Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

RECENZE: Battle Chasers: Nightwar je vítaný návrat ke kořenům JRPG

Tvůrci stylové série Darksiders nabízejí další okouzlující dobrodružství, tentokrát vzdávající hold tradičním JRPG hrám z devadesátých let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M23i31c65h22a14l 22S91v11o23b54o45d31a 3724886356555

Dobrá hra, ale ten grind se tam nehodí a je úmornej a nezábavnej. Možná to už trochu patchnuli, ale přestal jsem to kvuli tomu hrát.

0/0
25.11.2017 2:16

M57a70t17ě68j 92L36o34m 6872146117110

Dobrý den,

jestli jsem správně pochopil článek, jedná se o jakousi hit parádu z Asie (nebo alespoň hodně založenou na Východní tradici). A co jiného čekat, než krutý a urputný grind :)

Několik asijských her jsem hrál a upřímně, kdyby to nebyl grind, byl bych asi v rozpacích :)

0/0
25.11.2017 7:16

M98i90c51h20a61l 16S75v73o45b33o74d53a 3314156186675

Tady nejde o to, že tam je grind. Jde o to, že složka této hry, kdy se vaše parta stane slabou a proto je nutné grindit dungeony v téhle jinak skvělé hře, není zábava. Největší problém je malá různorodost věcí co padají, dungeony na grind se sice mění, ale naprosto minimálně a velké skoky v obtížnosti mezi jednotlivými "akty". Četl jsem, že urychlili expení v polovině příběhu, co by mohlo vyřešit docela dost (přece jen jít něco 5 nebo 20x je docela rozdíl). Právě někdy v polovině jsem to přestal hrát. Chystám se k tomu někdy vrátit a uvidím.

0/0
25.11.2017 15:14







Najdete na iDNES.cz