Diskuze

Bedny s náhodnými předměty ve hrách. Co ano a co je pro vás už přes čáru?

Tzv. loot boxy, tedy bedny s náhodnými předměty, které si lze ve hrách kupovat i za skutečné peníze, rezonují kvůli Star Wars Battlefront II v posledních týdnech herním průmyslem. Napište nám, co si o nich myslíte, kdy pro vás dávají smysl a kdy je jejich použití už přes čáru.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Libil se mi system v Eve online, kdy hrac si mohl koupit mesicni aktivaci uctu, ktera mu byla vhozena do herniho inventare a ve hre musel tento 30 day pass aktivovat, aby se mu prodlouzil ucet. Mno a nebo tento predmet mohl prodat jinym hracum za jejich herni penize... takze kdo si chtel ve hre prilepsit, mohl investovat realne penize a ty pak promenit v herni penize, ale to ho rozhodne nezvyhodnovalo oproti ostatnim hracum. Ale mozna to bylo vyborne jen proto, ze Eve ma absolutne nejvyspelejsi herni ekonomiku ze vsech mmo co jsou.

0 0
možnosti

V pořádku by bylo, kdyby si hráč mohl za své peníze koupit konkrétní předmět, i to už je trochu moc, ale prodávat náhodný loot je vyděračství. Zlaté klíče v Borderlands 2 a Pre Sequel byly naprosto perfektní nápad a nikoho to nestálo ani vindru.

0 0
možnosti
Foto

Pokud se bavíme o běžném domácím hraní, tak lootboxy nejsou vůbec problém. Nemyslím si, že nějaké nakoupené vybavení může dorovnat rozdíl ve schopnostech hráčů. Na PC se jedou hacky ve velkém, na konzole existují upravené ovladače... Lootbox je jenom maličkost a jestli někdo je ochoten utratit svoje peníze za o 10% lepší zbraň, nechť si je utratí... Pro mne je to alespoň větší zábava (výzva) držet krok.

Rozhodně mi přijde lepší varianta lootboxů než placených DLC, která roztříští hráčskou komunity. A upřímně je ekonomicky neúnosné aby bylo všechno zdarma, zrovna u SW je problém i v licenci. Kdy kosmetické lootboxy jsou striktně omezené kvůli celkové značce StarWars (těžko můžeme vidět stormtroopery běhat v růžovém brnění, to by Disney trefil šlak).

0 0
možnosti

Zaplatit za hru stovky Kč a pak si připlácet za silové zvýhodňování? Musel bych být hoooodně závislý na hrách. U bezplatných her to lze ještě pochopit.

0 0
možnosti

Jak už tady padlo, pokud hra podporuje za reálný peníze nakupování jen kosmetických doplňků, pořád to může být pay to win hra. Pakliže podporuje obchodování mezi hráči a zároveň podporuje obchodování s těmito doplňky...

0 0
možnosti

F11i12l53i84p 45T90ř16e26b83a

2. 12. 2017 19:07

Nemám nic proti P2W - nevidím v tom velký rozdíl oproti nakupování od profi botterů. Lootboxy, i ty kosmetické, ale naplňují definici hazardu, se všemi riziky s tím spojenými.

1 1
možnosti

Je pro mě záhadou, že tenhle model "kosmetické platby" je tak málo využívaný. Stačí se podívat třeba na Path of Exile - hra zdarma, jediný herní bonus je koupení speciálních "batohů" pro větší místo na ukládání věcí, jinak je 100 % věcí za peníze jen ve formě vizuálních efektů, textur zbrojí a zbraní atd. Přesto si myslím nemůžou vývojáři stěžovat, supporter packy jedou ve velkým, ve hře je každých několik měsíců nový herní obsah. Nikoho platit nenutí, spokojení hráči rádi ukážou svou přízeň, pokud je hra zaujme (osobně jsem minimálně 60$ jako poděkování během let utratil). Kéž by takových her přibývalo.

1 0
možnosti

Větší batoh není zrovna "kosmetická platba"...

1 0
možnosti

V zásadě nemám nic proti lootboxům za real money - pokud je garantována herní hodnota obsahu. Řečí mého oblíbeného Diabla 3, v bedně bude vždy nejméně jeden legendární předmět, použitelný aktuální postavou, k němu minimálně tolik a tolik dalších jasně stanovených věcí. Smolař dostane dané minimum, šťastlivec třeba 3x primal ancient item a metrák dalších věcí.

Není prostě možné, aby dostal smolař obsah, který mu nijak nepomůže. Pokud chtějí vydavatelé dojit peníze takto, ať si vyřídí povolení na provozování loterie.

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

P17e15t92r 52Š70v63e13n47d74a

2. 12. 2017 15:08

Bohužel loot boxy s kosmetickými předměty pomohly normalizovat celou tuhle praxi a jsou důvod, proč je obdobná mechanika vzásadě v každé nové AAA hře. Blizzard ani Valve v tomhle nejsou nevinně.

7 0
možnosti

M11a23r13e41k 13V56a31l35í33k

2. 12. 2017 21:36

Jaký je problém s loot boxy s kosmetickými předměty? Vývojářům to přináší peníze a hráči za to nemají žádné zvýhodnění... Podle mě je to geniální :)

1 1
možnosti

Honzo Srpe, jen jste definoval váš gameplay z druhé strany, a to z vaši. Kdybych přeformuloval vyznění toho, co jste řekl (že nejste tak dobrej), stejně tak by bylo pravdivé tvrzení, že ostatní jiní jsou lepší, protože... a jedno z těch “protože” může být, a do velké míry ve hře BFSW2 jistě bude, právě to, že narážíte na ty, kteří si herní výhody kupují. Ani já to samozřejmě neuvádím jako jedinou správnou možnost, třeba jste fakt lama ( :-) bez urážky), ale příjde mi to jako bezmyšlenkovité popírání zjevného... GLHF

0 0
možnosti
Foto

H23o50n38z83a 28S40r59p

2. 12. 2017 17:57

Chtěl jsem tim říct, že jsem se nikdy nedostal do situace, že bych cítil, že jsem nemohl zahrát líp. BF hraju proto, že mám rád Hvězdné války, umísťuji se přibližně v polovině tabulky a prostě se bavím. Vím, že má někdo nižší cooldown na ability, které dávají i větší zranění než ty mé, ale ten rozdíl nevnímám jako zásadní. Chápu, že to někoho může štvát, ale mě to v této podobě tolik nevadí.

Ostatně hodně hraju NHL, ranked matche. Hrozně mi vadí, že většina soupeřů točí jen tři týmy, které mají nejlepší statistiky (což odpovídá reálu), protože i když mají prokazatelně lepší hráče, pořád musí člověk hrát lépe než ten druhý.

SW BF 2 určitě není progamingová hra a proto mám pro lootboxy celkem pochopení.

1 0
možnosti