Bleszinski k titulu v minulosti vypustil krátkou vizuální ukázku, detailů o hře však zatím příliš známo nebylo. A to se ve středu 26. srpna změní (web projektu).
Co vývojáři doposud odhalili, je, že projekt bude sci-fi střílečkou využívající obchodní model free2play. Má to být arénová akce ve stylu her, jako je Quake a Unreal Tournament. Akci oživí pohybové možnosti v duchu počinu titulu Titanfall, který zahrnuje například dvojité skoky a běhání po zdi.
Bleszinski loni prohlásil: „Chci vytvořit titul, ve kterém jsou důležité hráčské schopnosti. Něco, kde je opravdu dobrý hráč vnímaný jako někdo s takřka božskými dovednostmi.“
„Jasně, občas může mít nezkušený hráč štěstí se zbloudilou střelou a toho (profíka) sestřelit. Chci vytvořit hru, ve které se pohyb a zbraně můžete naučit rychle. Ale ovládnout je vyžaduje tisíce hodin stejně jako u profesionálního sportu,“ objasňuje Bleszinski.
Titul využívá technologii Unreal Engine 4 a pro Bleszinského představuje návrat do herního průmyslu. Ten po dvaceti letech v Epic Games v roce 2011 podal výpověď a na tři roky si od vývoje her odpočinul.