Diskuse k článku
Nejočekávanější hry roku 2018
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
M80i84r79o94s37l64a11v 10S64t36a59s41t94n39y 7584553966841Konzole, bla bla bla, konzole. Já se nejvíc těším na Pillars of Eternity 2 a na další pokračování Texe Murphyho - Poisoned Pawn. |
![]() |
H48y96n30e24k 78M56r43t54v93ý 2350527149451no ta animace v kingdom come je fakt ftip. prokluzy nohou, snad s tím něco udělaj aby to působilo dojmem, že je v herním prostředí taky nějaké gravitační zrychlení a přilnavost |
![]() |
J34i79ř40í 18J12a78h26o61d35a 9539345248549RDR2 ftw! |
![]() |
J49o15s26e73f 70J51u74h57á54s62z 1799652168RDR2 - doufejme, ze tentokrat i na PC... a pral bych si remaster RDR na PS4, protoze puvodni hru jsem nedohral a dodnes toho lituji |
![]() |
V33i61t 82O69t74a57h60a89l 5355610649314U mne platí totéž jako vloni. Kingdom Come + Warband: Bannerlord. |
![]() |
P55e76t80r 32K23o52s94t98k33a 7176382372301Já se nejvíc těším na Shadow of Tomb Raider. Podle úniků by měl být oznámený na E3 a vyjít do Vánoc. Rise of Tomb Raider pro mě byla jedna z nejlepších her za dlouhá leta :) |
![]() |
F63i10l38i86p 78E27m59m51e94r 6552633782Já jsem nejvíc zvědav na pokračování age of empires, ale nevím zda vychází letos... |
![]() |
J64a77r76o63m64í23r 53Š61e51b24e74l93a 5352412198839Jinak mým černým koněm pro rok 2018 je Battletech - tahovka od Harebrained Schemes |
![]() |
M66i82r25o33s55l49a21v 57S32t12a55s43t14n78y 7604303276531Byl bych radši kdyby ohlásili další Shadowrun. |
![]() |
J58a74r27o45m68í92r 83Š74e77b49e34l44a 5612472188759"Velké RPG od Bethesdy" - to se z Bethesdy musela stát zbrojní firma, protože tenhle vydavatel hry na hrdiny nědělá, pouze ničí. |
![]() |
O84n22d39ř40e32j 24Š66i29n40d61l67e19r 2567718636545Mě příjde, že jsou prostě jenom strašně líní a lajdáčtí. Snad víc, než jakékoli jiné studio, na které si vzpomenu.. |
![]() |
T76o81n81í43k 65K30u24t32t48m79a71n71n 6323878502Osobně na to nahlížím tak, že Bethesda od dob Morrowindu / Oblivionu zprostředkovává (A)RPG masám, které pak zase objevují třeba víc hardcore RPG. Oni totiž ti vývojáři vyloženě líní nejsou, jenom znají mechaniku herního trhu a dokážou nasytit celou mnohem širší publikum než kdokoliv jiný z žánru. Kritizovat je za to ale nesmysl, to by bylo totéž jako kritizovat třeba From Software za to, že Dark Souls 3 jsou imho nejpřístupnější z jejich Soulsborne série, což zase k sérii přivedlo víc hráčů. |
![]() |
O17n35d38ř93e47j 89Š85i30n44d18l97e14r 2167358746275Ale já ani nemluvím o stylu hry. Chápu, že mainstreamového hráče by nebavilo, tak jako mě, umřít protože spadl do ledové vody a nestačil rozdělat oheň a tak ve vánici umrzl... Bavím se o věcech, co jinak než lajdáctvím a leností prostě vysvětlit nejdou. Třeba to, že hra má stejné bugy co pamatuju už z oblivionu, že UI je absolutně hnusné a působí jako výsledek něhjakého hecu, kdo udělá nejnepoužitelnější inventář. Vzdálený terén vypadá hnusně, fakt hnusně bez ohledu na nastavení grafiky, dungeonů je v zásadě pět a jen se přes kopírák opakují. A největší problém je strašně povrchní aplikace mechanik, můžete lovit ale pak vlastně zjistíte, že není proč, můžete vykrádat