Bylo to tedy 154,3 miliardy jenů, což odpovídá příjmům v přibližné výši 31,5 miliardy korun. Loni však firma končila ve ztrátě 2,8 miliardy jenů.
Největší rozpor mezi realitou a očekáváním způsobily výherní automaty Pachinko, jejichž obrat byl téměř o 40 miliard jenů nižší. Méně vydělala také zábavní divize, od které se očekávaly příjmy o 8 miliard jenů vyšší.
Klesly také prodeje digitálních i krabicových her. Příjmy z digitálních titulů letos zajistily 25,8 miliardy jenů, což představovalo pětiprocentní pokles. Fyzické kopie přinesly 14,6 miliardy jenů. A to odpovídá jednáctiprocentnímu úbytku.
Sega v oficiálním prohlášení napsala: „Prodeje digitálních her v první polovině fiskálního roku byly oproti původním plánům nižší, jelikož se společnost rozhodla strategicky přehodnotit data vydání s ohledem na rostoucí konkurenci. A také proto, že se některé tituly dočkaly horších reakcí, než se očekávalo.“
Data zveřejnil server GamesIndustry.biz.