Diskuze

RECENZE: Sekiro je nekompromisní samurajský trenažér

Legendární tvůrci z japonského studia From Software tentokrát namíchali koktejl, který potrápí i veterány proslulé série Dark Souls. Zašli s obtížností příliš daleko?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ta obtiznost je vskutku prehnana. Uzil bych so ti I kdybych bose zabijel napotreti, a ne napotricate. DS aspon mely duvod hrat to znova, takze ty nabyte skily si clovek uzil. To tady neni. Jako dokoncim to, ale urcite ne 100x jako DS.

0 0
možnosti

Co mají From Software s Českou republikou?

To už byl v Demon Souls rytíř Ostrava, v Dark Souls Havel, teď přímo název hry odvozený od sekery, a určitě by se našlo ještě něco... to už není náhoda :)

0 0
možnosti

Tady bych nic nehadal, jde o japonstinu a ma jit o "jednoruky vlk", i kdyz podle jednoho tematu na Redditu je to spis slovni hricka.

0 0
možnosti

Hra ma k samurajskemu trenazeru velmi daleko, uz jen z toho duvodu, ze hlavni postavou je shniboi (ninja), coz je de facto presny opak samuraje, infiltrace, vrazdy, zadne cestne souboje, ale dirty fighting. Ciste ke hre - bohuzel jsem do ni nejak neproniknul ani po patnacti hodinach, souboje s (mini)bossy jsou pro me vysokorychlostni QTE, ktere vubec nedavam a nakonec jsem se radsi pustil do Dark Souls 2 (ktera je na me po DS3 a Bloodborne az moc "pomala", ale zvyka se na to lip)... Sekiro jeste urcite casem sanci dam, ale zatim me to uplne neuchvatilo.

1 0
možnosti

Já, jakožto nepolíbený tímto žánrem, mohu bez studu a zardění říci, že to je teda pěknej hukot, co do té obtížnosti. :-)

To, než vypiluju, to bude lítat sprosťáren v éteru....:-)

1 0
možnosti

J57a30n 77Š69o73l51c

8. 4. 2019 12:27

Za sebe můžu říct, že ze Sekira rozhodně nejsem tak nadšený jako většina recenzentů. Pominu teď obtížnost - to je kategorie sama pro sebe. Absolutně nesouhlasím s tím, že se vývojáři rozhodli ze hry odstranit širší variabilitu zbraní a zbrojí, kterou nahradili pro mě úplně absurdní protetickou ninja rukou......ano chápu, originalita je potřeba a ano chápu v dnešní době je moderní crafting, tak ho tam prostě natlačíme (systém upgradů prot. ruky)......Ale řekl bych že někdy je prostě přílišná originalita na škodu. Kdyby autoři místo super ninja protézy raději vsadili na pestrou paletu zbraní a zbrojí (mimochodem staré Japonsko k tomu přímo vybízí) udělali by líp. Věřím že i kouzla by se do hry dala implementovat a mohlo by to mít taky svůj východní šmrnc. Jinak hra buduje skvělou atmosféru a prostředí starého Japonska s trochou (větší trochou) tamější mystiky je prostě skvělé, souboje....taky skvělé, jak se píše v recenzi...jsou daleko osobnější a už to není jen změť kotrmelců sem a tam..........ale. Nemůžu se ubránit dojmu, že autoři nevyužili celý potenciál. a udělali by líp kdyby se nesnažili tak křečovitě o originalitu a o odlišnost od Dark souls.

4 0
možnosti

Nic nenahradili, neni to Dark souls 4. Podle me je dobre ze otevreli novou serii a nebali se zmeny mechanismu.

0 0
možnosti

Přiznám, že jsem hru taky zatím odložil kvůli vysoké obtížnosti a vrátil se k Division 2. Ale já se vrátím a se mnou přijde Dragonrot !

4 0
možnosti

Je to velmi povedený.. věřím, ze jsou lidi, kterým to vydrží měsíce.. a porad se budou bavit, nicméně ja sem to vždycky vydržel hrat 2-3 hodiny a slus.. žádný 10h plarby bych nedal. Ze začátku sem to absolutně neuměl, takže mi dal zabrat jak koňak, tak lady butterfly.. pak se to nějak zlomilo a šlo to relativně ok, když nepočítám posledního bosse :)

0 0
možnosti

Hru jsem napoprvé zcela frustrovaný zahodil. Po dvou dnech se k ní vrátil. Hra vyžaduje vlastnosti samuraje - trpělivost, rychlé reflexy, strategický přístup, rozvaha. Za mně 95 %. Další masterpiece od From Software.

6 0
možnosti

Oprava - za mě 100 %

0 0
možnosti

P18e45t42r 69N48o79v85ý

8. 4. 2019 6:25

Sekyra se pise s ypsilon.

1 8
možnosti

Děkuji. Konečně objektivní recenze a žádných 100%...

9 1
možnosti
  • Nejčtenější

Generuje obrázky do hry pomocí AI, za 10 hodin práce vydělá 350 tisíc

novinky 14. 4. 2024 16

Tvůrci virtuálních kartiček Champions of Otherworldly Magic přiznávají, že vizuální podobu jejich...

Je Fallout nejlepší videoherní seriál? Recenzenti mají jasno

magazín 12. 4. 2024 76

Sci-fi seriál natočený podle populární série her Fallout sbírá v zahraničí skvělá hodnocení. Vypadá...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Snad každý je někdy hrál. Připomeňte si staré legendy mobilních her

magazín 10. 4. 2024 12

Hry jsou s mobily spjaté už od jejich samotných počátků. Pojďme si připomenout největší herní ikony...

KVÍZ: Zavzpomínejte si na magická devadesátá léta ve hrách

retro 11. 4. 2024 16

Devadesátá léta patří v oblasti počítačových her mezi zlatou éru. V době rychlého rozmachu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Sedm her Fallout se prodává v akci za zhruba 650 korun

novinky 9. 4. 2024 10

Uvedení postapokalyptického televizního seriálu Fallout, který vzniká na motivy stejnojmenné herní...

90 %

RECENZE: Skvělé Balatro je žolík v letošním balíčku indie her

recenze 16. 4. 2024 0

Pokerové Balatro nás překvapilo svou chytlavostí. Relativně nenápadná indie hra vzala základ z...

80 %

RECENZE: Loutkové sci-fi Harold Halibut působí jako balzám na duši

ps5 15. 4. 2024 2

Více než deset let trvala tvorba výroba adventury Harold Halibut, na výsledku je to ovšem vidět....

Někteří hráči strávili s demem na Stellar Blade už přes 50 hodin

novinky 15. 4. 2024 1

Očekávaná playstationová exkluzivita Stellar Blade zaujala hráče natolik, že ji procházejí znovu a...

Po dohrání hry by mělo být možné dát spropitné, navrhuje exšéf Blizzardu

novinky 15. 4. 2024 40

Bývalý šéf slavného studia Blizzard sdílel na sociální síti X myšlenku, že by příběhové hry měly po...

Kdy dát dětem první kapesné a kolik?
Kdy dát dětem první kapesné a kolik?

Kdy je vhodný čas dávat dětem kapesné a v jaké výši? To jsou otázky, které řeší snad každý rodič. Univerzální odpověď však neexistuje. Je ale...