baráky, ale v žádném nenajdete nic ceného a je to nuda, můžete vařit, ale v zásadě opět není důvod atd. Skyrim na mě prostě působí jako taková nesladěná splácanina polozpracovaných komponent. A to není otázka toho, na jaké publikum se zaměříte. Hra, ať už niche RPG nebo střílečka prostě musí FUNGOVAT, a to je problém se skyrimem. On moc nefunguje. NA začátku je takové to rozčarování obrovským světem a zdánlivě nekonečnými možnostmi, ale pak spadne první stěna z digitálního papundeklu a vy zjistíte, že je to vlastně strašně o ničem a někdy v 20% hry zjistíte, že už vás to vlastně vůbec nebaví a těch zbylých 80% ani vidět nepotřebujete. A kdyby jen to. Třeba Planescape: Torment zachraňoval slabší bojové mechaniky a občas frustrující tápání kolem nejlepším a nejpropracovanějším příběhem, co kdy hra měla a proto ho mnoho lidí dodnes ne neprávem vyzdvihuje za nejlepší RPG vůbec Ve skyrimu stála za něco možná tak DB linie, a ta byla asi tak 2x kratší než v oblivionu... |
![]() |
V15i84t 78O67t79a64h73a19l 5635970179914Aktuální hry od Bethesdy prostě nemůžete brát jen jako "hru", ale spíše jako modulární technologické demo - s vcelku kvalitním editorem pro šikovnou komunitu. Která doděláním modulů teprve z technologického dema udělá finální hru. Z obchodního hlediska je to pro vydavatele výborný byznys. Oni vydají zabugované demo s ořezanými texturami a základními mechanismy a vyinkasují peníze. A patche, grafiku, kvalitní mechaniky pro ně zdarma udělají fanoušci, co jim nevyužitý potenciál leze na nervy. |
![]() |
O52n51d94ř95e52j 20Š59i82n28d77l26e63r 2897618476355Tak to bych pochopil kdyby Bethesda neházela těm moderům klacky pod nohy. V původním Skyrimu byl engine a jeho práce s pamětí vyřešená tak na koleně a prasácky, že bez ENB s jeho různými hacky a různých tweaků ini metodou pokus/omyl byl docela brutální limit na to, kolik modů to snese. Dokud nepřišel mod organizer a jeho virtuální adresář, bylo to peklo. O potřebě SKSE pro cokoli pořádného ani nemluvě. Takže nejenže to je platforma, oni z toho dema nejdřív moddeři musí udělat funkční platformu aby to mohly těmi mody dodělat do hratelné podoby Nemluvě o tom, že se Bethesda dost nechutně zachovala k tvůrcům SKSE a pro enhanced edition nebude, čímž je vlastně celá EE k ničemu. |
![]() |
J67a26r17o95m72í61r 65Š85e52b30e70l52a 5612282408499Ona "Enhanced/Special" edition byla k ničemu od začátku. Spousta bugů zůstala neopravena a zmizela podpora modů na steamu (workshop) a češtiny. To mi pář přidaných efektů vody, které mody stejně dělají lépe, prostě nenahradí. |
![]() |
O81n93d76ř91e23j 11Š61i95n75d90l98e37r 2687248766285No je nativně 64bit a celkově stabilnější a míň nenažraná než DX9.0c oldrim. Udělat nepadající build s 150+ mody by mělo být snažší. A tu češtinu vám stejně budou mody rozhazovat nebo jste omezen na ty přeložené. |
![]() |
K27a47t50e47ř90i20n28a 90D85r18a53h32o49k16o31u98p46i76l81o95v83á 9556221662643Tím to není. Spíše na Fallout 4 pracovalo ~100 lidí, kdežto na Witcher 3 pracovalo ~300 lidí a na GTA V dokonce ~1000 lidí. |
![]() |
