"Pokaždé, když někdo oznámí smrt her pro jednoho hráče, vyjde něco jako The Sims či BioShock Infinite a nabídne dobrou alternativu," tvrdí Smith. "Není to jako by fanoušci DOTA nehráli Skyrim, nebo kupci Dishonored nepořizovali Madden. Myslím, že jsou tu různé typy publika a zatím jsme ani neodhalili mantinely," říká.
Vývojář však uznává, že obchodní modely pro hry se mění: od mincových automatů přes krabicové hry až po model ke hraní zdarma.
"Doufám, že bude docházet na určitou specializaci a lidé se pokusí udělat dobře jednu nebo dvě věci místo kopírování dvanácti identických principů, jak je dělají všichni ostatní," řekl Smith. Zároveň upozorňuje, že se v souvislosti s Dishonored ozývaly žádosti o síťovou hru, ale mnohem větší počet lidí ocenil výhradní orientaci na sólo hru.
Titul Dishonored vyšel loni v říjnu a od Bonuswebu získal 80 %. "Přestože Dishonored nenaplnil veškerá očekávání do něj vkládaná a příběhově je unylý, nabízí takové možnosti a volnost v rozhodování jako už dlouho žádná hra," napsal o hře David Sillmen (čtěte recenzi).