Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

RECENZE: Xenoblade Chronicles jsou skvělé RPG, ale plýtvají hráčovým časem

Vylepšená edice jednoho z vůbec nejlepších japonských RPG vás tak uchvátí svým epickým příběhem a krásnou grafikou, že jí nejspíše odpustíte i obrovské množství dokola se opakujících soubojů a odbyté nepovinné questy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Recenzí na tuto hru jsem příjemně překvapen a máte u mě plus, přestože s některými závěry recenzenta nemohu souhlasit.

Musím říct, že poslední co by mne při popisování soubojů napadlo je to, že jsou založeny na statistikách a nikoli hráčovu umění. V bojích funguje komplexní systém pasivních schopností a úderů, které se musí vhodně doplňovat a trénovat aby člověk našel funkční cyklení úderů, jehož účinnost se mění s různými nepřáteli.

Dalším, přinejmenším zajímavým, aspektem je nahlížení do budoucnosti během boje, kdy v určitých chvílích hlavní postava dostane informaci o blížícím se úderu, který některou z postav zabije a v následujícím několikasekundovém okně je možné této události zabránit použitím některé ze schopností.

Také je možné postavy střídat a každá disponuje naprosto odlišnou sadou schopností a způsobem boje.

Samozřejmě, každý máme jiný vkus, ale nejsem si jistý, jak je možné mít u této hry takto diametrálně odlišný dojem ze soubojů. Když vezmu v potaz můj dojem ze soubojů na Wii a 3DS, tak shrnutí způsobem: postavy bojují automaticky a vy jen kontrolujete postavení a sem tam nějakou superschopnost mi přijde skoro neuvěřitelné.

Jinde jsem četl o nových možnostech nastavení obtížnosti oproti Wii a 3DS verzím, což je myslím informace, která u této recenze chybí. Je možné, že recenzent upravil v tomto nastavení obtížnost soubojů a ty se mu poté zdály jednoduché, až nudné?

1 0
možnosti
Foto

H60o75n82z15a 41S44r42p

28. 5. 2020 10:48

Díky za slušnou reakci, i když se naše názory tak kategoricky liší, to tu bohužel není zvykem.

Po většinu času jsem hrál za Shulka, který těch schopností příliš na výběr nemá. Přiznám se, že většinu soubojů jsem jen běhal dokola kolem nepřátel tak, abych měl u dobíjejících se úderů vykřičník (tzn. využil je na plno) a čekal, kdy se mi dobije Monado. S automatickým healerem v zádech to stačilo na pohodlný průběh celou hrou, a když jsem čas od času narazil, vygrindoval jsem si dva nebo tři levely a zkusil to znova. Výjimkou je jen několik boss fightů, kterých je v minimálně šedesátihodinové hře jen pár.

S ostatními postavami je to pravda trochu složitější, ale princip je v podstatě stejný. Mechanismus nahlížení do budoucnosti mi přijde přeceněný - pokud jsem zrovna neměl dobitý break, stačilo jen kolegy varovat, případně trochu podběhnout.

Ve hře je možné si zapnout casual mod, kterému jsem se ale důrazně vyhýbal.

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Generuje obrázky do hry pomocí AI, za 10 hodin práce vydělá 350 tisíc

novinky 14. 4. 2024 16

Tvůrci virtuálních kartiček Champions of Otherworldly Magic přiznávají, že vizuální podobu jejich...

Je Fallout nejlepší videoherní seriál? Recenzenti mají jasno

magazín 12. 4. 2024 91

Sci-fi seriál natočený podle populární série her Fallout sbírá v zahraničí skvělá hodnocení. Vypadá...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Zavzpomínejte si na magická devadesátá léta ve hrách

retro 11. 4. 2024 16

Devadesátá léta patří v oblasti počítačových her mezi zlatou éru. V době rychlého rozmachu...

Čeští Warhorse slibují brzké oznámení nové hry. Co by to tak asi mohlo být?

novinky 11. 4. 2024 28

Více než šest let od vydání nejvýznamnější české hry posledních let Kingdom Come: Deliverance...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nová zbraň do Call of Duty stojí více než samotná hra

novinky 13. 4. 2024 7

V rámci propagace posledního filmu o obřím opičíkovi King Kongovi přibyla do populární hry Call of...

Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu

novinky 18. 4. 2024 3

Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...

Digitální láska. Kdo jsou nejzajímavější videoherní milenci

magazín 18. 4. 2024 0

Premium Láska je prý něco, po čem touží spousta z nás. A očividně není řeč jen o reálných osobách, ale...

Vrací se Rayman, ale zase ne tak, jak bychom si přáli

novinky 17. 4. 2024 1

Série Rayman patří k těm nejlepším hopsačkám vůbec, nový díl je ovšem v nedohlednu. Letos se chystá...

Take-Two v únoru řekli, že nebudou propouštět. Teď propouští 5 % zaměstnanců

novinky 17. 4. 2024 4

Společnost Take-Two je dalším gigantem videoherního průmyslu, který se odhodlal k masivnímu...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!