Prostřílíte se příběhem prvních tří filmů a důležité bude skóre, jakého při krvavé pouti dosáhnete. Titul má být přístupný pro každého, jeho dokončení prý přesto poskytne zadostiučinění.
Filmy, proti kterým jsou drsné hry čajíčekVideohry se mnohdy stávají terčem kritiky pro svou násilnost. Proti některým filmům je to však jen milá kratochvíle (seznam nebývale krutých filmů). |
Tempo hry je svižné, během krátké chvíle tak projdete řadu prostředí. Dynamika osciluje od zcela lineární střílečky až po momenty s krytím, kdy je podle vývojářů důležité dbát i na přebíjení. Váš úkryt však nepřátelé mohou lehce zlikvidovat, a často je tedy třeba zůstat v pohybu.
Hru oživí i plíživé momenty, kdy je nepřátele lepší popravovat nenápadně. Vývojáři dokonce tvrdí, že lidé s příliš agresivním stylem hraní nemohli dokončit první misi. Rambo se totiž z loveného na lovce promění teprve v průběhu hry.
Titul však zůstává věrný svému jménu. Důležité tak je zabíjení nepřátel v rychlém sledu a soutěžení v žebříčku nejlepších hráčů.
Na výběr bude řada zbraní známých z filmové série, například luky s rozličnými šípy. Bitvy oživí i granáty, vylepšování vlastností postavy a volitelné speciální schopnosti. Hráč však unese pouze dvě zbraně.
Podle vývojářů tyto prvky vedou k různým stylům hry. Ramba lze hrát například se zrychlenou regenerací zdraví, díky čemuž postava vydrží déle mimo krytí. Lze však zrychlit i jeho pohyb, přebíjení zbraní či velikost zásobníku.
Zabíjení nepřátel v rychlém sledu pak vede k lepšímu bodovému ohodnocení. Skóre ovlivní i zvolená obtížnost a dodatečné body půjde získat postupem v duchu filmů.
V částech z prvního filmu tak vývojáři nabídnou možnost nenápadného postupu. Prý stejného, k jakému se uchýlil sám Rambo. Tedy průchodu, při kterém je počet zabitých cíleně minimální.
Nepřátelům tak půjde například vystřelit zbraň z rukou, či je bude možné omráčit zásahem do nohou. Příznivci filmů se mohou těšit i na likvidaci světel či policejních automobilů.
Autentičnost zážitku je pro vývojáře údajně to nejdůležitější. V některých pasážích se tak objeví bojové sekvence, při kterých je třeba svižně mačkat určité tlačítko (quick time event). To údajně bude filmové předloze věrnější.
Hra vzniká v polském studiu Teyon, které dosud vyvíjelo především hříčky pro přenosná zařízení a v roce 2011 vydalo titul Heavy Fire: Afghanistan s průměrným světovým hodnocením 39 %.