Reklama

Diskuse k článku

Nejočekávanější hry roku 2018

Nová registrace

Účet iDNES.cz



M54i63r22o66s24l40a94v 78S87t47a16s10t84n40y

4. 1. 2018

Konzole, bla bla bla, konzole. Já se nejvíc těším na Pillars of Eternity 2 a na další pokračování Texe Murphyho - Poisoned Pawn.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

H54y49n46e56k 32M65r11t88v37ý

3. 1. 2018

no ta animace v kingdom come je fakt ftip. prokluzy nohou, snad s tím něco udělaj aby to působilo dojmem, že je v herním prostředí taky nějaké gravitační zrychlení a přilnavost

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J46o12s87e76f 53J58u55h97á78s54z

3. 1. 2018

RDR2 - doufejme, ze tentokrat i na PC... a pral bych si remaster RDR na PS4, protoze puvodni hru jsem nedohral a dodnes toho lituji

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V34i13t 71O11t75a34h24a31l

2. 1. 2018

U mne platí totéž jako vloni. Kingdom Come + Warband: Bannerlord.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P25e97t44r 45K65o64s35t52k27a

2. 1. 2018

Já se nejvíc těším na Shadow of Tomb Raider. Podle úniků by měl být oznámený na E3 a vyjít do Vánoc. Rise of Tomb Raider pro mě byla jedna z nejlepších her za dlouhá leta :)

Facebook Twitter Google Plus Zavřít
Reklama

F28i32l56i26p 16E12m71m63e81r

2. 1. 2018

Já jsem nejvíc zvědav na pokračování age of empires, ale nevím zda vychází letos...

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J52a77r95o87m10í33r 86Š55e64b34e97l47a

2. 1. 2018

Jinak mým černým koněm pro rok 2018 je Battletech - tahovka od Harebrained Schemes

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M29i82r33o40s65l47a98v 10S45t32a50s11t40n36y

4. 1. 2018

Byl bych radši kdyby ohlásili další Shadowrun.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J75a31r38o28m11í98r 46Š93e80b46e35l37a

2. 1. 2018

"Velké RPG od Bethesdy" - to se z Bethesdy musela stát zbrojní firma, protože tenhle vydavatel hry na hrdiny nědělá, pouze ničí.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

O96n20d58ř20e10j 11Š53i79n97d49l33e84r

2. 1. 2018

Mě příjde, že jsou prostě jenom strašně líní a lajdáčtí. Snad víc, než jakékoli jiné studio, na které si vzpomenu..

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

T49o63n72í63k 45K30u36t93t56m72a57n64n

2. 1. 2018

Osobně na to nahlížím tak, že Bethesda od dob Morrowindu / Oblivionu zprostředkovává (A)RPG masám, které pak zase objevují třeba víc hardcore RPG. Oni totiž ti vývojáři vyloženě líní nejsou, jenom znají mechaniku herního trhu a dokážou nasytit celou mnohem širší publikum než kdokoliv jiný z žánru. Kritizovat je za to ale nesmysl, to by bylo totéž jako kritizovat třeba From Software za to, že Dark Souls 3 jsou imho nejpřístupnější z jejich Soulsborne série, což zase k sérii přivedlo víc hráčů.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

O26n45d32ř97e11j 35Š11i86n14d38l50e87r

2. 1. 2018

Ale já ani nemluvím o stylu hry. Chápu, že mainstreamového hráče by nebavilo, tak jako mě, umřít protože spadl do ledové vody a nestačil rozdělat oheň a tak ve vánici umrzl...

