Vývojáři nabízejí dárcům odměny, které se odvíjejí od výše příspěvku. Nejnižším příspěvkem je 15 dolarů (zhruba 285 korun). Uživatelé za něj získají přístup do betaverze hry, po vydání titulu jeho plnou verzi, účet k soukromému diskuznímu fóru a sadu videí o vývoji titulu.
V případě příspěvku ve výši deset tisíc dolarů, tedy zhruba 190 tisíc korun, je odměn celá řada. Jmenovat lze například oběd se známými vývojáři Timem Schaferem (Full Throttle, Psychonauts, Brütal Legend) a Ronem Gilbertem (The Secret of Monkey Island či DeathSpank).
Vývojáři si přístup pochvalují. Umožňuje jim totiž vybočit ze zaběhnutých kolejí současného vývoje her. Podle svých slov tak mohou odhalit vývoj "bez sterilních reklam, které se tváří jako rozhovory a marketingové týmy je cení jen pro jejich schopnost zvýšit prodejnost".
Financování ze strany komunity též znamená, že do vývoje nehovoří sponzoři či vydavatelé, kterým rozliční vývojáři často přičítají následný neúspěch projektu.
Financování může být vzorem pro nezávislé vývojáře
Výběr peněz končí za měsíc a vývojáři následně slibují práci na tradiční klikací adventuře. Každý měsíc by dárcům měli nabídnout video z prací na hře, slibují též maximálně transparentní přístup.
Peníze, které se vyberou přes původně stanovenou částku, mají být využity na zlepšení rozličných částí hry.
"Dodatečné peníze znamenají, že se hra může objevit na více platformách, může být přeložena do více jazyků a zahrnovat více hudby i řeči či originální soundtrack k dokumetárnímu videu," vysvětlují vývojáři.
Projekt by se mohl stát vzorem pro vývoj některých nezávislých her, které svým jménem a ctí zaštítí proslulí vývojáři. Mohlo by to znamenat oproštění se od diktátu vydavatelství a sponzorů, které mnohdy negativně ovlivní podobu hry.