Tato situace vypovídá o trhu her pro konzoli Wii U. Ubisoft ostatně z prodejů vyvodil závěry, a původně exkluzivní hra Rayman Legends tak nakonec vyjde i pro konzole PlayStation 3, Xbox 360 a PS Vita.
"Musíme zajistit, že kreativita těch her bude mít dostatečné publikum," řekl šéf Ubisoftu Yves Guillemot.
Dřívější podporu konzole přehodnocuje i vydavatelství Electronic Arts. Na konzoli se tak například neobjeví hry využívající Frostbite 3 Engine, tedy technologii pohánějící Battlefield, Dragon Age 3 i Need for Speed: Rivals.
Viceprezident Electronic Arts Peter Moore situaci vysvětlil pro server GamesIndustry. "S vydáním konzole jsme zveřejnili čtyři hry. Jejich prodejnost nás zklamala a jako firma musíme zdroje investovat velmi rozvážně."
Moore vnímá jako komplikaci i zájem o on-line hraní na Wii U. "Hráčská základna je tak malá, že skoro nemá smysl provozovat servery. Působí to jako konzole, která není sjednocená s budoucností Electronic Arts. S tou, která našim hrám dává opravdový sociální duch. Wii U momentálně působí jako off-line zážitek," tvrdí Moore.