Bavím se o věcech, co jinak než lajdáctvím a leností prostě vysvětlit nejdou. Třeba to, že hra má stejné bugy co pamatuju už z oblivionu, že UI je absolutně hnusné a působí jako výsledek něhjakého hecu, kdo udělá nejnepoužitelnější inventář. Vzdálený terén vypadá hnusně, fakt hnusně bez ohledu na nastavení grafiky, dungeonů je v zásadě pět a jen se přes kopírák opakují. A největší problém je strašně povrchní aplikace mechanik, můžete lovit ale pak vlastně zjistíte, že není proč, můžete vykrádat baráky, ale v žádném nenajdete nic ceného a je to nuda, můžete vařit, ale v zásadě opět není důvod atd. Skyrim na mě prostě působí jako taková nesladěná splácanina polozpracovaných komponent. A to není otázka toho, na jaké publikum se zaměříte. Hra, ať už niche RPG nebo střílečka prostě musí FUNGOVAT, a to je problém se skyrimem. On moc nefunguje. NA začátku je takové to rozčarování obrovským světem a zdánlivě nekonečnými možnostmi, ale pak spadne první stěna z digitálního papundeklu a vy zjistíte, že je to vlastně strašně o ničem a někdy v 20% hry zjistíte, že už vás to vlastně vůbec nebaví a těch zbylých 80% ani vidět nepotřebujete.

A kdyby jen to. Třeba Planescape: Torment zachraňoval slabší bojové mechaniky a občas frustrující tápání kolem nejlepším a nejpropracovanějším příběhem, co kdy hra měla a proto ho mnoho lidí dodnes ne neprávem vyzdvihuje za nejlepší RPG vůbec Ve skyrimu stála za něco možná tak DB linie, a ta byla asi tak 2x kratší než v oblivionu...

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V50i35t 31O49t56a60h38a35l

2. 1. 2018

Aktuální hry od Bethesdy prostě nemůžete brát jen jako "hru", ale spíše jako modulární technologické demo - s vcelku kvalitním editorem pro šikovnou komunitu. Která doděláním modulů teprve z technologického dema udělá finální hru.

Z obchodního hlediska je to pro vydavatele výborný byznys. Oni vydají zabugované demo s ořezanými texturami a základními mechanismy a vyinkasují peníze.

A patche, grafiku, kvalitní mechaniky pro ně zdarma udělají fanoušci, co jim nevyužitý potenciál leze na nervy.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

O97n52d77ř46e36j 81Š57i60n19d41l79e33r

2. 1. 2018

Tak to bych pochopil kdyby Bethesda neházela těm moderům klacky pod nohy. V původním Skyrimu byl engine a jeho práce s pamětí vyřešená tak na koleně a prasácky, že bez ENB s jeho různými hacky a různých tweaků ini metodou pokus/omyl byl docela brutální limit na to, kolik modů to snese. Dokud nepřišel mod organizer a jeho virtuální adresář, bylo to peklo. O potřebě SKSE pro cokoli pořádného ani nemluvě. Takže nejenže to je platforma, oni z toho dema nejdřív moddeři musí udělat funkční platformu aby to mohly těmi mody dodělat do hratelné podoby ;-D;-D

Nemluvě o tom, že se Bethesda dost nechutně zachovala k tvůrcům SKSE a pro enhanced edition nebude, čímž je vlastně celá EE k ničemu.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J62a93r92o64m78í55r 78Š72e47b46e79l21a

2. 1. 2018

Ona "Enhanced/Special" edition byla k ničemu od začátku. Spousta bugů zůstala neopravena a zmizela podpora modů na steamu (workshop) a češtiny. To mi pář přidaných efektů vody, které mody stejně dělají lépe, prostě nenahradí.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

O23n83d22ř20e98j 86Š47i95n44d31l66e72r

2. 1. 2018

No je nativně 64bit a celkově stabilnější a míň nenažraná než DX9.0c oldrim. Udělat nepadající build s 150+ mody by mělo být snažší. A tu češtinu vám stejně budou mody rozhazovat nebo jste omezen na ty přeložené.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

K66a84t70e28ř76i50n77a 72D57r26a34h56o41k65o70u10p80i64l87o61v71á

3. 1. 2018

Tím to není. Spíše na Fallout 4 pracovalo ~100 lidí, kdežto na Witcher 3 pracovalo ~300 lidí a na GTA V dokonce ~1000 lidí.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J66a33k51u69b 47B60o31h92o82n87ě41k

2. 1. 2018

Kingdom Come je pro mě jasná volba nejenom protože je to česká hra, ale hlavně kvůli směru, kterým se vydala.