J21a30k81u62b 38B27o37h52o52n35ě23k 8775926589717Kingdom Come je pro mě jasná volba nejenom protože je to česká hra, ale hlavně kvůli směru, kterým se vydala. Osobně mám už plné zuby fantasy her s přerostlými meči a absolutně nereálnými soubjovými systémy. Tohle bude velký test toho, jestli se dá udělat něco reálného i zábavného, takže na úspěchu téhle hry mi dost záleží. |
![]() |
Z74d85e16n14ě57k 38K55r68a69u98s 9896900422800zadna pocitacova hra neudela realnej soubojovej system uz jen proto ze to neni mozny pokud by clovek nemel nejakej oblek co snima kazdej pohyb co udela |
![]() |
J43a70k35u83b 81B78o88h46o38n56ě90k 8255786969807Ano, hra bude vždycky jenom simulací všeho kromě hraní her jako takových a tak meta hru by si asi nikdo nepořídil. Nemůžeme si aspoň jednou odpustit tuhle zbytečnou a nikam nevedoucí sémantickou debatu na téma nemožnosti existence realistických her? |
![]() |
M17i31c53h28a19l 30T97o48m18á19n35e64k 9617219626mount and blade mi prislo dost realne ale jasne realne to nebude nikdy, navic prave ja to fantasy na fantasy hrach miluju, taky je kravina nadavat na realny souboj kdyz bojuji treba s drakam .... |
![]() |
J47i35ř93í 71J18u63ř87i92c20a 2788813381No mi obvykle pomáhá silný vývar, ibuprofen a rozhýbat to. ;) |
![]() |
O57n58d23ř41e59j 58Š86i62n77d45l72e33r 2597458326275Výmluva typu "přece fantasy" je líná a hloupá pokud se bavíme o soubojích, fyziece atd. Třeba na let šípu ve vanilla skyrimu byla vyloženě bolest se dívat, Když někdo v Bethesdě ani není schopen se najít vydeo lukostřelby na YT nebo si vygooglit jakou ryychlost a bal. křivku ten šíp asi má. ' Když pak ten lukostřelec vyběhl z krytu mě 3 metry před obličej a střílel na mě z luku zatímco jsem ho sekal, tak jsem tehdy hru znechuceně vypl a čekal asi rok a půl jako to dopadne s mody. Fantasy/sci-fi opravdu neznamená že ve hře/knize/filmu může být každá hovadina a je to ok. Pokud teda nechci tvrdit, že v mém fantasy světě neplatí základní newtonova mechanika a pak bych v tom měl mít nějaký záměr. Naopak jsou to kolikrát dost náročné žánry na zvládnutí vyžadující velkou "věrnoust" a vnitřní konzistenci. |
![]() |
O74n56d24ř36e34j 74Š19i64n30d16l87e27r 2287378436485*video samozřejme |
![]() |
V37i90t 50O89t93a76h74a16l 5745570849114Souhlas. Svět sci-fi/fantasy by měl působit reálně a mít vlastní vnitřní pravidla - která klidně mohou být odlišná od reality, jen by měla být vysvětlená a konzistentní. Pokud je základním pravidlem jen to"ať to hezky bliká a není to moc složitý" a projektové vedení funguje stylem - hele programátoři, je vás dvacet, tak si tam každej dejte, co se vám líbí a pak to zkompilujem nějak dohromady a vydáme. Marketing to nějak vyhypuje tak jako tak, jsme známá značka, stejně se to bude prodávat samo - tak to pak dopadne jako ME-Andromeda :). |
![]() |
M61i70c22h71a40l 70T28o62m64á54n13e81k 9497579216no vidite a pak si pustite filmy a tam se to deje taky viz pan prstenu ze? to je hruza |
![]() |
M52a69r68t44i49n 12Z34e94m67a94n 4419324968818Já jsem ve velkém očekávání na nový projekt od CD PROJEKT RED "Cyberpunk 2077". Jenom pevně věřím, že rok 2077 není rokem vydání, toho bych se už nedožil :-) |
![]() |
M61i76l89o17š 12J58i93r25á85k 3560189804833Na Cyberpunk se taky strašně těším, ale vydání bude asi spíš 2019 2020 :( |