Diskuse k článku

Příběh barda po třiceti letech. Recenze The Bard's Tale IV

Říká se, že hudba je nejlepší lék. Ve světě The Bard's Tale je také nejmocnější silou. The Bard's Tale IV je návrat do starých herních časů v dobrém slova smyslu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T57o60m62á57š 45K77o84z93l56í17k 4402391261318

Huh, Skara Brae? Čistě náhodně? Nebo je zde nějaká spojitost s městem / univerzem starých dobrých Ultim? Či nějaký odkaz na opravdové, skotské Skara Brae?

0/0
15.10.2018 11:39

M17a48r36t44i17n 83P51o94c45h28m75a65n 6778259512

Mix RPG a dungeonu bez hromady kecu a zbytecne komplikovane tvorby postavy? Sem s tim ;-)

+2/0
14.10.2018 12:16

J76a33k41u15b 57B17o44h82o53n92ě40k 8575226509917

Nechci být šťourá, ale to "RP" znamená role playing, tedy hraní nějaké role a to jde bez dialogů docela špatně, to pak člověk hraje roli němého bušiče :-)

+3/0
15.10.2018 12:02

R45o76s96t49i98s90l10a44v 69J42a31n62d24a 5439809796100

Tenhle newspeak myslím definitivně zavedlo první diablo. Od té doby RPG = možnost vylepšovat postavu. Dovedeno do důsledků je i řada závodních arkád s vylepšováním aut RPG, ale tak daleko se to ještě nedovedlo :)

0/0
15.10.2018 15:05

T69o52m79á83š 98D34u68š23e71j65o81v51s76k36ý 3387543527820

Až na ty bugy je to moc dobrá hra. Nevím, proč každému vadí nějaký systém ukládání, který je rozdílný od "ulož hned - nahraj hned". Pak člověk ztratí pud sebezáchovy a je mu jedno jestli souboj přežije nebo ne. :-/

Takhle si alespoň uvědomí, že když prohraje - bude muset kus zpátky.

Resident Evil se svými psacími stroji taky nebyl k hráči "ukládáním" moc přívětivý a jak to zvedlo napětí a adrenalin. ;-)

(Mimochodem, ukládacích míst je tam spousty. Nemusíte každé vyměnit za zkušenosti. :-))

+4/0
14.10.2018 6:55

M97i67r38o25s59l76a87v 70S72t36a54s29t49n72y 7224393876691

Tak nevím, ale Resident Evil byl primárně konzolová hra, kde nějaká obdoba checkpointů prostě existovala vždycky. Navíc je při ukládání rozdíl mezi RPG a survival hororem.

0/0
14.10.2018 10:25

T69o17m 45S52l38a35d37e35k 8286928920168

Hry obecně, ale takovéhle dungeony obzvlášť, jsou série problémů položených před hráče. Řešit problémy je zábavné, ale znovu procházet již vyřešené zábava není, je to nuda. Napětí které zmiňuješ pak pochází z obavy, že člověk bude muset opakovat pasáž, kterou už jednou úspěšně prošel. To podle mě není zrovna zábavná motivace a pokud to není vyloženě součástí celého designu jako u Souls nebo Roguelike, přijde mi lepší možnost uložit si aktuální stav kdekoliv.

+4/0
14.10.2018 16:25

T18o71m59á81š 21D71u53š92e12j95o37v61s41k68ý 3517253187380

Po dořešení puzzlů tam samozřejmě ukládací obelisk je, jde o to, že nemůžeš ukládat za každým rohem a i souboje pak prožíváš jinak (pokud si třeba uložení vyměnil za zkušenosti) a vyměnil tím pocit bezpečí za výhodu v dalším hraní.

0/0
15.10.2018 10:56

Najdete na iDNES.cz