Reklama

Diskuse k článku

Za malichernou neshodu dvou hráčů zaplatil nevinný člověk životem

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

O96n42d33ř16e66j 13M67a79t95ě18j95k53a

7. 1. 2018

Kdyby to byl unikátní ojedinělej případ, tak chování policie ještě pochopim, ale tohle se děje tak často, že doufam že budou pořádně potrestaný za to co provedli. Nemůžou přece někam vtrhnout a začít střílet jenom na základě anonymního telefonátu. A nemůžou očekávat že někdo kdo je v šoku ze zásahu se bude chovat přesně podle pokynů, fakt nechápu stupiditu americký policie a obvzvlášť u elitní jednitky, jakou by SWAT měl bejt. Přece nemůžu preventivně zastřelit každýho jenom protože si třeba strčil ruku do kapsy.

2 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P64e92t88r 74V29l32a58d60i73m25í45r 77Č45e73r28m79á65k

7. 1. 2018

K tomu se snad nedá víc dodat.

Ten policista, který vystřelil i ten kdo ho takhle vyškolil, by měli jít sedět za vraždu.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P76e41t69r 16V30l84a17d58i84m55í97r 74Č62e23r34m64á27k

7. 1. 2018

A navíc policie by si přeci měla umět ověřit odkud se volalo.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

D78a27n67i48e70l34a 50U89r53b80a96n54o70v91á

6. 1. 2018

jako neřeším že ten kluk co volal falešný poplach je hajzlík, ale nějak mi přijde že celý čnánek viní jen jeho a to že policista zjevně zcela neprávem zastřelil člověka jako není pochybení? celý ten zásah zní divně

1 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J83a87n 23V29á75c36l47a43v17í81k

6. 1. 2018

Americký policista je inteligencí na úrovni cihly?

2 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít
Reklama

F26i44l76i60p 85G20a11l20a22š

5. 1. 2018

Tak a teď sem zvědav na americkou justici. Jasně policista vystřelil, je smutné, že teda bez ptaní střílel, ale vzhledem k tomu co bylo popisováno jako obsah tísně tak se ani moc nedivím, že vyhodnotil situaci špatně. Nicméně jsem nejvíce zvěda jak bude jejich justice pracovat s oněmi výtečníky co se nejprve na swatingu domluvili a posléze i zavolali na 911...

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P28e94t11r 21H26á16j17e29k

5. 1. 2018

stejně je to divné, policisté zasahovali v domě, kde bylo nahlášeno zastřelení a rukojmí a normálně zazvoní na domovní zvonek, počkají až jim někdo otevře a pak střílí...

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M25a75r13t20i13n 23N62o23v86ý

5. 1. 2018

Koukněte se na záznam. Policisté stojí schovaní za automobily na opačné straně silnice, svítí na dům světlomety a když celý zmatený oslněný kluk na pokyn vylezl, aby zjistil, co se děje, zakryl si rukou oči a policista ho na to zastřelil.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J49i93ř58í 37Z78ý44k19a

4. 1. 2018

všem co obhajují policajty, resp. jejich nutnou beztrestnost, tak si uvědomte, jak to funguje v ostatních profesích.

Když řidič autobusu udělá chybu, tak může také umřít, nebo někoho omylem zabít, takže půjde do vězení. Elektrikáři, jeřábníci, nebo třeba výtaháři také stojí jednou nohou v kriminále a druhou v hrobě. Nevidím důvod, proč by zrovna policajti měli mít nějaké výjimky ...

7 5
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

F85i32l36i57p 88G14a43l79a85š

5. 1. 2018

Eeee.. Ale oni výjimky nemají. Naopak, jakožto po ozbrojené složce se po nich šlape mnohem víc. Třeba v ČR by ho GIBS několik měsíců vyšetřoval a posuzoval zda střílel oprávněně či nikoliv a pochybuji, že by to v USA probíhalo jinak. Jinak pokud chcete jít do absurdnosti, jako že Vámi vyjmenovanými profesemi do ní tak trochu jdete, tak lze s klidným svědomím říci, že i zaměstnanec supermarketu je jednou nohou v kriminále, protože přehlédnutá expitrace na potravinách může mít za následek těžkou infekci, která může skončit smrtí... Ale to už je trochu moc, že?

