Tencent se soustředí především na hry s obchodním modelem ke hraní zdarma a válcuje s ním tradiční vydavatelství, která stále vydávají řadu her s úvodní pořizovací cenou.
Žebříček sestavila společnost Newzoo, která vychází z finančních výsledků firem v období leden až červen 2014. Příjmy Tencentu meziročně stouply na 3,5 miliardy dolarů, tedy zhruba na 70 miliard korun. To znamená 40% nárůst a je to o více než miliardu dolarů více, než obrat konkurenční společnosti Electronic Arts.
Tencent ohlásil citelný nárůst prodejů na poli mobilních her. Tomu napomáhá mobilní aplikace WeChat (Weixan), kterou celosvětově využívá 438 milionů uživatelů. Tencent navíc vlastní studio Riot Games vyvíjející on-line hru League of Legends.
Žebříček společností, které vydělávají na hrách:
- Tencent (3,5 miliardy dolarů)
- Electronic Arts (2,3 miliardy dolarů)
- Activision-Blizzard (2,1 miliardy dolarů)
- Sony (2 miliardy dolarů)
- Microsoft (2 miliardy dolarů)
- Apple (1,9 miliardy dolarů)
- Google (1,4 miliardy dolarů)
- King (1,2 miliardy dolarů)
- GungHo (0,9 miliardy dolarů)
- Nexon (0,8 miliardy dolarů)