Osobně mám už plné zuby fantasy her s přerostlými meči a absolutně nereálnými soubjovými systémy. Tohle bude velký test toho, jestli se dá udělat něco reálného i zábavného, takže na úspěchu téhle hry mi dost záleží.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít
Reklama

Z37d29e96n92ě83k 60K95r95a68u17s

2. 1. 2018

zadna pocitacova hra neudela realnej soubojovej system uz jen proto ze to neni mozny pokud by clovek nemel nejakej oblek co snima kazdej pohyb co udela

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J62a95k58u65b 77B42o26h46o25n79ě42k

2. 1. 2018

Ano, hra bude vždycky jenom simulací všeho kromě hraní her jako takových a tak meta hru by si asi nikdo nepořídil.

Nemůžeme si aspoň jednou odpustit tuhle zbytečnou a nikam nevedoucí sémantickou debatu na téma nemožnosti existence realistických her?

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M15i10c10h61a29l 58T38o89m55á78n73e38k

2. 1. 2018

mount and blade mi prislo dost realne ale jasne realne to nebude nikdy, navic prave ja to fantasy na fantasy hrach miluju, taky je kravina nadavat na realny souboj kdyz bojuji treba s drakam ....

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J92i29ř22í 68J76u26ř30i68c91a

2. 1. 2018

No mi obvykle pomáhá silný vývar, ibuprofen a rozhýbat to. ;)

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

O92n64d13ř36e92j 13Š69i27n14d56l67e18r

2. 1. 2018

Výmluva typu "přece fantasy" je líná a hloupá pokud se bavíme o soubojích, fyziece atd. Třeba na let šípu ve vanilla skyrimu byla vyloženě bolest se dívat, Když někdo v Bethesdě ani není schopen se najít vydeo lukostřelby na YT nebo si vygooglit jakou ryychlost a bal. křivku ten šíp asi má. '

Když pak ten lukostřelec vyběhl z krytu mě 3 metry před obličej a střílel na mě z luku zatímco jsem ho sekal, tak jsem tehdy hru znechuceně vypl a čekal asi rok a půl jako to dopadne s mody.

Fantasy/sci-fi opravdu neznamená že ve hře/knize/filmu může být každá hovadina a je to ok. Pokud teda nechci tvrdit, že v mém fantasy světě neplatí základní newtonova mechanika a pak bych v tom měl mít nějaký záměr. Naopak jsou to kolikrát dost náročné žánry na zvládnutí vyžadující velkou "věrnoust" a vnitřní konzistenci.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V67i64t 46O64t72a49h30a93l

2. 1. 2018

Souhlas. Svět sci-fi/fantasy by měl působit reálně a mít vlastní vnitřní pravidla - která klidně mohou být odlišná od reality, jen by měla být vysvětlená a konzistentní. Pokud je základním pravidlem jen to"ať to hezky bliká a není to moc složitý" a projektové vedení funguje stylem - hele programátoři, je vás dvacet, tak si tam každej dejte, co se vám líbí a pak to zkompilujem nějak dohromady a vydáme. Marketing to nějak vyhypuje tak jako tak, jsme známá značka, stejně se to bude prodávat samo - tak to pak dopadne jako ME-Andromeda :).

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M21i50c22h45a95l 34T36o54m68á71n51e32k

3. 1. 2018

no vidite a pak si pustite filmy a tam se to deje taky viz pan prstenu ze? to je hruza

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M16a29r94t96i92n 71Z45e60m28a11n

2. 1. 2018

Já jsem ve velkém očekávání na nový projekt od CD PROJEKT RED "Cyberpunk 2077". Jenom pevně věřím, že rok 2077 není rokem vydání, toho bych se už nedožil :-)

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M85i79l37o25š 67J37i66r14á54k

2. 1. 2018

Na Cyberpunk se taky strašně těším, ale vydání bude asi spíš 2019 2020 :(

Facebook Twitter Google Plus Zavřít
Reklama