"Skyrim byl nás srdeční projekt už od roku 2006, kdy jsme začali s designováním hry. Nikdy jsme si nemysleli, že se stane takovým fenoménem. A to vše díky vám, fanouškům. Jste to vy, kdo stojí za úspěchem hry," děkují vývojáři na blogu.
"Poslední rok a půl jsme pracovali na novém obsahu pro Skyrim. Od aktualizací hry, přes vývojářské nástroje, databázi modů Steam Workshop, podporu pohybového ovládání Kinect, po nová rozšíření." Vývojáři dodávají, že i nadále budou opravovat případné chyby ve hře.
"Část týmu se věnovala našemu dalšímu velkému projektu. A to je právě to místo, kde nyní potřebujeme všechny naše síly, aby z toho vzniklo to největší a nejlepší v historii našeho studia."
"Skyrim je jednoznačně důstojným nástupcem velice oblíbené série a zároveň jejím dosud nejlepším dílem. Užijete si v něm obrovského otevřeného světa, který překypuje možnostmi," napsali jsme v recenzi a udělili známku 90 procent.