Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Electronic Arts: Musíme pracovat na nových, riskantních značkách

  18:00
Vydavatelství Electronic Arts si prý uvědomuje nebezpečí, které je spojeno s neustálým vydáváním zavedených sérií. Hrozí totiž, že se jich hráči jednou nabaží a zábavu začnou hledat jinde. Proto je prý klíčové vytvářet i nové tituly.
Ačkoliv se první díl Mirror’s Edge z prodejů nezaplatil, společnost Electronic Arts podpořila v vznik dalšího dílu.

Ačkoliv se první díl Mirror’s Edge z prodejů nezaplatil, společnost Electronic Arts podpořila v vznik dalšího dílu. | foto: BW

Na to v rozhovoru pro server GamesBeat upozornil generální ředitel Electronic Arts, kterým je Andrew Wilson. Ředitel hovoří o vytváření kultury, která inovaci ve vývojářích podporuje, a mohou tak vznikat svěží projekty.

„Je to kultura, kterou pohání celý management,“ tvrdí Wilson. „Patrick Söderlund má unikátní pohled na to, co jsou hry a co je zábavné. Zábavu do sportů přidal způsobem, který by nezvolila spousta z nás, co s EA Sports vyrůstala.“

„Zároveň se ale snažíme budovat kulturu, ve které se lidé nebojí riskovat. To je důležité. Máme povinnost být v čele a vytvářet nové, kreativní a inovativní záležitosti,“ říká Wilson. Snaží se proto společnost organizovat tak, aby rizikové projekty podporovala jako součást vlastní DNA.

Příkladem by měl být například titul Unravel, který společnost odhalila na letošním ročníku výstavy E3. Jeho hlavním hrdinou je roztomilá postava Yarny upletená z vlny. Titul je variací na klasické hopsačky a hlavní náplní je překonávání překážek (čtěte více).

„Sledujeme, jak lidé zábavu konzumují. Zamyslete se například nad televizními seriály. Těch se odvysílá zhruba čtyři až osm řad, než (autorům) dojdou nápady. Než se diváci rozhodnou, že se podívají na něco jiného,“ říká Wilson.

Jako další příklad uvádí způsob, jakým postupují filmová studia. Ta prý vydají čtyři až pět filmů v řadě, pak však značku na čas odloží. Wilson zmiňuje třeba filmy s Jamesem Bondem či ty podle komiksů Marvel. „Jako lidská stvoření máme neuspokojitelný hlad po obsahu.“ Generální ředitel však upozorňuje, že se jednoho dne konkrétní značkou nasytíme, což vede k hledání nové zábavy.

 

Autor:
Témata: Electronic Arts
  • Nejčtenější

Korektnost kazí naší oblíbenou stolní válečnou hru, stěžuje si komunita

Zpětné upravování zavedených reálií se nevyhnulo ani oblíbené stolní válečné hře s miniaturami,...

Vývojářům Falloutu chodilo tolik výhrůžek, že si museli najmout ochranku

Na třetí díl kultovní série Fallout se dnes vzpomíná převážně v dobrém, v době oznámení však budil...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Hráči poskytují výkon počítačů na generování AI porna. Dostávají za to cetky

Aby jejich draze zaplacený supervýkonný hardware nezahálel, pronajímají ho někteří hráči ke...

Herní průmysl má další megahit, Manor Lords vytvořil jediný člověk

Už během prvního víkendu od vydání se historické budovatelské strategii Manor Lords podařilo zcela...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Z Tomb Raidera byly odstraněny lechtivé plakáty, hráči se bouří

Dva měsíce od vydání remasterované trilogie klasických Tomb Raiderů se hráči dočkali nového patche....

VIDEO: Figurky Funko se chystají dobýt i svět videoher

Roztomilé plastové figurky známých popkulturních postaviček s disproporčně velkými hlavami na vás...

Česká střílečka Gray Zone Warfare je terčem kritiky, ale prodává se skvěle

Vojenská střílečka Gray Zone Warfare od brněnského studia Madfinger zažila úspěšný první víkend....

Předplatitelé PS Plus dostanou v květnu fotbal i kyberpunkovou akci

Nabídka pro předplatitele služby PS Plus je tento měsíc mimořádně pestrá. Hlavním tahákem je...

Hráči poskytují výkon počítačů na generování AI porna. Dostávají za to cetky

Aby jejich draze zaplacený supervýkonný hardware nezahálel, pronajímají ho někteří hráči ke...

Natáčení Přátel bylo otřesné, vzpomíná herečka Olivia Williamsová

Britská herečka Olivia Williamsová (53) si ve čtvrté sérii sitcomu Přátelé zahrála epizodní roli jedné z družiček na...

Byli vedle ní samí ztroskotanci, vzpomíná Basiková na muže Bartošové

Byly každá z jiného těsta, ale hlavně se pohybovaly na opačných pólech hudebního spektra. Iveta Bartošová byla...

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40 bez posilovače...

Ukaž kozy, řvali na ni. Potřebovala jsem se obouchat, vzpomíná komička Macháčková

Rozstřel Pravidelně vystupuje v pořadu Comedy Club se svými stand-upy, za knihu Svatební historky aneb jak jsem se nevdala se...

Do Bolívie jsem odešla kvůli smrti rodičů, přiznala sestra Romana Vojtka

Mladší sestra herce Romana Vojtka (52) Edita Vojtková (49) je módní návrhářkou a žije v Bolívii. Do zahraničí odešla...