Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J40a83k14u21b 43B81o81h33o62n22ě98k 8565616329767

Kombinace casual gameplay a Hollywoodské historie.

Na první pohled si člověk může připadat jako super borec (šplhání, skoky, boj) i když je to ve skutečnosti klasická konzolová gaučovka.

Historie super na pohled, plná cameo existujících postav a v pozadí konspirační příběh.

+5/−1
doporučit
7.10.2018 9:20

R66a61d71e33k 22Č76e12r29n98ý 8648133110174

Cyberpunk 2077 news: Projekt prý dostal od polské vlády grant s podmínkou, že hra musí vyjít do června 2019...

+3/0
doporučit
7.10.2018 18:35

M22i41l22o33š 54K71r66u15m51p 2254637204

Japonsko by bylo fajn, ale logicky ještě chybí díl ze starověkého Říma

+2/0
doporučit
7.10.2018 12:11

J94a18n 37H98a87v41r85á41n53e86k 9510399496

Jestli soubojový systém v jedničce a dvojce je z dnešního pohledu "tragický", tak - a asi jsem divný - něco dneska vážně není v pořádku.

Ze soubojového systému jedničky jsem byl totiž nadšený. Působil reálně, fyzika byla téměř cítit (asi povedený motion capturing), nádhera. A taky žádná selanka - přejít do protiútoku vůbec nebyla samozřejmost (např. s hidden bladem se mi to nikdy nepodařilo, myslel jsem si, že to s ním ani nejde). Ve dvojce se systém trochu zjednodušil, ale pořád si zachoval klady toho původního, takže za mě super. K tomu širší výběr zbraní a technik, no paráda. Brotherhood dtto a Revelations dokonce přidaly nové možnosti ovládání, takže za mě ještě víc super.

V trojce byl boj zase o kus jednodušší a o pořádný kus nudnější. Techniky sice atraktivní, ale už to zkrátka nebylo ono a bylo možné povraždit desítky nepřátel bez jediného škrábnutí - to už s realitou nemá nic společného.

Naprosto jsem zaplakal u čtyřky (a Rogue), kde nebylo možné protivníka usekat jednotlivými zásahy, ale bylo naprosto nezbytné provést primitivní kombo. Takže drtit myšítko s tím, že o pravděpodobnosti úspěchu nerozhoduje váš um, ale statistiky použité zbraně. Plus fakt, že různé druhy mečů (šavle vs. rapír) mají naprosto stejné techniky a animace, mi přišel smutný.

Unity jsem měl v ruce zatím jednou, nejsem nadšen z levelů protivníků ani ze soubojového systému, ale kvituji s povděkem, že se pokusili udělat boj výrazně náročnější a nutit tak hráče postupovat fikaněji.

Origins a Odyssey znám zatím jen z let's playů, a za tragický bych označil právě systém těchto dvou nejnovějších dílů. Přijde mi hloupé, že hra, která se velmi snaží věrně modelovat historické prostředí, používá systém soubojů vhodný do fantasy RPG, kdy zbraně prostě nějak pronikají protivníkem i jeho zbraněmi a... no už mlčim.

Sorry za slohofku, ale tohle téma je mi blízké a AC1 je moje srdcovka. A ano, uznávám, že realističnosti přikládám velkou váhu, v čemž se asi s mnohými neshodnu.

+3/−4
doporučit
7.10.2018 11:06

L19u63k38á64š 15N55o40v79á74k 1210305980745

Podle mého názoru jde stále o stejnou hru jen v novém kabátku. Osobně nemám rád, když společnost neustále ždímá jeden a ten samý titul... Svědčí to o tom, že vývojáři nemají žádný nový nápady.

+2/−3
doporučit
7.10.2018 15:32

J12o89s64e70f 25J45u18h22á26s67z 1739302208

Boduje, ale u koho? AC1, AC2 (trilogie) jsou legendarni hry.. AC3 nebylo spatne, bavilo me predevsim budovani osady, ale hrdina dost nesympaticky. AC:BF posledni dobry AC .... Unity, Syndikat repetitivni a pribehove nezajimave, Origins sice hezke, ale s AC serii to nema spolecneho uz vubec nic... je to jen open world (celkem hezky udelany). Dohral jsem Origins na 100% (pred vydanim prvniho DLC) a uz se k nemu nevratil, protoze me to proste nebavilo natolik, abych na to zavzpominal jako treba na ty Piraty.

+1/0
doporučit
8.10.2018 6:27

R33o26b69i63n 35D88o82l83e44č17e38k 3506463694338

Assassin's Creed mám rád, zatím jsem se u všech dílů, co jsem hrál, velice bavil. Nejlepší mi přišla asi dvojka, v těsném závěru Brotherhood a Black Flag.

Další díl bude dle mě ve starověkém Římě. Ovšem nejvíce bych si přál Japonsko, v období Sengoku džidai, taková variace na na Šóguna od Clavella by se mi velice líbila. Japonsko má díky své úžasné kultuře největší potenciál a navíc ninjové aka asasíni a samurajové aka templáři jsou jasní :-)

+1/−1
doporučit
7.10.2018 1:16

E40r30i96k 16A98r22n38o95l75d 8813717159316

CSSR.

0/−1
doporučit
7.10.2018 22:24

J36a92n 95F63r43i93d32r23i19c21h 6855408269903

Tak boduje jo? Optimalize nula protože tam běží vícero ochran, jako by šlo o svatej grál.

Hra nakonec vypadá stejně jako Origins, čili pokrok nula, postavy mají fake accent, který leckdy nesedí, plus zase jde o dobu ze který máme tisíc jinejch her. Proč nezkusit něco netradičního?

A to se nezmiňuju o možnosti hrát za Kasandru, protože to je dnes "citlivé téma".

0/−3
doporučit
8.10.2018 11:26

8813367300781

A je to porad k něčemu jo? Ja u těch Ubisoftich věcich jsem po par zkušenostech dost obezretny

0/−2
doporučit
7.10.2018 8:45



Najdete na iDNES.cz