Tvůrci požadovali 500 tisíc dolarů, tedy zhruba skoro 12 milionů korun. Cíl splnili už za dvanáct hodin, kampaň přitom poběží až do 30 září. Pro srovnání: první díl potřeboval s menším cílem (400 tisíc dolarů) celých 12 dní.
„Je to jako sen, který se stal skutečností. Díky vám můžeme vytvořit komplexní hru na hrdiny podle našich představ a za to jsme vám všem nesmírně vděčení,“ reagovalo na úspěch studio Larian.
Motivem Divinity: Original Sin 2 je pohled na to, jak původ ovlivní nejen kým jste, ale jaké šance v životě dostanete. Tvůrci slibují, že hráči pocítí následky svých voleb. Tým ostatně rozšířilo několik zkušených scénáristů.
Kromě silného příběhu se i druhý díl opírá o propracované tahové souboje. Vývojáři slibují více kouzel, dovedností, talentů i typů nepřátel.
Hrát půjde sólo nebo až ve čtyřech lidech, a to jak v kooperaci, tak proti sobě. V multiplayeru budou hráči sledovat odlišné dějové linky, přičemž vaše osobní motivace bude často v rozporu se zájmy ostatních.
Přepracován bude systém rozhovorů, který kromě více možností zohlední i to, kdo rozhovor vede. Novinkou je také tzv. Skill Crafting, což je mechanismus, který umožní kombinovat více kouzel a dovedností v jednu silnější.
Hra vzniká primárně pro PC.