Diskuze
RECENZE: Strategie Phoenix Point je klenot utopený v chybách
Děkujeme za pochopení.
Impasso
Zdravím pro ty co vydrží az bude hra na steamu mam zajimavost s týmem backeru tvoříme češtinu zde naleznete informace
https://prekladyher.eu/tema/phoenix-point.2321/
Zde discord https://discord.gg/Nh2yDKw tam podáváme info o patchich a češtině
M20i75r98o43s77l32a65v 51S32t67a53s36t68n42y
Přijde mi, že všechny zápory jsou relativně snadno řešitelné patchem. Nevím no, podle mě vytýkat v roce 2019 počáteční zabugovanost, je takové krátkozraké. I proto hraju většinou hru tak nejdřív rok od vydání, až je pořádně opatchovaná, vybalancovaná a nejlépe už vyšla všechna DLC.
J94a75k29u78b 77B13o42h98o80n58ě68k
Přesně kvůli tomu koukám víc na Steam než na recenze. Tam je ten rozdíl mezi nedávným a celkovým hodnocením často dost vidět.
V17o83j27t33ě28c54h 31R77ů96ž77e73k
Po prvním pokusu o patch se mimochodem změnila poloha uložených her, takže to bylo, jako by se smazaly. Snad ty chyby autoři opraví.
P83e83t18r 76S68o59u81d97s58k15y
Mam koupeny, hraju.. a mam z toho smiseny pocity. Nebudu chodit kolem horke kase.. proste se mi to nehraje "az tak moc dobre". Kdyz to srovnam s novym XCOMEM 2 (a s War of the Chosen).. tak z toho sem mel vyrazne lepsi pocit.. tady mam takovej neurcitej.. divnej.. nevim no, proste mi to nejak nesedlo.
D92o13m43i71n27i29k 43H15a51r56t91m58a59n97n
Xcom 2 s datáčem je skvělý
D47a96v10i88d 55D58i93r57g20a
Mě hlavně chybí jakýkoli pocit, že se někam posouvám. V xcomech of firaxisu byl každý level důvod k oslavě a většina schopností použitelná až skvělá. Tady mám převážně pocit, že nové zbraně jsou stejné jako staré a vycvičení vojáci rychlejší, ale jinak skoro stejní jako zelenáči.
Ten pocit vzduchovky na slona mám hodně. Rozstřílet sirénu je na hodinu. Nepřátelská artilerie na otevřené mapě dokáže každé kolo zlikvidovat vojáka, zatímco soustředěná palba na ně je téměř bez efektu.
Mise jsou nemastné neslané. Jsou srovnatelné s původními xcomy (ufo defense a TftD), bohužel firaxis ukázal, že to jde i zajímavěji.
Ještě tomu zřejmě dám přes Vánoce šanci, ale upřímně řečeno jsem z toho dost zklamaný. Co je platný návrat k akčním bodům, když ta hra prostě nefunguje na úrovni motivace hrát dál.
O66n52d20ř28e30j 44S50e74k65e64r83a
Dávám do wish listu, protože mám slabé nervy a popsané nedostatky bych nezvládl. Ale po dlouhé době vidím titul, který nejde cestou debilizace (jako moderní XCOM klony) a pokud vývojáři ještě trochu zamakají, bude to zatraceně kvalitní porce zábavy.
G44a66b97r89i22e13l73a 85K48o27b74l46í86ž18k86o23v10á
Loadovani trva strasne dlouho (SSD a 32GB RAM). Obtiznost silena (pandorian lair). Zbrane nemastne neslane (granatomet co mate hned na zacatku je prakticky nejlepsi zbran az do konce). Bugy (mise nejde dokoncit kvuli ztracenym cervum, zasek na zemekouli po dokonceni mise, loading error).. Skoda, jinak dobra hra.
D86a49v47i47d 50S92ý25k50o82r78a
Pro mě jsou hry na bázi "Ufo Enemy Unknown" povinnost. Moje srdcovka. Phoenix Point zatím musím brát jako povinný komerční díl/průzkum trhu před vychytanější dvojkou, která snad někdy přijde.
Zrovna včera večer jsem hrál mapu tak otevřenou, že hned v druhém kole jsem čelil asi devíti emzákům (tři sirény, dva červometi,tritoni a banda krabů s granátometama). Zvlášť proti těm granátometům se na otevřené mapě nehraje zrovna nejlíp. Tady mě zachránila právě možnost odstřelit ruku s granátometem. Tak za tento herní nápad spíše plus.
