Podle jejích odhadů přitom obrat titulu v optimistické variantě bude činit téměř 800 milionů dolarů, tedy více jak 18 miliard korun. Po odečtení nákladů, podílu prodejců a peněz za licenci však podle SuperData vydavatelství zbude okolo 316 milionů dolarů (přibližně 7,5 miliardy korun).
„Principy Star Wars Battlefront jasně vycházejí ze značky Battlefield. Se sedmi miliony kopií prodaných napříč všemi platformami, včetně toho 1,7 milionu staženého na konzolích, je Battlefield 4 úspěšný. Přesto naznačil úpadek série. Ačkoliv se základna konzolových hráčů rozrůstá, prodeje každého dalšího dílu zaznamenávají rychlejší propad v měsíci po vydání a zisky z digitálních prodejů klesají rychleji a rychleji,“ tvrdí Joost van Dreunen, který je ředitelem firmy SuperData.
Battlefront vyjde v listopadu, a hru tak čeká silná konkurence například v podobě Falloutu 4 a Call of Duty: Black Ops III. Jako slabinu navíc van Dreunen vnímá absenci serverového prohlížeče, kvůli které si nemůžete vybírat, do jakých zápasů se připojíte.
„Nedávné potvrzení, že Star Wars Battlefront nebude zahrnovat prohlížeč serverů, hru omezí v oslovení zásadního množství hráčů a rychle sníží její atraktivitu. Vydavatelství místo toho slibuje vyhledávání na základě schopností, ale ještě nevysvětlilo, co to přesně znamená,“ říká van Dreunen.
Analytik také očekává menší digitální prodeje. Předpokládá totiž, že se titul stane častým darem. „Většina lidí raději věnuje zabalené dárky nežli aktivační klíč,“ objasňuje van Dreunen.
Star Wars: Battlefront v Evropě vyjde 20. listopadu, a to pro PC a konzole PlayStation 4 i Xbox One. Vývojáři již v minulosti ohlásili, že zde bude zcela chybět příběhová kampaň. Soustředí se především na síťovou hru a případnou spolupráci v rámci kooperativních misí.