A podle prvních ohlasů se projekt povedl. Je to tradiční strategie hraná v reálném čase, která se však vyhýbá moderním trendům zjednodušování. V titulu si proto je třeba osvojit řadu konceptů a některé hráče může odradit náročná učící křivka. Zdá se však, že se tím ponoříte do počinu, který stojí za to.
Uživatel s přezdívkou Oompah například píše: „Konečně mám pocit, že někdo vytvořil strategii, která si zaslouží srovnání s Command & Conquer Generals. S jedním z mých nejoblíbenějších a obecně nejchválenějších titulů v rámci žánru.“
Hra je prý věrná tradičním principům. Ze začátku je potřeba nastartovat ekonomiku, později vystavět základnu a odemknout technologie a nakonec převálcovat nepřátele vojenskou technikou.
Act of Aggression
DanielHK proto tvrdí: „Připomíná mi to skvělé období, kdy strategické hry byly výtečné.“ Hráč Narwhal pro změnu říká: „Navzdory náročnější učící křivce a funkcím, které ze začátku nejsou intuitivní, je Act of Aggression úžasnou strategií se skvělou on-line složkou a dobrou optimalizací.“
V titulu lze hrát za tři frakce. Spojené státy jsou svým pojetím nejtradičnější, Chimera nabízí unikátní způsoby rozvoje a odemykání technologií a Cartel disponuje excelentními nástroji pro přepadávání a futuristickou výzbrojí.
Uživatel DeBunkeD ve své recenzi píše: „Vskutku mistrovské dílo a cesta zpět v čase do dob starých a skvělých strategií. Titul se velmi blíží Command & Conquer Generals.“
Hru tak v současné době pozitivně vnímá 85 % uživatelů Steamu a na agregátoru hodnocení má Metacritic 79 %.