Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

A23d10a24m 82Š82p19i29l84l82a94r 8589397662696

Prave hraji AC:Odyssey. Je to hra kvuli ktere sw vylozene tesim az prijde nove zelezo a ja si ji uziji v plne palbe. Rozmanitost dialogu a zvlastni, vtipne, smutne situace tu hru opravdu vyzdvihavaji az nekam na uroven Zaklinace 3. Sice uz na to nelze koukaj jako na AC jelikoz koncept od 1-2 je natolik obmeneny, ze nazev je opravdu to posledni stejne, ale kvalita hry je obrovska. Byl bych nerad aby tahle jra zapadla. Nezaslouzi si to a myslim si, ze lide by si ji meli zahrat a mrknout se do krasneho starocekeho recka.

+10/0
doporučit
9.11.2018 7:26

Z86d24e72n20ě32k 74K61r19a94u26s 9376280182640

Nevim WP nijak moc neresim do nekterych her s otevrenym svetem je to uzitecna vec zvlast kdyz nechcu omylem pustit nejakej hlavni ukol predtim nez vylootuju cely okoli u dost starych her se stavalo ze clovek si chtel vykrast truhly nebo vylootovat mrvoly, ale udelal dva kroky spatnym smerem a pustila se cut scena a uz se nemohl vratit zpatky.

Jinak open world hry se me prave bocnima aktivitama spis znechutili kdy tam nacpou miliardy zbytecnosti jen aby hra zakryla svuj nedodelanej popripade kratkej pribeh v tomhle me zklamal novej tomb raider 2 co vysel par let nazpet, kdyby se clovek vykaslal na sbirani itemu tak tu hru dohraje za par hodin misto 12hodin nez kdyz jede na 100%, to stejny plati treba i pro far cry hry. Ovsem jsou i vyjimky prave jako zaklinac 3, kterej i pres otevrenej svet ma dost aktivit, ktery maji nejakej smysl a neni to jen doplnek kterej ma zdrzovat , pokud nepocitam more ve skelige a jeho tisic a jedna truhla, ale zas chapu ze kdyz to je jen par ostrovu a hromada vody tak by bylo blby kdyby to bylo uplne prazdny i kdyz kdyby tech truhel bylo polovic tak se nic nedeje.

Pokud vezmu v uvahu starodavne rpg obry jako Wizardry 8 a Might and Magic 6 tak tam byly jen main a side questy a par side aktivit jako obelisky ci prodej specializovanych predmetu urcitym lidem a stejne ty hry vydrzeli cloveku desitky hodin, M&M 7 pak zavedli jeste karetni hru v hospode Acromage nebo nejak podobne se jmenovala a starani se o svoje vlastni panstvi ale jinak od ty doby co se obevujou velky hry tak pocet ukolu clovek pomalu spocita na prstech jedny ruky a 95% hry sou prave jen vedlejsi ukoly na farmeni penez a gearu.

+6/0
doporučit
9.11.2018 5:25

D68a50v53i74d 11S88ý58k23o71r52a 7304851511737

Poskakování od otazníku k otazníku určitě není ideální. Stejně tak jako úplná absence nějaké navigace. Hraji od mala a hraji rád, ale v současné době nemám čas trávit u hraní delší souvislý úsek a pamatovat si přes pár nehracích dní, kdo kde řekl, že bude. Je to v RDR2 nějak pořešeno? Pro mě bylo nejblíže k ideálu pojetí ELEXu. Mnohdy jsem se vydal za otazníkem na mapě a najednou jsem zjistil, že mě okolní zajímavosti samy odvedly úplně jinam a to hlavně proto, že se tvůrcům podařilo do hry umístit množství dostatečně zajímavých a odměňujících míst, které lákaly dále a dále objevovat a prozkoumávat herní svět (aktivně). Nechci jezdit jen tak ztraceně po okolí a kochat se grafikou (na to mám reálný svět). A nechci přijet do vesnice s x lidmi a se všema kecat, jestli mi náhodou nedají quest - jak je to v RDR2 řešeno?

+5/0
doporučit
9.11.2018 8:36

R31a53d39e79k 67Č56e50r25n98ý 8348843330204

Článek se dotýká více témat, vyjádřím se ke dvěma.

