Pit of Panga: P-Break je mapa, jejíž tvorba zabrala zhruba pět hodin a dalších devět se jí tvůrce učil dohrát. Přestože ji zkoušejí tisíce lidí, zatím ji dokončila jen hrstka z nich.
„Nikdy jsem nezkoušel a nepovažoval za zábavné navrhovat jednoduché úrovně,“ řekl PangeaPanga o své návrhářské filosofii americkému serveru Kotaku.
„Také mi vyhovuje mít moc, díky níž hráče nutím ke specifickému postupu oproti autonomii, kterou lidé mají při hraní standardních jednoduchých úrovní. Těžké mapy vyžadují velikou dovednost, je to tedy jednoduchý způsob jak příležitostné hráče oddělit od zapálených fanoušků.“
Úroveň Pit of Panga: P-Break dokáže dohrát jen minimum lidí.
PangeaPanga usiluje o tvorbu map, kterou dokáže dohrát jen pár lidí. Před dokončením počinu autor opakovaně testuje jednotlivé části, které ladí tak, aby nebyly zbytečně frustrující a bylo možné dojít na konec úrovně. Dohrát v kuse výsledek svého snažení však vyžaduje trénink i od něj.
Přesto PangeaPanga slíbil, že navrhne ještě obtížnější mapu, tedy pokud se Pit of Panga: P-Break někomu podaří dohrát. To se v mezičase stalo, a autora tak čeká vymýšlení náročnějších výzev. Jeho tvůrčí proces je ostatně možné sledovat prostřednictvím serveru Twitch, kde ho vysílá.