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J42a52n 96V81á76c95l23a68v17í31k

6. 1. 2018

Proč pochybujete? V USA mají zcela jiný právní systém.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M66i14r71o23s30l23a47v 98M70e17r61e84ď48a

4. 1. 2018

Nech má ten policajt akýkoľvek výcvik tak nieje robot a vždy sa bude snažiť dostať živý domov. Keď musí ísť na zásah kde podľa opisu situácie pravdepodobne čaká psychopat so zbraňou tak to musí byť neskutočný stres. Viem si predstaviť že keď sa otvoria dvere a podozrivý len zdvihne hlas tak prst na kohútiku skočí skoro sám. Skrátka nebol čas riešiť kto je kto.

Skôr by som čakal že to tam celé obkľúčia a pokúsia sa vyjednávať. Ale to už je len také teoretizovanie...

0 3
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P59a91v34e93l 78D58r39o21t42á33r

4. 1. 2018

Velký kulový.

SWAT teamy mají termovizi a mnoho dalších vychytávek, aby mohly "z dálky" (myšleno z bezpečí) zjistit, co se uvnitř domu děje. Jenže to by trvalo pár minut, a k US policii bohužel chodí lidi, co chtějí do někoho legálně střílet. Takže SWAT komando přiběhne ke dveřím s odjištěnými samopaly, rozbije dveře a začnou střílet.

Jejich postup vůbec nedává v těchto případech smysl - pokud mi někdo zavolá, že se hodlá zabít X lidí uvnitř domu, tak NEMÁM moment překvapení a tudíž naprosto nemá smysl zkoušet tam nečekaně vpadnout. Kdyby to byl skutečný zločinec držící rukojmí, tak je potřeba ho unavit, odvést pozornost od rukojmí atd., a ne jít ke dveřím, zazvonit a začít střílet.

3 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V33á70c70l65a40v 20Z52e79l88i30n56k77a

4. 1. 2018

Tak nějak. Kdyby to byl skutečný zločinec a měl rukojmí, tak je tímto kovbojským zásahem nejspíš odsoudí k smrti.

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J14a24n 19C15i43g51l15e72r

4. 1. 2018

1. Něco takového se musí hodnotit jako "křivé obvinění" nebo "obecné ohrožení" - jasný kriminál

2. Policista jasný kriminál

9 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M71i33c56h14a47l 89Š51v12é43d19a

5. 1. 2018

Policista má v těchto případech asi tak 0,3 vteřiny na to, aby udělal správnou věc. V sázce je přitom jeho vlastní život a život jeho kolegů. Jestli ten člověk otevřel dveře, uviděl policisty a sáhl k pasu, tak je to jen jeho vlastní vina. Když začneme zavírat policisty za to, že se v pár desetinách vteřiny rozhodli špatně, tak u policie nikdo nezůstane. To platí ještě víc v USA, kde jsou mezi lidmi statisíce zbraní a kde při podobných zásazích umíraji stovky policistů ročně.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M76a20r34e80k 47B51u59r57s16a

11. 1. 2018

Počkat, chcete mi říct, že policista co má krytí ma 0,3 vteřiny na rozhodnutí před týpkem co leze ze dveří? Nepletete si to náhodou s westernovým soubojem? Policista podle dostupných ionformací fatálně chyboval. O tom sráči co zavolal SWATku se radši ani nebavím, tomu bych napařil pořádnou dardu v lochu ...

