Diskuze
RECENZE: Brutální sága Doom Eternal končí, její závěr je masakr
Děkujeme za pochopení.
G53a26b24r86i38e91l30a 29K80o60b15l74í50ž97k63o27v45á
Graficky excelentní, ale jinak nuda
D66a25n32i32e91l 25M19a12g37n34u26s
Kdepak. Jak v pekle není kníže Baal-Zebul, markýz Asdarot, major Citri a hlavně Kuffenbach s Ostranskym a Holofaustem, není to peklo :-)
V51l30a63d38o 27O78p72a83v49s85k61ý
Kvôli tomu hopsaniu som to v záujme svojho duševného zdravia radšej vypol a odinštaloval.
P10e92t80r 11P37r85o90s32k64e
Cením spoilery v recenzi, kvalitní práce.
M49a76r78i88a89n 76K72r16a33l
To je tady bezny. Ja proto dodnes nehral novej torment.
R16i42c77h64a62r46d 66C34i85t23n90a79r
Na PC je obtiznost Nightmare v pohodě hratelná, na konzoli podle mne nehratelná ani I am too young. Hopsání mě sedí, je to zajímavě vicerozmerny zážitek. Celkove Eternal včetně tohoto DLC je neskutečná řežba v maskuliních, osvěživě nekorektních reáliích se zajímavým lore, které skvělé dotváří atmosféru. 9/10, pokud tedy neocekavate intelektuální hru s přesahem:). P.S. finální boss byl záležitost asi na 20 minut na nightmare, zato ti zas..otravní duchové...
M71i92c16h78a26e40l 42H49l33a24d23k60ý
Hraju to na ultra violence na PS4. K Nightmare se prokousávám - mám projeté asi 3lv základu. Už mne štve jak se snižuje obtížnost kvůli uplakánkům, přidal bych jim jednu obtížnost pod "too young" a to "I am lama". 1 DLC bylo obtížné na hurt me plenty, ale takový adrenalin jsem nezažil dlouho u žádné hry. Za to DLC2 jsem proběhl s prstem v nose a poslední BOSS byl celkem vtip. Tancovat kolem něho jak idiot a čekat. Lidi si neuvědomují, že skákací pasáže je mají naučit jak je třeba časovat skoky a dashe v boji.
P.S. používam gamepad thrustmaster swap edition
A45l28e37š 84H49o61l36i24n85s87k49ý
Vy ste fakt recenzovali Dooma na Xboxu??? O M G....
O46n15d44ř40e43j 44S12e10k76e41r84a
Mrkněte na autora. Pokud vám jeho jméno nic neříká, je to fanatický konzoloid, podle kterého žádné hry na PC neexistují.
M77a83r71i20a73n 46B40e65n98č91a28t
Další 3 hodiny neustálého nudného opakování 3 aktivit jakožto jediného způsobu jak tu hru hrát - miloval jsem všechny doomy včetně 2016, ale Ethernal jsem po 3 hodinách ragequitnul a považuji to za nejvíce vyhozené peníze posledních let.
Opravdu mě nebaví 10x vytrelit, 1x motorovku, 2x event kill, 1x se presunout na dalsi 1/4 mapy, 10x vystrelit, 1x motorovku, 2x event kill, 1x se presunout na dalsi 1/4 mapy a takhle 16 hodin...
Sorry jako :-)
M26a29r43i19a80n 84B34e86n75č92a82t
Jo pardon.. jeste jsem zapomněl ze nejvetsi posun v gameplayi Dooma za posledních X let je, že tam ještě přibylo 1x Ancient Crucible :-)
Generuje obrázky do hry pomocí AI, za 10 hodin práce vydělá 350 tisíc
Tvůrci virtuálních kartiček Champions of Otherworldly Magic přiznávají, že vizuální podobu jejich...
Je Fallout nejlepší videoherní seriál? Recenzenti mají jasno
Sci-fi seriál natočený podle populární série her Fallout sbírá v zahraničí skvělá hodnocení. Vypadá...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Zavzpomínejte si na magická devadesátá léta ve hrách
Devadesátá léta patří v oblasti počítačových her mezi zlatou éru. V době rychlého rozmachu...
Čeští Warhorse slibují brzké oznámení nové hry. Co by to tak asi mohlo být?
Více než šest let od vydání nejvýznamnější české hry posledních let Kingdom Come: Deliverance...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová zbraň do Call of Duty stojí více než samotná hra
V rámci propagace posledního filmu o obřím opičíkovi King Kongovi přibyla do populární hry Call of...
Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu
Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...
Digitální láska. Kdo jsou nejzajímavější videoherní milenci
Premium Láska je prý něco, po čem touží spousta z nás. A očividně není řeč jen o reálných osobách, ale...
Vrací se Rayman, ale zase ne tak, jak bychom si přáli
Série Rayman patří k těm nejlepším hopsačkám vůbec, nový díl je ovšem v nedohlednu. Letos se chystá...
Take-Two v únoru řekli, že nebudou propouštět. Teď propouští 5 % zaměstnanců
Společnost Take-Two je dalším gigantem videoherního průmyslu, který se odhodlal k masivnímu...