Minh Le si klade otázku, zda po velikánech jako Quake či Half-Life ještě může přijít zásadní inovace. "Nemyslím si, že je to v této době možné. Řekl bych, že jsme opravdu prozkoumali žánrové hranice inovace," tvrdí Le.
"Vždy jde měnit drobnosti a vylepšovat grafiku. Ale jinak si vesměs nedokážu představit, odkud by ty velké změny přišly. Vždycky se sám sebe ptám: 'Co ještě můžeme udělat, co předtím nikdo nevytvořil?' A nezbývají již věci, se kterými bych mohl experimentovat. Ten žánr dospěl," říká.
Vývojář říká, že sám další střílečku vytvářet asi nechce. Jeho titul Tactical Intervention se stal propadákem, kterému provozovatel po necelém čtvrt roce vypnul servery. Le problém vnímá zejména v obchodním modelu ke hraní zdarma, jenž se podle něj k hardcore střílečkám nehodí.
"Když jsem Tactical Intervention začal vyvíjet, myslel jsem si, že je tu prostor pro evoluci stříleček. Dnes veškerou mysl zaměstnávají hry jako Battlefield a Call of Duty, a to díky množství peněz na propagaci. Jasně, jsou to skvělé hry, ale menší společnosti nestačí odlišná hra jako zdroj úspěchu."
Le tak věří, že na odlákání hráčů od Battlefieldu i Call of Duty je třeba intenzivní marketing. "Překvapuje mě, že hráčská základna pro střílečky neklesla. Ale vždy je tu nová generace hráčů, která ty hry ještě nehrála. Publikum svého vrcholu dosáhlo před několika lety, ale nikdy nepoklesne natolik, aby herní průmysl už střílečky nevyvíjel."