Diskuze
Realismus versus zábava, k čemu se kloníte spíše?
Děkujeme za pochopení.
J73i56ř56í 33J46a33h51o14d16a
Mám na to stejný pohled, jako Jan Hamáček v článku. Hry a "realistické" se nedá spojovat. Vždycky to je o tom, jak moc si autoři, nebo hráči myslím, jak to asi probíhá reálně a pokusí se to alespoň nastínit, nebo v případě hráčů prožít.
J36a70k67u70b 27B84o94h66o16n39ě29k
Jak říkával Dak'kon: "Balance. Balance in all things."
Dokud je na výběr jak ze zábavných arkád, tak propracovaných simulací, tak si každý může vybrat podle povahy nebo momentální nálady. A pokud už někdo chce vyloženě masovku, tak by se měl držet Paretto optimálního přístupu a realismus ubírat jenom když to přinese vyšší přínos zábavy. Některé ústupky od reality jsou třeba dost zbytečné a nic hře nepřidají.
H89o97n93z36a 39P29o87s89t
Jsou hráči, pro které ta otázka nedává smysl. Klikat zběsile do myši a koukat jak naskakují velké číslice ze záplavy nepřítel je nebaví. Chtějí něco zkoumat, oběvovat a mít výzvu z hraní. Realismus je pro zábava. A takových je hodně, podle prodejů kingdom come.
J45a12n 33P42u20l12e70c
Každá hra je jen uměle vytvořený svět, který nemá s reálným životem nic společného. Diskuze, zda do Battlefieldu (ne)patří černoši a ženy (zvláštní je, že třeba naprosto nesmyslné jízdní vlastnosti tanků hráčům volajících po údajném realismu nevadily ), je směšná, když si uvědomíme, že tato "válečná" hra ve skutečnosti vůbec neukazuje opravdové válečné hrůzy, zabíjení a umírání, ze kterých by se většina z nás hned pozvracela. Takže nehrajme si na realismus ve hrách, hry jsou jen zábavou, reálný svět hledejme mimo monitor.
V81o58j15t38ě15c11h 91T18i49c47h37ý
Někdo má rád holky jiny zase vdolky... Pro někoho je zábava realisticka hra, pro někoho naopak čím dál od reality, tím lépe - viz japonské hry...
K79a77m11i13l 21K68o21l63á74ř
Obdivuji hry, které dokáží skloubit realistickou zábavu se zábavnou realitou...
M61a29r93t27i44n 60H68r13o13m37á56d68k55o
Podle mne by hra, která se nějakým způsobem snaží blížit realitěy (letecké simy, vlakové a podobně) by měly umožnit hardcore mód, kdy třeba skutečně musíte provést nějaké kroky než třeba tzv. oživíte lokomotivu, při nesprávném způsobu řízení mašinu poškodíte atd. Na druhou stranu by tyhle věci, které hru ztěžují, měly jít vypnout a hrát si v "easy" módu. Tohle platí nejen pro simy. ale všechny hry, které se nějakým způsobem snaží blížit realitě.
P24a23v17e11l 10P23o88s16p85í85š90i91l
Rozhodně zábava... protože opravdu realistická hra by znamenala i to, že první smrtí prostě končíte a tu stejnou hru podruhé ani nevyzkoušíte/nespustíte A to by opravdu někdo chtěl?
M18i22l43a97n 22G73r98o47s94s
Ubisoft nebo EA určitě ano. Každou smrti by sis hru musel koupit znova, pro ně ideální
J17i61r63k86a 92H54o42n87c14ů
Jistou míru reality mám rád. Nikdy nezapomenu, jak jsem byl kdysi dávno nadšený z OFP. Jediný výstřel. Bum! Jsi mrtvý. A možnost ukládání minimální. (což sice šlo obejít, ale bylo to dost nekomfortní)
R22a90d67e33k 63Č86e95r19n68ý
Abych přímo odpověděl na otázku, tak spíše se kloním zábavě. Jelikož nejraději hraji RPG v otevřeném světě, tak ale asi od obojího trochu. V RPG většinou ztroskotám, nemám nic, musím přežít, spát, sbírat jídlo, lovit zvěř, učit se povolání, bojovat - tedy mraky mraky věcí jako v realitě. Ale aby hra byla živější, akčnější, rozmanitější, "zkrácená než to celé lze prožít v reálu" musí (většinou) v ní být zase nerealistické věci jako možnost kouzlit, rychlý přesun (teleport), rozmanitá monstra, rychlé vyléčení z nemocí, velký neviditelný batoh na 200 kg nákladu :), více zbraní u sebe, ale zároveň pohyb postavy jak pírko včetně možnosti stealth akcí atd. :o) ooo)
Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us
Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...
Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí
Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně
Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...
Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky
Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova
V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...
Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák
Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...
Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry
Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...
Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost
Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...
PRVNÍ DOJMY: Stellar Blade nabízí daleko víc než jen sexy zadek hlavní hrdinky
Po první hodině strávené v nelítostném světě akční hry Stellar Blade můžeme být zatím spokojení....
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...