Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

M11i94c17h23a33l 63D76v47o32ř35á13k 9805159587320

Njn to je ten rozdíl mezi udělat něco jako první/druhý - Quake Arena / Unreal Tournament. A dvacátý-pátý.

Mám pocit že mnoho herních legend zapomíná, že legendami se stali právě proto, že žánr posunuli dál, že ho dokonce vytvořili či alespoň redefinovali a jen recyklace existujícího nestačí.

Lawbreakers nakonec byl nepatrně rychlejší Overwatch, který tomuhle sektrou dominuje s TF2 a mnoho dalších už si zuby vylámali.

S Radical Heights to byla škoda, v Battle Royalle žánru ten prostor pro vývoj ještě je. Dyť Playerunknown's byť král žánru, stále působí více jako mod DAY Z, či technologické demo než jako hotová hra a Fortnite Battle Royale JE mod.

Namísto toho to celé jen stylizoval a až na pár detailů ponechal. K tomu všemu to ve stavu kterém to je vypadá vskutku otřesně. Jinými slovy, pozdě ale hůř. Jako zkusit vydat konkurenci WOW v Early Access.

+1/0
doporučit
16.5.2018 10:56







Najdete na iDNES.cz