"Myslím si, že trh je připravený pozvednout konzolové hraní na novou úroveň. Je to nejdelší cyklus, který jsme měli a je těžší a těžší vydávat nové značky," tvrdí Hartmann. "Spotřebitelé jsou velmi zvyklí na veliké značky, ale abychom věci popohnali, potřebujeme inovaci obsahu."
Hartmann též popírá tvrzení herního návrháře Davida Jaffeho, který stojí například za tituly God of War. Jaffe totiž letos na herním veletrhu E3 prohlásil, že se z konzolí po příští generaci stanou dinosauři. Budoucnost vidí v inteligentních televizích a on-line službách, které hru vysílají jako video, a kladou tak minimální nároky na výkon počítače.
Hartmann však pro velkorozpočtové hry vidí prostor i v budoucnu. "Je to jako s jídlem. Rychlé občerstvení je na vzestupu a souvisí to s naším životním stylem. Kvalitnější restaurace ale nezmizí," myslí si Hartmann.
"Pokud hovořím o konzolových hrách, mluvím o velkolepých zážitcích s mnoha hodinami hraní. A na to vždy budete potřebovat hlavní platformu," tvrdí Hartmann.
Vydavatelství 2K Games je dceřinou společností Take Two Interactive. Na trhu funguje od roku 2005 a její portfolio čítá tituly jako Civilization 4 a 5, sérii BioShock, střílečku Prey či akci Bordelands. Katalog společnosti letos rozšíří také moderní restart klasického titulu XCOM: Enemy Unknown (čtěte preview).