Waypointy (WP): Tady bych možná řekl, že záleží na hráči jak hru hraje. Třeba Skyrim i Zaklínač 3 WP mají (bez čísla vzdálenosti, ale to je jedno), ale obě hry jsem stejně hrál, že jsem často chodil pěšky či na koni pomalu a prozkoumával neprojetá území a když jsme měl blízko WP, tak jsem splnil úkol případně vybral truhlici s pokladem. Nebral jsem to vůbec jako zlehčující/hru kazící prvek. Nehledě na to, že v obou hrách se postupně WP tak nakupili, že je člověk možná i nevnímal. Ale možná, že u Odyssey to vadí či svádí k jinému stylu hraní - tu hru jsem nehrál.

Mraky ve hře: Kdy mi naposledy mraky vyrazili dech? Mě před 3 lety (:-D) u už historického Skyrimu když jsem si ho namodoval. Ale stačí si vygooglit "Clouds in Skyrim" nebo "Pure weather at Skyrim". Ve dne v noci samé reálné mraky. A třeba to pronikavé ranní slunce mezi stromy úplně pálilo do očí. A v zimě mi byla skoro i zima. V tu dobu v roce 2015 jsem poprvé zíral na počasí ve videohře.

+5/0
doporučit
9.11.2018 1:57

M61i89c29h66a54l 89W21e29i23d53i15n63g64e80r 2388105103674

Bez PC verze Kassandru nic nemůže zastínit....

+2/−2
doporučit
11.11.2018 13:53

J12o87s19e44f 72J71u96h48á50s18z 1279342538

S kazdym clankem se vic a vic tesim na RDR2 na PC (ano, porad verim, ze na rozdil od prvniho dilu tentokrat to Rockstar da). Stejne jako dvema komentarum podemnou mi waypointy nijak nevadi, ale uznavam, ze nektery hry (a prevazne prave ty od Ubisoftu) maji owaypointovano vsechno a zbytek sveta je tim padem nedulezity.. clovek pak automaticky jezdi skutecne od otazniku k otazniku a mista, kde waypoint neni, automaticky ignoruje.

A k pointe clanku, Witcher 3 v dobe vydani byl absolutne revolucni a vsichni ho po pravu vyzdvihovali do nebes. Ja nejsem fanatickym fanouskem Geralta nebo Triss / Yennefer, ale z objektivniho hlediska ta hra proste revolucni byla. AC: Origins nebylo spatne, Odyssey jsem vynechal kvuli odklonu od originalni myslenky AC, ale oboji nejspis budou fajn hry. Ale RDR2 je proste opet revoluce, stejne jako pred W3 byla revoluce pate GTA.

PS: Ano, Ubisoft a jejich nerealisticke vykreslovani realii staroveku (David v kalhotach, zensky a jejich role odpovidajici dnesnim normam, nikoliv tehdejsim) ukazuje, jak je dnesni doba svazana pokrytectvim a hyperkorektnosti.

+2/−3
doporučit
9.11.2018 7:01

M50i26r64o47s60l80a32v 62R41e60š62k11o 1393849735

Dlouho jsem nehrál tak dobře propracovanou hru jako je rdr2 naposledy jsem se takhle bavil u zaklínače 3. Jen je škoda že to není na pc. U tohodle typu her preferuju klávesnici a myš.

+1/0
doporučit
10.11.2018 21:30

J14a90k68u86b 97Ž33e27ž31u32l51e 1557552937561

V článku píšu, že jsem spoustu věcí povypínal :) Hru to vylepší ale pořád mi vadí třeba to že mi hra řekne, že cíl najdu v té a té část mapy, ale stejně to konkrétní místo většinou identifikuje otazník.

+1/0
doporučit
9.11.2018 10:20

O51n69d21ř94e28j 61M22a48r26e90k 2492297452485

Je úsměvné číst recenze psané na konzolky. Jako já chápu že někomu stačí málo k radosti a že tudíž je všechno super. Mě se taky třeba líbil tetris, ale chtělo by to opravdu trochu střízlivější pohled na věc. :-)

0/−9
doporučit
9.11.2018 13:39

Najdete na iDNES.cz