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J87a27n 36V71á64c90l81a86v20í84k

6. 1. 2018

S policistou to vyřeší domluvou a převelením.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít
Reklama

J73a24n 87B15í69l60ý

4. 1. 2018

podobnou situaci jsem viděl u jednoho amerického youtubera, na kterého občas kouknu. nějakej idiot z rustu k němu domů poslal záchranáře. youtuber zrovna vysílal online takže měl zapnutou kameru a záznam dal později na web. hrál hru a najednou vedle něj v jeho pokoji stála postava v oranžovým oblečení. youtuber měl sluchátka, takže neslyšel zvonek a záchranáři prošmejdili celej byt. ale skončilo to dobře, vysvětlením. otázka je co by se stalo, kdyby šlo o policii.

2 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

H98y23n65e28k 50M67r50t46v79ý

4. 1. 2018

asi si myslel, že ten swat na něj přijde taky jen jako, na monitoru. kdoví jak už mají tihle střílečkáři vylízáno, páč poslat na někoho zásahovku v usa, kde k policii vemou každýho koblihožrouta a nalijou mu do hlavy ať nejdřív střílí a pak se uvidí, to je v podstatě pokus o vraždu, zde dokonaný. :-PRv

4 3
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V52á46c52l33a75v 66Z55e85l44i26n54k44a

4. 1. 2018

Ani ne 30 let a dvě děti. Další "úspěch" amerických kovbojů v uniformách, co nechali mozek v hlavni kvéru. Pozor, tohle je výrok amerického postgraduálního studenta, se kterým kdysi kolega bydlel na pokoji na koleji. V rámci tréningu angličtiny jsme chodívali občas posedět a přemlelo se ledacos. A už tehdy se ten kluk vyjadřoval dost nevybíravě s tím, že poldové v Americe pomalu ale jistě přestávají být ti obdivuhodní profesionálové a že roste počet přehmatů.

Jak tohle může skončit? V tomhle věku má ten dotyčný nejspíš ještě otce. Být na jeho místě, tak se prvně postarám o ty děti a po jejich dospělosti se pak postarám o to, že z dotyčného kovboje bude do konce života bezmocný mrzák, aby si mohl popřemýšlet na svými tehdejšími "dojmy" anebo mu kolegové budou moci vypálit čestnou salvu při pohřbu. Asi jedině tomuhle by mohli začít rozumět.

4 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M61a91r22t64i12n 40Š26i69m93e87k

4. 1. 2018

Divoký západ přežívá dodnes, škoda života otce a jí mi líto i jeho syna a pozůstalých

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

A15n63t29o47n38í92n 38H65o29l76í89k

4. 1. 2018

Kdo strili, musi nest odpovednost. Myslel jsem ze ma zbran a nemel ? Moje chyba. A ne ze ja jsem policajt, ja muzu. Policajt je v prve rade obcan.

Zde byla mylna adresa, ale v podstate z policie udelali najemne vrahy ..

7 4
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J91i21r54k38a 63V44o27j28v38o53d87i25n

4. 1. 2018

"...kde oznámil, že právě zastřelil svého otce, drží zbytek rodiny jako rukojmí a chystá se dům zapálit..."

Máte pravdu, policista měl přijít ke dveřím, zazvonit, zeptat zda má zbraň, zda je vše v pořádku a odkráčet jako by nic.

5 3
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M26a47r30t53i62n 47Š37i33m76e85k

4. 1. 2018

Tak tam naběhli jako kovbojové, zastřelili nevinného a pak se ptali

2 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M64a40r87t13i37n 38P61i57p78e95k

4. 1. 2018

Jakože existuje jen jedno řešení, když se řeší tahle událost? Nechat někoho otevřít dveře a zastřelit ho?