Líbilo by se mi víc, kdyby spojenectví s nějakou frakcí bylo spíš doplňkové, ale tady je absolutně nutné, protože organizace Phoenix Point nemá žádný "army" výzkum. Proto MUSÍ používat výzkum další strany.
U mnoha a mnoha předmětů nechápu absenci dalších vývojových levelů. Paralyzer - kde je metač ochromujících bomb, který byl už ve stařičkém otci žánru? Lepší zbroj jsem zatím nevykoumal, než ty úvodní. FAIL. Stejně tak jsem zatím vyzkoumal jedinou novou budovu. Možná to ještě přijde, jelikož nemám dohráno, ale kde je nějaký lepší radar na složení potvor? Kde je možnost vyměnit střeleckou věž vozidel. Kde je třeba možnost pokropit letecky mapu před výsadkem? ATd...
Dalším failem jsou pro mě skilly vojáků. Vylučovací systém skillů v konkurenci "XCOM" je pro mě daleko použitelnější. Stejně tak mi přijde výsekový "overwatch" zbytečný a zdlouhavý. Využil jsem jej cíleně na určitou potvoru jen opravdu minimálně snad jednou dvakrát.
Celkově mě hra i tak baví, ale na každým rohu se člověk zastaví a řekne si, že to mohlo být vychytanější a dotaženější. Snad tedy v dalším díle.
N67i49k85o72l56a 91Č61u17l34í93k
tak u starých X-COM se většina technologií schovávala za "výslech" živých emzáků (a pravidelně vůdců nebo velitelů) takže jejich přísun byl velice pomalý a než je zkoušet všechny paralizovat tak spíš šlo o náhodou přeživší po boji.
vzhledem k tomu jak věrně se některé otravnosti povedlo přenést bych se nedivil kdyby se shockbomb launcher objevil až po nějakých 50 hodinách hry. měnit věže u vozidel nešlo v klasiku nikdy, vždycky se muselo koupit/vyrobit nové.
T35o13m17á40š 29B21u33b58e64n95í27č43e93k
No, tak jednak bych řekl, že tyhle chyby se budou dát odstranit patchem. Co se týká mikromanagementu, to ve starých UFO hrách bylo také a nijak to nevadilo (ačkoliv tuším tam se po návratu z mise náboje doplnily). Ale hlavně, konečně se vrátily akční body. To mne štvalo na nových xcomech hodně.
Jinak, výborná hra, obdobná starým UFO hrám jsou Xenonauts. A je docela tuhá. Momentálně se vyvíjí dvojka.
Generuje obrázky do hry pomocí AI, za 10 hodin práce vydělá 350 tisíc
Tvůrci virtuálních kartiček Champions of Otherworldly Magic přiznávají, že vizuální podobu jejich...
Je Fallout nejlepší videoherní seriál? Recenzenti mají jasno
Sci-fi seriál natočený podle populární série her Fallout sbírá v zahraničí skvělá hodnocení. Vypadá...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Zavzpomínejte si na magická devadesátá léta ve hrách
Devadesátá léta patří v oblasti počítačových her mezi zlatou éru. V době rychlého rozmachu...
Čeští Warhorse slibují brzké oznámení nové hry. Co by to tak asi mohlo být?
Více než šest let od vydání nejvýznamnější české hry posledních let Kingdom Come: Deliverance...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová zbraň do Call of Duty stojí více než samotná hra
V rámci propagace posledního filmu o obřím opičíkovi King Kongovi přibyla do populární hry Call of...
Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu
Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...
Digitální láska. Kdo jsou nejzajímavější videoherní milenci
Premium Láska je prý něco, po čem touží spousta z nás. A očividně není řeč jen o reálných osobách, ale...
Vrací se Rayman, ale zase ne tak, jak bychom si přáli
Série Rayman patří k těm nejlepším hopsačkám vůbec, nový díl je ovšem v nedohlednu. Letos se chystá...
Take-Two v únoru řekli, že nebudou propouštět. Teď propouští 5 % zaměstnanců
Společnost Take-Two je dalším gigantem videoherního průmyslu, který se odhodlal k masivnímu...