stranu nějaká čísla mohou být jen vycucaná z prstu. A když to těm, co tuto hru vlastní, funguje, tak to významný problém asi nebude.

0 0
možnosti

Mám nahráno pár hodin a zatím jsem nenašel jediný bug nebo problém. Vše na max. cca 75-144 fps. (i7,gtx 970ti SLI)

0 0
možnosti

Problémy často reportují hráči s i5

0 0
možnosti

Pamatuju doby kdy nejvěštší zlo byli chlapi z EA.

Dneska je to Ubisoft. A EA je pouze druhá.

3 0
možnosti
Foto

Kazdy technicky znaly clovek vi ze kazda VM prinasi urcity overhead - vyuziva cast vykonu pro sve vlastni potreby aby mohla fungovat. Neni technicky mozne udelat VM bez jakehokoliv overheadu, protoze pak by VM nemohla fungovat.

Kolik procent vykonu sezere sama pro sebe samozrejme nemohu a ani nechci hadat. Tvrdit vsak, ze zadna nadmerna zatez neexistuje je cira a lehce prokazatelna lez.

8 0
možnosti

V žádném případě neplatí, že by protipirátská ochrana zpomalovala procesor, ve skutečnosti je to tak, že procesor zpomaluje protipirátskou ochranu!

7 0
možnosti

Těžko soudit. Hra je z hlediska realističnosti vymazlená do té míry, že když vyhubíte základnu banditů, není její obnovení řešeno klasickým respawnem. Místo toho můžete s trochou štěstí za čas vidět partu na velbloudech, která v klidu dojede na místo, seskáče, chvíli se radí a pak se rozmístí do pozic na hlídání.

A kdykoliv nějakou základnu navštívíte, někteří nepřátelé hlídají, někteří spí, jedí, loví, hádají se... a v tom všem se střídají, kapitán obchází hlídky, velitel organizuje "porady".... Ráno jsem sejmul vojáka, který nedával pozor a čůral na zeď - podle popisu z orlího pohledu, animace nebyla, i když možná právě skončil. :)..

Celkem nároky na CPU chápu.

2 1
možnosti

Bože 90 percent tých vecí bolo už v Gothiku jednotke.

3 1
možnosti

Řekl bych že ty recenze naštvaných uživatelů na Steamu nebudou z "kradené verze"

6 0
možnosti

Vážně někdo čekal, že titulek bude znít "Ubisoft potvrzuje, že protipirátská ochrana zbytečně zatěžuje procesor"? Chování Ubisoftu je čím dál tím horší, ale dokud si lidé budou kupovat jejich hry tak bude pokračovat. Poslední co od nich mám je Watchdogs které jsem dostal ke grafické kartě, kvůli dost neuvěřitelným a pravidelným poklesům framerate (nejspíš "cinematic experience") se to ani nedalo hrát. Kdysi vydali výborné hry, ale to už je pryč. Zbyla jenom arogance, slepá rozhodnutí manažerů kteří jenom umí dojit krávu aniž by ji krmili, a když kvůli nim chcípne tak jdou jinam, kde to zopakují. Stále víc mi chybí motto Interplaye: "By gamers, for gamers." Ty časy už se nevrátí.

10 0
možnosti