Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

K19a74r66o56l 22S22e74f95c38i73k 2826640955488

Hru vlastnim 4 den, zatim jsem odehral 3h.. Recenze nespomina snad najvacsi fail cele hry: nemoznost otacet mapu!!! Zoomovani funguje, ale otaceni ne. Nevim jestli to takhle zustane nebo to zmeni, ale malovat steny nebo prispusobovat si mistnosti bez moznosti otaceni je fakt bida. Dale tu mame bugy pri ulozeni a nahrani hry. Ulozena hra se nenacte nebo hra prestane fungovat po ulozeni. Pri velkem poctu mistnosti, personalu nebo pacientu zacina byt hra hrozne neprehladna. Pozitiva: Super optimalizace, jedu pres laptop s intel HD rozliseni fullHD bez problemu, grafika i ozvuceni na jednicku. Libi se mi detaily jako info obrazovka ktera urcuje poradi pacientu, sanitka nebo autentickost zdrav.pristroju (CT, RTG, angiograf atd.). Cestina jako pridany bonus potesi :-) Chybi mi zubar a pridal bych i helikopteru na prevoz pacientu, strelne nebo bodne rany. Napady super, ale nektere veci musi opravit narazim hl. na problemy s ulozenim/nahranim hry. Otacani kamery bych taky privital. Za mne aktualne 70% kdyz opravi chybi tak 85% kdyz pridaji moznost otacet kameru tak bych dal 90%. Musite si uvedomit, ze tato hra je spis simulace, kdyz vas nezajima zdravotnictvi nebo cekate zabavu jako v 2point Hospital tak ste na spatne adrese ;-)

+7/0
doporučit
8.11.2018 0:49

M55i55l25o10š 20K41r67u22m97p 2284657464

Tato recenze me spolehlive odradila, diky:)

+5/−1
doporučit
8.11.2018 10:35

J11a13k11u97b 47B32o67h15o94n46ě94k 8695236879257

Z těch v recenzi zmíněných problémů, které nejsou vyloženě bugy, mi asi nejhorší přijde ta nedomyšlenost při navrhování některých věcí.

Například že hra vyžaduje chirurga se specializací pro určité zákroky vidím jako jasné pozitivum. Že to hru dělá těžší, je OK. Prostě to není snadná hra pro rekreační hráče cílí víc na hardcore stratégy.

Co je ale vyložená pitomost je požadovat, abych si ručně ke každé posteli stavěl monitor a stolek, když to bez nich stejně nefunguje. To byla takový problém udělat prostě jednu postel pro pacienty, která už tyhle věci obsahuje? A počítám, že to není jediný případ, kde to je takhle nedotažené.

+2/0
doporučit
8.11.2018 9:45