4 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

A76n54t68o80n67í36n 47H95o98l51í65k

5. 1. 2018

Ne, ma dat prikaz, mirit .. ale nestrilet pokud JEDNOZNACNE neuvidi zbran. Ano, na to muze byt pozde, ale to je proste riziko, ktere musi nest POLICAJT, ne nahodny kolemjdouci.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

B44a26r48t13o98l17o49m74ě27j 91K53u22s

4. 1. 2018

Doufám, že jsou alespoň jména těch hráčů v sousedství veřejně známá. :-(

8 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P16e56t23r 49K60o16v88a65ř79í74k

4. 1. 2018

Nění to vůbec výjimečný případ, kdy americký policista zastřelí nevinného. Zaráží mě, jak vůbec můžou mít povolen takový přístup (povoleno okamžitě střílet při pocitu vlastního ohrožení), pokud zasahují proti člověkovi, o kterém nemají jediný důkaz, že by se něčeho dopustil? Neřeknu při zásahu proti darebákovi na ulici přistiženém při činu, ale proti člověku na něčí anonymní udání bez jediné známky zločinu? Ten systém je úplně postavený na hlavu.

Já jen doufám, že se v naší zemi nerozšíří zbraně masově, aby se policie musela uchýlit ke stejnému systému jako v USA. :-/

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J91a47n 70P77a49v84e36l

4. 1. 2018

Postaven na hlavu? Jak má ten policista důkaz získat? Vykouzlit Eye of Kilrogg a zaletět se tam podívat? Oni tam musí přijet, zeptat se a počítat s alternativou, že narazí na vražedného magora

A zbraní je tady v Čechách hodně. Doporučil bych Vám odstěhovat se do Anglie, kde mohou mít zbraně jen zločinci a někteří myslivci ...

10 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P98e41t33r 35K29o29v24a49ř98í38k

4. 1. 2018

Evidentně mluvíte o nějakém jiném případu. Zde nechali nevinného nic netušícího člověka otevřít dveře a okamžitě po otevření bez jediného slova jej zastřelili, protože po otevření dveří dal logicky ruku dolů. No tvl, vy toto jste schopen ještě obhajovat? 8-o

4 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

O31n22d81ř60e14j 33U41r62b34a53n

4. 1. 2018

Zbraně, kor ty legální, s tím tolik nesouvisí. Relativně dost jich je i v Německu, u nás máme liberálnější zákony jak většina, nebo aspoň značná část, USA, ve Finsku a Švýcarsku je zbraní z obranných důvodů taky plno, nejvíc zbraní mezi civily je (ale z hlavy za to ruku do ohně nedám, možná si to s něčím pletu) v Indii...

A stejně je Murica jediná země, která kombinuje (vícem3ně) liberální zákony o zbraních a policejní brutalitu.

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M85i86r89o20s84l84a68v 34K10u42d30r66n63a

4. 1. 2018

Jste tak trochu na omylu, protože stejné jednotky jsou i v Česku. No jednotky, lepší název pro ně je banda nesvéprávných blbců. Měl jsem tu čest, nebo lépe řečeno smůlu, se s nimi setkat, takže vím o čem mluvím.

0 3
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J48a27k60u29b 86B85o36h97o98n60ě76k

4. 1. 2018

Jednotka vyjížděla k hlášenému případu s rukojmími a střelnou zbraní. To není jako kdyby někoho picli na ulici, protože vypadal divně.

Zbytek záleží na detailech, které neznáme

6 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

R66o53s97t23i86s24l39a25v 25M40a49j22e50r

4. 1. 2018

Tak pan Kovařík hlavně řeší důsledek, ne příčinu. Tak to hold chodí....

3 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

E23d49u44a59r89d 49D66r17á63b57e42k

4. 1. 2018

...a naprosto netuší, kdo a odkud ve skutečnosti telefonoval... velký bratr je pro smích :-)

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J42a52r14e54k 76J96a55k85u36b22č52e41k

4. 1. 2018

Vzhledem k tomu, ze jsme nevideli zaznam je pri nedostatku faktu naprosto zbytecne se takhle vyjadrit.

S posledni vetou souhlas.

0 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L85u55k46á85š 13M15a51r32e97d15a

4. 1. 2018

Jakoze ma slusne zaklepat ( v tomto pripade) a pres dvere se zeptat: "Pry jste popravil svou rodinu a hodlate dum podpalit? Jestli je to pravda musime zasahnout a prekazit vam to"

1 2
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P15e46t50r 75K18o59v92a69ř13í94k

4. 1. 2018

Nechat jej otevřít a okamžitě po otevření jej beze slova zastřelit, protože má ruku jinde, než by se jim líbilo? To jako myslíte vážně, že to je v pořádku? 8-o

2 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

E65d80u44a20r84d 47D27r84á62b84e38k

4. 1. 2018

možná stačilo zjistit, odkud šlo to volání, možná by i stačilo zavolat zpátky

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J69o18z57e14f 52V62y63s11k22o34c43i37l

4. 1. 2018

Je to rozhodne tragedie ale zkus si zjistit kolik a jakym zpusobem bylo ve statech zabito policistu v roce 2017. A take meli rodiny.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

F43i97l17i35p 31G46a36l42a51š

5. 1. 2018

Co děláte za práci? Ono být policistou v zemi kde má bouchačku pod polštářem třitvrtě národa asi není žádná lahoda.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

F49e45r30d74i12n74a28n67d 33S46m44r29č80e44k

4. 1. 2018

Dovolím si trochu off-topic úvahu. Není už nás na světě už moc, když lidi vymýšlí a vyvádí takovéhle kraviny? Nedala nám náhodou štěstěna (pro někoho smůla viz vyhynutí dinosaurů) a evoluce jedinečnou možnost, znát dlouhodobé následky našich činů? Kdy nás víc než náš pocit falešné jedinečnosti bude hřát hodnotně prožitý život?

2 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L38u91k70á64š 95N39o68v89o69t31n52ý

4. 1. 2018

Nijak neobhajuji toho iniciátora, nicméně americká policie by se měla nad sebou vážně zamyslet. Kolikátý je to už případ, kdy se ukázalo, že zastřelili nevinného člověka? Chápu, jsou to kovbojové, ale to nemají dostatek nesmrtících prostředků jak zpacifikovat jednoho chlapa? Navíc to "údajně sahal pro zbraň" je taková hezká obezlička pro policajty beze svědků aneb jak nepotopit jeden druhého. Jak to bylo skutečně se nikdy nedozvíme.

34 5
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

O10n21d76ř21e95j 48U36r52b85a30n

4. 1. 2018

Slyšel jsem, že zastřelí jednoho za den, ale myslím, že do toho se počítají i vinní. I když vinný, to je myslím zase i ten, kdo sice spáchal "čin", ale nebránil se. Tuhle jsem četl případ, kdy ze zadu a bez vyzvání stříleli na (černého) člověka, podezřelého " ze střelby v obchodě". Měl v ruce vzduchovku. Vzal jí z regálu v tom obchodě, a chtěl si jí koupit. Policajt opět "nevinný".

V open carry státě, mimochodem.

2 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J71a37n 39P50a87v45e42l

4. 1. 2018

Zkuste si najít statistiku, kolik policajtů ročně umře při výkonu služby. Neviděl jsem, kolik bylo zraněno, ale možná Vám to otevře oči, proč policajti jsou tak nervozní

9 4
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

O88n86d97ř17e62j 62U77r42b59a80n

4. 1. 2018

Tak ať s tím praští. Radši žádnou policii (nebo spíš jenom kriminálku a speciály), než policii, která se musím bát.

2 15
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J39a13n 82P58a74v97e31l

4. 1. 2018

Kopete kolem sebe jak malé dítě. V reálném světě jsou věci, které mají buď špatné a nebo ještě horší řešení. V počítačovém světě by se samozřejmě dala situace řešit sluníčkově, ale ...

6 3
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

O11n62d50ř55e36j 97U18r76b93a24n

4. 1. 2018

Já chápu, že můj názor je kontroverzní. I ty mínusy. Co nechápu, je vaše reakce. Nemluvě o osobních útocích, co je podle vás takovou situací, jaká jsou ta řešení, které je to správné, a jak s tím souvisí jiný svět?

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít
Reklama